ФорумОтговорен хазартПристрастяване към хазарта и самоизключване

Пристрастяване към хазарта и самоизключване

преди 4 месеца от Alprince2001
|
3021 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца

Има ли право на казиното да отвори отново акаунта ви, ако е бил затворен за постоянно, докато сте споменали, че имате пристрастеност към хазарта и проблеми? Дори ако сте поискали да отворите отново?

Автоматичен превод:
Alprince2001
преди 4 месеца

Нито едно истинско казино не би отворило отново акаунта ви, ако го затворите и заявите, че имате проблеми с хазарта

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, това е вярно. Бях затворил акаунтите си в различни казина и когато поисках да отворя отново, те отказаха, дори ако се опитвах да отворя акаунт в казино със споделено управление или сестра. Казино.

Пристрастяването към хазарта трябва да се третира сериозно от казината, ако играч спомене, че казиното трябва да действа незабавно, без колебание, за окончателно закриване на сметката без възможност за повторно отваряне.


Виждам, че някои отговори казват от казина или екип на гуру, че закриването на сметки отнема 24 часа или в работни дни. Но това може да се отнася за нормално закриване на сметки, а не за самоизключване на пристрастяването към хазарта, защото това е наистина чувствителен въпрос и може да доведе до голяма загуба на пари, а също така може да има и други неща.

Автоматичен превод:
Alprince2001
преди 4 месеца

Мога да кажа, че даваме на казината до 72 часа за обработка на такива искания. Смятаме това ограничение за поносимо, дори за пристрастени играчи. Не всяко казино може просто да затвори акаунта ви при заявка, направена в чата.

Иска ми се бизнес стандартът да е по-подходящ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Какво ще кажете, ако акаунтът е бил затворен (пристрастяване към хазарта) едновременно и блокиран?? И след това беше отворен отново, след като предложи известна промоция.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Alprince2001
преди 4 месеца

Обзалагам се, че това е за DelOro Casino, прав ли съм?

Е, това зависи от начина, по който акаунтът е закрит. Ако причината (пристрастяване към хазарта) е била ясно посочена като причина за искането за закриване на акаунт (самоизключване), той никога не е трябвало да бъде отварян отново. Закриването на сметки, извършено при такива условия, трябва да бъде постоянно. Това е, което виждам като отговорен подход.


Автоматичен превод:
Alprince2001
преди 3 месеца

Ако споменете хазарта като проблем, когато поискате закриване на акаунт, те ще ви блокират незабавно и няма да ви позволят да отворите отново акаунт при тях или свързаните с тях казина. Ако го направят, тогава те най-вероятно са измамно казино, което ще вземе парите ви и няма да ви плати нищо

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини