НачалоФорумОтговорен хазартПравни стъпки в Австрия

Правни стъпки в Австрия

преди 1 година от Ares1981
|
3 484 преглеждания 8 отговора |
|
преди 1 година

Здравейте всички!


Както някои от вас може би са забелязали, аз съм в процес на изключване от всички казина! Освен факта, че всички казина, в които съм регистриран, работят нелегално на австрийския пазар, моят голям проблем е игралното ми поведение! Вярвам, че по-голямата част от потребителите, които четат форума "Отговорна игра", разбират много добре какво имам предвид с това!


Вече пуснах няколко жалби тук! Получих много помощ тук! Но понякога имам чувството, че платформата всъщност не предава неутрално! Имам няколко въпроса и някои от вас могат да ми дадат ценни и полезни съвети въз основа на вашия опит:


1.) Надзорен орган на Кюрасао: в интернет се разпространяват безброй имейли, до които могат да се отправят оплаквания! Не получих отговор от никой от тях! Или имейл адресите вече не са актуални, или надзорният орган е също толкова корумпиран, колкото много от казината, лицензирани в Кюрасао! Помолих Casinoguru няколко пъти да предостави валиден имейл адрес! Беше игнориран всеки път! По този начин платформата предотвратява оплаквания в Кюрасао! Някой има ли валиден имейл адрес или съвети?


2.) без лиценз в Австрия: някой знае ли какво ще стане, ако подам сигнал за казино за незаконен хазарт в Австрия! Ще разследват ли властите? Казиното носи ли юридическа отговорност от властите?


3.) Получавам 2-3 съобщения на ден от казина, които ме спамят с реклами! Блокирането не работи! За съжаление не е възможно да промените своя имейл адрес! Поради европейския регламент за защита на данните, казиното подлежи на съдебно преследване тук, а наказанията за злоупотреба с данните водят до много високи глоби! Някой знае ли къде мога да подам жалба тук?


Благодаря предварително за съветите и помощта


lg

Автоматичен превод:
Ares1981
преди 1 година

Получавам около 15 спам имейла за казино на ден и 3 съобщения, блокирал съм 50+, те не се интересуват, те нападат уязвимия комарджия, който е играл в онлайн казино или 2!! Дори мой приятел, който никога не се е присъединявал към онлайн казино, получава текстови съобщения и имейли, където получава номерата и имейл адресите, е извън мен. Трябва да сте силни, ако искате да се откажете от хазарта, но като всички пристрастявания трябва да продължавате да казвате „не" и да стоите настрана. Току-що имах 3-месечна почивка и похарчих парите, които обикновено бих заложил много по-разумно, за съжаление се предадох отново и загубих €1000!!🤮

Автоматичен превод:
Ares1981
преди 1 година

Здравейте,

тъй като споменахте, че „Но понякога имам чувството, че платформата всъщност не предава неутрално! Имам няколко въпроса и някои от вас може да са в състояние да ми дадат ценни и полезни съвети въз основа на вашия опит:" Просто ще искам за да ви уведомя, че се надявам да получите по-добра информация от играчите.

Моето лично мнение за точка номер 2: Мисля, че трябва да попитате адвокат с опит в хазартната индустрия. Защото смятам, че това казино, което не е лицензирано в определена държава, трябва да бъде съдено другаде.

Може ли един въпрос? Бихте ли върнали печалбите си в казиното без подходящ лиценз, в случай че спечелите? Ако имате същите шансове и печалбите или загубите са справедливи, защо възстановяването?

Така че най-добрият начин би бил да играете само в AT-лицензирани казина .



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка!


Първо бих искал да отговоря на въпроса дали биха върнали печалбите на казината (без лиценз): Да! Ако в замяна получавам и загубите заменени!! Кое според вас е по-важно: победите или загубите!? Всички тук знаем отговора! Защо възстановяване: защото съм се заключил от над сто казина и някои от тези казина се възползват от слабостта си към хазарта и ме изпращат с имейли, призовавайки ме да играя!

Автоматичен превод:
Ares1981
преди 1 година

Здравей Ares191,

Не се притеснявайте, разбирам, че основната ви грижа е да си върнете депозитите.

Ето защо предоставих моята гледна точка относно слоя, AT-лицензираните казина и справедливостта.

Останалото зависи от вас. Нямам вашия опит с всички тези казина, виждам само, че вече сте подали доста жалби - 15 до днес и е честно да се каже, че 5 бяха отхвърлени, 3 бяха маркирани като други или играчите спряха да отговарят, 2 са отворени, а останалите са одобрени. Така че напълно разбирам, че поне двамата имаме различна оптика.

Все пак мога да те уважавам като играч и човек със собствено мнение, затова се опитах да дам някаква реакция.

Трябва да кажа, че тонове играчи страдат ежедневно от тези спам имейли и няма окончателно решение как всичко да спре 🙁 - Съгласен съм.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка

Искам да коментирам накратко оплакванията си! Първо, трябва да кажа, че наистина съм много благодарен, че винаги сте се надявали на мен тук! БЛАГОДАРЯ ТИ


Всичките ми оплаквания са или бяха основателни! Една част беше отхвърлена, защото не можах да докажа всичко!

Затворих над сто акаунта и всъщност почти напълно се оттеглих от тази област! За разлика от много други играчи, които имат проблем с игровото си поведение, моите загуби наистина са относително малки! Не съм залагал повече, отколкото мога да си позволя и никога не съм рискувал или залагал спестявания или други активи! Но наистина бях регистриран в много казина! Въпреки това съм играл само в малка част от казината, в които съм се регистрирал! Но въпреки това беше необходимо да се закрият всички сметки! Много казина създават проблеми тук и отказват да затворят сметките или да изплатят оставащите суми! Съответно подадох жалба! Някои бяха отхвърлени поради липса на доказателства! Поради многото затваряния понякога получавах до 15 имейла на седмица! За да запазите преглед, една част е изтрита! Затова не всичко можеше да се документира!


Когато подавам жалба, основната ми грижа не е да спечеля, а да потърся отговорност от корумпираните казина и да предупредя другите играчи! Също така ще обмисля правни действия в Австрия в някои казина! Поради малките загуби няма да получа нищо възстановено тук, но казиното ще трябва да плати доста голяма сума пари (съдебни разходи и глоба) в случай на наказателна присъда в Австрия!

Автоматичен превод:
Ares1981
преди 1 година

Здравей Ares1981,


благодаря ви за този коментар, вярвам, че ми помогна да ви разбера малко по-добре. Бъдете сигурни, че Casino Guru полага доста усилия, за да направи света на онлайн хазарта по-приспособим, когато става въпрос за защита на играчите. Сигурен съм, че можем да се съгласим, че това е много дългосрочен план, наистина сложен резултат, който трябва да бъде постигнат, като по пътя правим всичко възможно да подкрепяме уязвимите играчи. За съжаление, жалбите се основават на проблеми с доказването и предлагане на най-доброто - най-справедливо решение, прав сте, едно липсващо доказателство е това, което може да превърне жалбата в загубен случай в очите на играча. Оценявам вашето разбиране.🙏

Пожелавам ви късмет с всичко, което стои пред вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласна съм с Радка. Освен това, ако искате да спрете да играете хазарт, трябва да стоите далеч от него. Трудно е в тази ситуация, но трябва.

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

бутона за отговор 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини