НачалоФорумОтговорен хазартПоисках самоизключване и те ми дадоха обратна връзка, докато не им казах, че трябва да подам жалба и те не я обработиха.

Поисках самоизключване и те ми дадоха обратна връзка, докато не им казах, че трябва да подам жалба и те не я обработиха.

 от Ferchu82
|
1 094 преглеждания 13 отговора |
|

Здравейте, в платформата 20bet поисках самоизключване. Първо ми дадоха пробив и в крайна сметка заложих €1500, които загубих, защото не се самоизключих, докато не им казах, че ще ги докладвам. Не знам къде работи това казино, но тук, в Испания, съм самоизключен. Искам да ги докладвам и исках да знам къде да отида.

Автоматичен превод:
Ferchu82

здравей

тези ситуации обикновено са свързани с точна комуникация, така че, за да започнем с най-важното нещо, мога ли да знам как поискахте самоизключване, моля? Споменахте ли конкретно пристрастяването към хазарта или страха от загуба на контрол?

Това също е много често срещано погрешно схващане за този инструмент. Надявам се, че няма да имате нищо против да ме попитате за подробности.

Винаги излагайте ясно проблемите с хазарта; никой няма да направи това от твое име. Казино чатът или поддръжката отговарят на конкретни заявки и резултатът може да варира значително в зависимост от конкретната заявка.

За да отговоря на въпроса ви обаче, казиното 20bet е лицензирано под Кюрасао и в случай, че сте сигурни, че казиното е направило грешка или не е било достатъчно полезно, можете също да се оплачете тук.

Прегледайте това ръководство 👈, моля.



Автоматичен превод:
Radka

Здравейте отново, в 16:53 изпратих съобщение до 30bet по имейл, в което заявих, че искам да се изключа. Отговориха ми около 22:00ч. Уважаеми играч:


Съжаляваме за решението ви да ни напуснете!


Може ли да попитаме защо искате да закриете акаунта си?


Очакваме с нетърпение да чуем от вас.


С уважение,

Екип за поддръжка на казино

Но в момента не ми блокират акаунта, тогава започвам да играя и това излиза извън контрол, това е болест, която няма контрол.

Това, което не разбирам, е защо им отнема 6 часа, за да отговорят и те не приемат моето самоизключване, опитвайки се да удължат времето за затваряне на акаунта ми, така че да попадна отново в него, тъй като те знаят отлично, че моят начинът на игра е извън контрол.

Благодаря и най-добри пожелания. Фер


Автоматичен превод:
Ferchu82

здравей

Напълно го разбирам, но въпросът, който зададох си остава. И отговорът е най-важният ключ към разбирането на подхода на казиното към вашата заявка. Затова бих искал да попитам отново:

Изрично ли посочихте, че губите контрол или че страдате от пристрастяване към хазарта?

Ако не, отговорът на казиното е обичаен и има смисъл.

Както казах по-рано, самоизключването не означава непосредствена вреда. Непосредствената вреда се доказва от конкретната причина. Така че смятам, че беше добра стъпка да ви попитам за причината.

Отговорихте ли на въпроса на казиното, моля?

Хората от другата страна не са запознати с текущите ви условия, така че зависи от вас да обясните какво има извън това искане - във ваша полза е да посочите причината точно, за да избегнете недоразумения.

Много често от казината се иска да се самоизключат, защото играчите знаят, че казиното в крайна сметка ще предложи бонус или компенсация, за да накара играчите да останат. Така че посочването на натрапчив проблем трябва да ви спаси от тази фаза.

Разбирате ли защо причината е толкова супер важна? Да бъдеш честен означава да останеш по-добре защитен, ако възникне необходимост.

Ще бъда тук за актуализация, разбира се.


Ако мога, говорим ли за 20Bet Casino или 30Bet или залози? Забелязах различни имена.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Рей

Петък, 31.01.25 г. 10:03 ч

Уважаеми играч:


Съжаляваме да научим, че сте решили да затворите акаунта си, но това е ваше решение и ние изпълнихме молбата ви.


приятен ден!


С уважение,

Екип за поддръжка на казино

Порталът на Фернандо Толедо

Петък, 31.01.25 г. 7:20 ч

Ако го направиш, ще подам жалба срещу теб.


Изпратено от Outlook за Android

________________________________

От: екип за поддръжка на 20Bet <9054575+WVHVF@tickets.livechatinc.com>

Изпратено: петък, 31 януари 2025 г. 7:59:00 ч

до: < >

Тема: Re: Билет #WVHVF: Самоизключване

Порталът на Фернандо Толедо

Петък, 31.01.25 г. 7:19 ч

Искам да се изключа завинаги


Изпратено от Outlook за Android

________________________________

От: екип за поддръжка на 20Bet <9054575+WVHVF@tickets.livechatinc.com>

Изпратено: петък, 31 януари 2025 г. 7:59:00 ч

до: < >

Тема: Re: Билет #WVHVF: Самоизключване

Порталът на Фернандо Толедо

Петък, 31.01.25 г. 6:58 ч

Искам да знам как да направя самоизключване


Изпратено от Outlook за Android

________________________________

От: екип за поддръжка на 20Bet <9054575+WVHVF@tickets.livechatinc.com>

Изпратено: петък, 31 януари 2025 г., 6:37:57 ч

до: < >

Тема: Re: Билет #WVHVF: Самоизключване

Самуил

Петък, 31.01.25 г. 5:37 сутринта

Уважаеми играч:


Бихте ли изяснили по-конкретно какво имате предвид в отговора си?


Очакваме с нетърпение да чуем от вас.


С уважение,

Екип за поддръжка на клиенти на казино

Порталът на Фернандо Толедо

Петък, 31.01.25 г. 1:56 ч

Защото нямам край


Изпратено от Outlook за Android

________________________________

От: екип за поддръжка на 20Bet <9054575+WVHVF@tickets.livechatinc.com>

Изпратено: четвъртък, 30 януари 2025 г., 23:25:23 ч.

до: < >

Тема: Re: Билет #WVHVF: Самоизключване

Хауърд

Четвъртък, 30.01.25 г. 22:25 ч

Уважаеми играч:


Съжаляваме за решението ви да ни напуснете!


Може ли да попитаме защо искате да закриете акаунта си?


Очакваме с нетърпение да чуем от вас.


С уважение,

Екип за поддръжка на казино

Порталът на Фернандо Толедо

Четвъртък, 01/30/25 16:53 ч

Автоматичен превод:
Ferchu82

Можете ли да се концентрирате върху моите 3 въпроса? Имам чувството, че отново ги пропуснахте:

1 - Изрично ли казахте, че губите контрол или че страдате от пристрастяване към хазарта?

2 - Отговорихте ли на въпроса на казиното, моля? Отново, пристрастяването е въпросът.

(3 - Ако мога, говорим ли за 20Bet Casino или 30Bet или залози?)

Автоматичен превод:

Изпратих ви имейлите, които ви изпратих

Автоматичен превод:
Ferchu82

Смятате ли, че можете да отговорите на трите въпроса, моля? Причината да питам е, че не намерих отговорите в този разговор.

Въпрос номер едно е изключително важен и ми се струва, че не сте споменали проблема с хазарта пред казиното. Това правилно ли е, моля?

Автоматичен превод:
Radka

1 Ако някога бях загубил всичко

2 да

20bet

Автоматичен превод:
Ferchu82

много ви благодаря

Така че технически, казиното трябва да продължи с незабавното закриване на акаунта, след като споменете проблема с хазарта. Оттук идват въпросите ми по тази тема.

Колко време отне на казиното да ви самоизключи от момента, в който споменахте проблеми с хазарта, моля? Както казах, след като играчът спомене реални, текущи проблеми, следващото действие трябва да е неизбежно.

Автоматичен превод:
Radka

Около 6 часа, но не съм играл през тези 6 часа.

Автоматичен превод:
Radka

Също така не разбирам как букмейкърът няма инструмент на уебсайта, за да се самоизключи, без да се налага да се свързва с отдела за обслужване на клиенти. Каква загуба на време давате на клиента.

Автоматичен превод:
Ferchu82

Трябва да посочите причината за изключване като „Имам проблеми или проблеми с хазарта"

Това ще задейства моментално блокиране. Ако след това ви бъде разрешено да депозирате и да залагате, вашите залози ще бъдат невалидни и вашите депозити трябва да бъдат върнати.

Всяко регулирано казино има тази опция. Ако не го направят, вие играете в измамно казино, което не спазва никакви правила

Автоматичен превод:

Също така не разбирам как букмейкърът няма инструмент на уебсайта, за да се самоизключи, без да се налага да се свързва с отдела за обслужване на клиенти. Каква загуба на време давате на клиента.

Автоматичен превод:

Тъй като много играчи използват самоизключване като начин да получат бонуси или просто вниманието на казиното, да не говорим, че за успешното самоизключване най-вероятно вашият акаунт трябва да бъде потвърден, има смисъл подобно действие да изисква проверка и сътрудничество от страна на казиното. Когато се намесят пари, смятайте, че това е стандартно прекратяване на договора. Банката или застрахователната компания също ще трябва да провери договора, преди да можете да се откажете от него.

Ето защо трябва ясно да посочите причината за самоизключването. Когато се използва самоизключване, без да се споменава вредата от хазарта, това се счита за нормално закриване на акаунт, докато проблемът не бъде повдигнат.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини