НачалоФорумОтговорен хазартПристрастяване към хазарта и самоизключване

Пристрастяване към хазарта и самоизключване

 от Anonymized655
|
6 551 преглеждания 17 отговора |
|

Има ли право на казиното да отвори отново акаунта ви, ако е бил затворен за постоянно, докато сте споменали, че имате пристрастеност към хазарта и проблеми? Дори ако сте поискали да отворите отново?

Автоматичен превод:
Anonymized655

Нито едно истинско казино не би отворило отново акаунта ви, ако го затворите и заявите, че имате проблеми с хазарта

Автоматичен превод:

Да, това е вярно. Бях затворил акаунтите си в различни казина и когато поисках да отворя отново, те отказаха, дори ако се опитвах да отворя акаунт в казино със споделено управление или сестра. Казино.

Пристрастяването към хазарта трябва да се третира сериозно от казината, ако играч спомене, че казиното трябва да действа незабавно, без колебание, за окончателно закриване на сметката без възможност за повторно отваряне.


Виждам, че някои отговори казват от казина или екип на гуру, че закриването на сметки отнема 24 часа или в работни дни. Но това може да се отнася за нормално закриване на сметки, а не за самоизключване на пристрастяването към хазарта, защото това е наистина чувствителен въпрос и може да доведе до голяма загуба на пари, а също така може да има и други неща.

Автоматичен превод:
Anonymized655

Мога да кажа, че даваме на казината до 72 часа за обработка на такива искания. Смятаме това ограничение за поносимо, дори за пристрастени играчи. Не всяко казино може просто да затвори акаунта ви при заявка, направена в чата.

Иска ми се бизнес стандартът да е по-подходящ.

Автоматичен превод:
Radka

Какво ще кажете, ако акаунтът е бил затворен (пристрастяване към хазарта) едновременно и блокиран?? И след това беше отворен отново, след като предложи известна промоция.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Anonymized655

Обзалагам се, че това е за DelOro Casino, прав ли съм?

Е, това зависи от начина, по който акаунтът е закрит. Ако причината (пристрастяване към хазарта) е била ясно посочена като причина за искането за закриване на акаунт (самоизключване), той никога не е трябвало да бъде отварян отново. Закриването на сметки, извършено при такива условия, трябва да бъде постоянно. Това е, което виждам като отговорен подход.


Автоматичен превод:
Anonymized655

Ако споменете хазарта като проблем, когато поискате закриване на акаунт, те ще ви блокират незабавно и няма да ви позволят да отворите отново акаунт при тях или свързаните с тях казина. Ако го направят, тогава те най-вероятно са измамно казино, което ще вземе парите ви и няма да ви плати нищо

Автоматичен превод:

Мисля, че зависи от вашето съобщение. ако ще пишете за пристрастяването към хазарта, няма начин да го отворят отново според мен. но ако кажеш постоянно, тогава няма пристрастяване, нали?

Автоматичен превод:
doggoclub19

Страхотно казахте!

Наистина има огромна разлика между обикновено закриване на акаунт и самоизключване поради пристрастяване към хазарта.

След като някой играч поиска самоизключване, защото не може да понесе натиска, казиното никога повече не трябва да отваря отново такъв акаунт. Ето защо е важно да посочите директно причината.

От друга страна, всяко друго искане може да е само временно.

Автоматичен превод:
Radka

Добре казано. Но много казина не се придържат към правилата или политиките за пристрастяване към хазарта и се възползват от играчите и ги карат да депозират повече пари с промоции и оферти.

Автоматичен превод:
Anonymized655

Предполагам, че такива неща могат да се случат.

Така че, когато това се случи, ние се опитваме да го разрешим справедливо, ако е възможно. Освен това, нашият лидер по безопасен хазарт, Шимон, постоянно се опитва да държи тази важна тема отворена на всяка международна среща на върха или конференция, защото се надяваме да постигнем подобрение чрез дискусия и разбиране. Не е лесна задача.

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви за отговора.

Подадох жалба в отдела за жалби.

Автоматичен превод:
Anonymized655

Това беше наистина мъдро от твоя страна. Надяваме се, че скоро ще можем да видим решението на вашия случай.

Автоматичен превод:

не, не трябва да отварят профила ви, когато казвате, че не се контролирате. благодаря за тези форуми, те трябва да следват правилата за отговорен хазарт, но се надявам, че всички са хора и разбират, че ако сте натрапчиви, не трябва да ви позволяват да залагате

Автоматичен превод:
ANystrom

Разбира се, бих казал, че самоизключването винаги трябва да се приема сериозно от казината и следователно играчите не го правят за забавление. Разбира се, ние знаем, че не винаги казината гледат на това по един и същи начин, но мисля, че те също трябва да искат да си припишат заслугата, за да се уверят, че пристрастените играчи не влизат повече в тяхното казино. Това със сигурност би имало положителен ефект върху репутацията им.

Автоматичен превод:
Jaro

Освен това, всички казина трябва да имат налични опции за самоизключване на уебсайта на казината, така че играчът да може да изключи по всяко време, ограничено време или постоянно.

Автоматичен превод:
Anonymized655

Ако играч иска да се самоизключи, бих казал, че трябва да е постоянно. Ако той иска само временно, тогава затварянето на акаунта трябва да е начинът да го направи. Понякога дори самите играчи може да не знаят дали са в лоша ситуация или не, защото е много трудно да признаеш, че си пристрастен. Така че в някои случаи е най-добре да сте напълно премахнати от казиното и да не можете да се върнете.

Автоматичен превод:

Бихте ли обяснили какво всъщност представлява забраната за дрямка? Дали е някакъв вид инструмент за самоизключване?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини