Ако имате нужда от помощ, моля, не се колебайте да я помолите.
Тъжно ни е да видим това да се случва на нашите потребители.
If you need any help, please don't hesitate to ask for it.
It makes us sad to see this happening to our users.
Ако това ви притеснява, определено трябва да си вземете почивка. Просто се наслаждавайте на играта, сънят е от съществено значение. Добре, че си тук, успех
If this bothers you, then you should definitely take a break. Just enjoy the game, sleep is essential. It's good you're here, good luck
започнете да се учите да контролирате емоциите и мислите си, ще можете да се насладите на играта повече и особено това няма да навреди на живота и времето ви. Успех приятели
start learning to control your emotions and thoughts, you will be able to enjoy the game more and especially it will not harm your life and time. Good Luck mates
Мисля, че това е доста трудно в нечий случай. Предполагам, че ако играчът не може да се справи, тогава бих потърсил професионална помощ. Не е забавно да се окажете в тази ситуация и пожелавам на всички, които са в нея, да се измъкнат от нея възможно най-скоро.
I think this is quite difficult in someone's case. I guess if the player can't handle it, then I would seek professional help. It's not fun to find yourself in this situation and I wish everyone who is in it to get out of it as soon as possible.
Това трябва да е наистина изтощително, бих казал.
That must be really exhausting, I would say.
Искрено съм любопитен защо формулирате отговора си по този начин, а не насочвате играча към огромното количество съдържание за отговорно залагане, което имате на вашия сайт?
например
https://casino.guru/responsible-gambling
или в този случай (което IMHO очевидно е вик за помощ, те буквално казват, че са пристрастени)
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Или поне да посочите, че има връзки за намиране на помощ в горната част на тази страница?
I'm honestly curious why you formulate your response in this way and not point the player towards the vast amount of Responsible Gambling content you have on your site?
For example
https://casino.guru/responsible-gambling
or in this case (which IMHO is clearly a cry for help, they literally say they're addicted)
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Or at least point out that there's links about finding help at the top of this page?
Винаги, когато някой поиска помощ, ние сме винаги насреща, но все пак благодаря. Оценяваме го.
Whenever someone asks for help, we are always here, but thank you anyway. We appreciate it.
така че кога имаш време да направиш нещо друго? работиш ли Или имаш семейство Скъпи? нека прави тези игри само за забавление 🙂
so, when do you have time to do something else? do you work? Or have a family Dear? lets makes this games only for fun 🙂
Вместо да ви благодаря, че зададохте въпрос, предпочитам да получа отговор. 😉
Затова, моля, позволете ми да задам въпроса отново: някой явно е/е молил за помощ тук, защо отговорихте без никаква „помощ"?
Instead of a thank you for asking a question, I'd rather have an answer. 😉
So please allow me to ask the question again: someone was/is clearly asking for help here, why did you respond without any 'help'?
поздрави Вашият възхитителен ангажимент ме изумява; твоите презумпции обаче силно ме разочароват.
Правим всичко възможно да помогнем, ако смятаме, че някой е в крайна нужда; ако не, просто не виждаме нужда, затова питаме. Това е просто форум.
„Аз играя 24 часа на ден, а ти?" не е толкова необичайно, колкото може би си мислите, така че според мен беше доста далеч да викаме за помощ във всеки случай.
Най-малкото, моля, бъдете обективни. Аз например твоето "притеснение" смятам по-скоро за тролене. Това удобно ли е? Предполагам, че не е така.
Предлагам да продължим.
Greetings. Your admirable commitment astounds me; however, your presumptions disappoint me greatly.
We do our best to help if we believe someone is in dire need; if not, we simply do not see the need, so we ask. This is just a forum.
"I play 24 hours a day and you do?" is not as uncommon as you might think, so in my opinion, it was pretty far to cry for help in any case.
At the very least, please be objective. For example, I consider your "concern" to be more of a trolling. Is that convenient? I guess it is not.
I suggest we move on.
Тролене? Задавам честни въпроси и давам реални практически предложения, базирани на дългогодишен опит в индустрията на iGaming. Просто се опитвам да ви помогна да подобрите обслужването си.
Заглавието на тази публикация: „ Пристрастен съм към тази игра." И те говорят за игра 24 часа на ден. Буквално е невъзможно да се играе повече. Как можеш да кажеш, че това не е необичайно или вик за помощ?
Работил съм в един от най-големите онлайн оператори в света, публикация или коментар като този биха довели до незабавно и окончателно закриване на акаунт - дори и да е „само шега".
PS, извинявам се, че ви обвиних, че сте бот, редактирах го.
Trolling? I'm asking honest questions and making real practical suggestions based on years of experience in the iGaming industry. I'm just trying to help you make your service better.
The title of this post: "I'm addicted to this game." And they speak of playing 24 hours in a day. It is literally impossible to play more. How can you say this is not uncommon nor a cry for help?
I've worked at one of the largest online operators worldwide, a post or comment like this would lead to immediate and permanent account closure - even if it was 'just a joke'.
PS, my apologies for accusing you of being a bot, I've edited that out.
Здравейте,
О, сега разбирам. Изглежда, че сте ни объркали с поддръжката на чат на живо в казиното.
Като професионалист предполагам, че ще се съгласите, че обаче можем да прегледаме другите публикации, които този играч е направил досега; като се има предвид историята, би било несправедливо да се оказва ненужен натиск върху този играч. Въз основа на моя опит, името на нишката не означава, че участват само пристрастени участници.
Забелязали ли сте този играч да се оплаква от липса на услуги?
Не. Вместо в други теми, той обикновено продължава да публикува своите идеи.
Той отговори ли на нашето предложение? не
Въпреки че е възхитително, че някой с вашата трудова история е загрижен, моля, не забравяйте, че това не е казино. Освен факта, че този форум не се "инспектира 24/7", играчите могат да обсъждат загуба на пари в този безплатен форум. За разлика от казината, ние не сме в състояние да предприемем незабавни действия, за да предотвратим потенциална вреда, но ако видим някой в крайна нужда, ние се консултираме с Шимон - нашия ръководител на отговорния хазарт 👈.
Все пак сте прав; ако някой играч каже, че казиното поддържа това, е необходимо незабавно действие, за да се избегне по-нататъшна загуба. Надявам се, че разликата вече е очевидна.
Играчът очевидно не е в крайна нужда, ако не отговори на ясен въпрос, особено ако продължи да обсъжда обща тема в други теми на следващия ден. Моля, обърнете внимание, че това дори не е чат на живо, така че отговорът на Роми дойде по-късно...🤷♂️
Въпреки че оценявам усилията ви, съветвам ви следващия път да попитате първо играча и да имате предвид, че не сме в казино, където има непосредствен риск от загуба на пари. Ако някой играч поиска помощ, той ще я получи, след като се върнем към публикациите му.
Разбирате ли разликата? Няма смисъл да закривате акаунт на играч във форума, защото това изобщо не е акаунт в казино. Всъщност има предимства за такъв играч да поддържа сметката отворена, за да може да говори за евентуални трудни моменти с други, да потърси помощ или да се погрижи за него. Да не говорим, че това, че сте толкова бързи в предположенията, по-вероятно ще доведе до много ядосани членове на форума.
Hi there,
Oh, I see now. It seems you have mistaken us with casino live chat support.
As a professional, I assume you would concur that, however, we can review the other posts this player has made thus far; given the history, it would be unjust to place undue pressure on this player. Based on my experiences, the thread's name does not mean only addicted participants are involved.
Have you noticed this player complaining about a lack of services?
No. Instead in other threads, he normally continues to post his ideas.
Has he responded to our offer? No.
Although it is admirable that someone with your work history is concerned, please remember that this is not a casino. Aside from the fact that this forum is not "inspected 24/7," players can discuss money loss in this free forum. Unlike casinos, we are unable to take immediate action to prevent potential harm, but if we see someone in dire need, we consult with Šimon - our Responsible Gambling Lead 👈.
You are correct though; if any player says the casino supports this, immediate action is needed to avoid further losing. I hope the difference is now obvious.
The player is clearly not in dire need if he does not answer a straightforward question, particularly if he continues to discuss a general topic in other threads the next day. Kindly note this is not even live chat, thus the Romi's response did come later...🤷♂️
Although I appreciate your effort, I advise you to ask the palyer first the next time and keep in mind that we are not in a casino where there is an immediate risk of losing money. If any player asks for help, he will receive it once we get back to his posts.
Do you please understand the difference? It makes little sense to close a player's forum account because it is not a casino account at all. Actually, there are benefits for such a player to keep the account open so he can talk about possible hard times with others, seek help, or be taken care of. Not to mention being so quick in assumption will more likely result in very engry forum members.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.