ФорумОтговорен хазартПобедител е измама!

Победител е измама!

преди 2 години от Birgule81
|
8430 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Какъв е вашият опит с това ново казино? Ако нямате такива, стойте далеч. отворих акаунт 27/1, загубих някои и ги помолих да им изпратим имейл с молба да закрият акаунта ми поради проблеми с хазарта. Те ме инструктираха да го направя с помощта на функция за охлаждане на сайта, аз го направих и блокирах себе си за 30 дни... 30/1 наркоман, тъй като съм аз открих нова сметка на същия сайт, подписвам и депозирам с bankid /veryfing personalid, име и адрес всеки път, когато депозирам. Спечелих някои и първо днес се свързах с техния отдел за сигурност, като получи информация, че новата ми сметка е блокирана (разбира се) и печалбите са конфискувани (може да разбера това), когато ги помолих да изпратят обратно приблизително 347 евро, които депозирах от вчера, казаха ми, че са поставили тези пари в сметката, която открих денонощно и ги помолих да се приближат поради проблеми с хазарта.. ужасяващо, когато поисках да изплатят тези средства незабавно по моята банкова сметка (която използвах за депозити), те ми отговарят „Като жест за лоялност, ние възстановихме вашите депозити в акаунта на първия ви играч", като жест за лоялност? Това е мафиотско поведение и те трябва незабавно да бъдат поставени в черния списък, всички трябва да стоят далеч, поради въпроси, свързани с безопасността на играчите. Фактът, че те могат да задържат освен печалби. Също така вашите пари са ужасяващи. Те трябва да бъдат поставени в черния списък възможно най-скоро, те нямат mgalicens, които познавам и се чувствам глупав дори да обмисля да отворя сметка при тях, те са регулирани чрез естонски лицензи и като член на ЕС смятах, че са безопасни.

Автоматичен превод:
Birgule81
преди 2 години

Здравейте, само за да сте сигурни - това казино ли имахте предвид, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

https://www.winnerz.com/ , това може да е същото..не съм сигурен

Автоматичен превод:
Birgule81
преди 2 години

Има случаи, в които казината заслужават да бъдат в черния списък, но това не е един от тях. Вие нарушихте техните правила и условия, като създадете друг акаунт. Те направиха това, което би направило само честно казино: анулираха печалбите, но върнаха депозитите.

Разбира се, проблемът е, че трябваше незабавно да закрият 2-ра сметка, така че решиха да преместят депозитите във вашата 1-ва сметка. Ако го разбирам правилно, първият ви акаунт е затворен сега поради самоизключване за 30 дни, но след това ще бъде отворен отново. Тогава това ще бъде моментът, в който трябва да можете да изтеглите обратно всичките си депозити.

Единственото нещо, което ме притеснява, е фактът, че не трябва да ви позволят да отворите отново акаунта, ако е затворен поради проблеми с хазарта. Той трябва да остане затворен, когато споменете, че това е причината за закриване на акаунта ви. Но инструментът, който описахте, вероятно работи по различен начин. Няма значение каква е причината за закриването на акаунта, играчът винаги има възможност да избере конкретен период (30 дни и т.н.).

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подобно на вас и вашата функция не трябва да се подценява, вие работите на пазар, където клиентът е много уязвим. Като пристрастен към хазарта, където активно споменавам пристрастяването и искам да бъда блокиран, все пак да мога да си създам друга сметка и след това да депозирам около 15-20 пъти е ужасно, печеленето и купуването на факта, че конфискуват печалбите. Въпреки това, поради сигурността на играчите и този аспект, е косопадно, че и двамата заплашват да конфискуват депозирани средства и накрая смятат, че вършат добро дело, което ги поставя в същата по-рано открита сметка, която сте били помолени да закриете поради пристрастяване към хазарта. Като се има предвид, че създавате/плащате с bankid, където цялата информация като социалноосигурителен номер/име/адрес и т.н. е проверена, защо ме чакат да депозирам около 20 пъти и евентуално да претендират за печалба, преди да закрият сметката? Ще бъде радост, ако можете да се изключите глобално и да избегнете този ад

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Просто имам предвид, че всички ние сме възрастни и трябва да поемем нашата собствена отговорност, но има играчи, които поемат своята отговорност и правят събития като това невъзможни, би било напълно невъзможно за мен да отворя нова сметка в Quick.bet, т.к. веднага щом вляза с моя BankID съм блокиран, същото важи и за много други играчи, този играч ви дава възможност да отворите отново, да депозирате много пъти и след това да затворите. Точно това би направил сериозен играч на пазар с много уязвими хора.

Автоматичен превод:
Birgule81
преди 2 години

Интересно е да се види, че споменахте опцията да се изключите глобално. Започнахме глобална инициатива за изключване през миналата година. Това ще бъде дълъг процес, но бихме искали да помогнем за създаването на инструмент, който би позволил това. Разгледайте: https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Съгласен съм, че предвид факта, че сте депозирали с BankID, не би трябвало да е толкова трудно за казиното да блокира незабавно акаунта ви. Има системи, които могат да ви блокират автоматично, когато добавите същото име и подробности за себе си, когато използвате същия IP адрес или дори същото устройство. Тогава и това трябва да е възможно.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Наистина се възхищавам на работата ви по прилагането на такъв инструмент, глобален инструмент за изключване би бил от полза за невероятен брой хора и семейства. Прочетете интервю с един от вашите представители, което ме впечатли, обръщам се към и се надявам всички участници, които не приемат сериозно тази зависимост и проблеми, незабавно да преразгледат своите правила и процедури. Важно е обаче те да излязат и да попаднат в светлината, има огромен брой сериозни, отговорни и талантливи актьори - със сигурност има също толкова лоши, важно е хората там да имат представа кои към и към кого да не се обръщам


Автоматичен превод:
преди 2 години

Всичко е наред, докато не опитате да извадите пари. Тогава те използват всяко правило срещу вас. Съседната ми страна се държи като нигерийци. Много тъжно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление това съобщение не ми се показа преди да се регистрирам. Те имат своя собствена рецензия на главната страница. Това е казино за един човек = зомби казино. Без поддръжка, без история на пари, без история на играта. Само автоматични имейли. Не си губете времето.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Нямате много опции за отговорни игри във вашия сайт. Вашият софтуер има опция да даде на клиентите възможност да задават лимити за депозит...но вие сте решили да не го използвате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление това съобщение не ми се показа преди да се регистрирам. Те имат своя собствена рецензия на главната страница. Това е казино за един човек = зомби казино. Без поддръжка, без история на пари, без история на играта. Само автоматични имейли. Не си губете времето.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Отговорих ти тук .

Играл ли си с някакъв бонус? Имате ли екранни снимки, показващи, че няма налична история?

Автоматичен превод:
JuhaK
преди 2 години

Ние всъщност нямаме софтуер, който би позволил на нашите клиенти да задават лимити за депозити, тъй като ние не сме казино, нямаме клиенти по отношение на играчи, които депозират и губят пари и дори не приемаме никаква форма на депозити .

Имаме и цял раздел на уебсайта, посветен на отговорния хазарт: https://casino.guru/problem-gambling

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Надявам се, че това глобално изключване ще бъде приложено скоро. Много мои приятели се самоубиха. Онлайн игрите са единственото място, където не можем да бъдем спасени в момента.

Автоматичен превод:
Birgule81
преди 2 години

Напълно съм съгласен..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Надявам се, че това глобално изключване ще бъде приложено скоро. Много мои приятели се самоубиха. Онлайн игрите са единственото място, където не можем да бъдем спасени в момента.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не бих казал „само", но да – има много какво да се направи, за да се подобри сегашното състояние на подходяща по-безопасна хазартна среда.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Winnerz.com<————-> измамниците не играят и не депозират.вчера 2020-10-21 спечелих 4600 евро и Disney измъкнах парите, продължавам да искам повече и повече документи за доходите и накрая за това каква кола имаш имам и т.н., и т.н. просто няма да изплатя парите, закривам акаунта си, останалото е домакинско

Автоматичен превод:
richardbollstrom8
преди 2 години

Здравейте,

изглежда, че сте имали истински проблем с преминаването на проверката на акаунта. Някакъв конкретен документ, който ви е трудно да предоставите, моля?

Мога да си представя, че бихте искали печалбите ви да бъдат изплатени незабавно, но казиното трябва да провери вас и вашата опция за плащане, за да приеме тегленето, това е неизбежна процедура във всяко прилично казино.

Кажете ми как върви, моля.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини