ФорумОтговорен хазартПоискайте да бъдете изключени, получихте бонус

Поискайте да бъдете изключени, получихте бонус

преди 2 години от Anonymized285
|
5120 преглеждания 3 отговора |
Тази тема е заключена
Anonymized285
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че е съвсем нормално казиното да се опитва да компенсира вашите загуби, особено ако поискате акаунтът ви да бъде закрит.

Ако обаче споменахте проблеми с хазарта, това би било друг случай! Ако чувствате, че сте пристрастени, винаги уведомявайте казиното.

Ако имате нужда от помощ, любезно прегледайте тази статия за отговорния хазарт .

Автоматичен превод:
Anonymized285
преди 2 години

Съжалявам, но това наистина е въпрос на точен израз. Всеки път, когато искате да затворите акаунта си поради проблем с хазарта - пристрастяване към хазарта, просто трябва да го запишете точно по този начин.

Това е най-безопасният начин, бих казал, че никой друг не може да разбере какво точно имате предвид.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполагам зависи от казиното, но ако наистина се случи нещо е добре да се информират съответните институции.

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Мога ли да знам кои съответни институции имате предвид?

Автоматичен превод:
Тази тема е заключена
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини