ФорумОтговорен хазартОтговорът на Conivet за постоянното замразяване на акаунта

Отговорът на Conivet за постоянното замразяване на акаунта

преди 10 месеца от mthimelb
|
2078 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Този сайт приема закриване на акаунти, но можете лесно да ги отворите отново чрез чат. Искам да спра да играя хазарт, но изобщо не мога да спра с тази система и дори да се оплача, получавам съобщение, че "съответният отдел ще се свърже с вас, след като се справите с това", и дори след седмица не съм не чух нищо. Мисля, че това е твърде крехко за система за самоконтрол в казино. Изглежда, че щетите от пристрастените към хазарта се разширяват, дори в YouTube и т.н., защото Conivet няма да отговори на постоянното замразяване на акаунта. Мисля, че трябва да се подобри.

Автоматичен превод:
mthimelb
преди 10 месеца

И на мен не ми звучи много отговорно. Бихте ли споделили също кое казино не успя да затвори акаунта ви? Бих гласувал за Konibet Casino - намери оплакването .

Може би имате близки приятели, които можете да помолите да сменят паролата на акаунта ви, за да сте сигурни, че няма да имате достъп до сайта? същото важи и за имейл акаунта, разбира се, промяната на паролата е лесна в наши дни. Временно решение, но все пак - по-добре от нищо.

Какво казваш?




Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Този сайт може да се търси и възобновява по потребителско име. Затова не мисля, че смяната на паролите е добра идея.

Автоматичен превод:
mthimelb
преди 10 месеца

Никой сериозен сайт не позволява на играчите да влизат без парола.

Ако все пак настоявате, подозирам, че променям потребителското име.

какво ще кажеш сега

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Това е невалидна политика.

Автоматичен превод:
mthimelb
преди 9 месеца

Бихте ли обяснили коя политика сте намерили за невалидна, моля?

Както и да е, опитахте ли да го промените междувременно?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

ще опитам.

Автоматичен превод:
mthimelb
преди 9 месеца

Добре от мен. Засега нека оставим настрана въпроса относно невалидната политика.

Вместо това ще изчакам вашата актуализация дали се е получило.

Автоматичен превод:
mthimelb
преди 9 месеца

Опитахте ли да проверите дали казиното има опции за задаване на лимити (например лимит на депозит)? Знам, че това няма да реши напълно проблема ви, тъй като акаунтът остава отворен, но потенциално бихте могли да ограничите загубите си до най-ниския минимум.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ти. Тук няма лимити за депозити или лимити за залагане. Това също е проблемът.

Автоматичен превод:
mthimelb
преди 9 месеца

Спомням си, че го проверих тогава. Когато Индексът на безопасност беше наречен Casino Review, частта за инструментите за отговорен хазарт казваше „няма"...

За съжаление пасва. 🙁 Междувременно проверих оплакването ви отново, но не успях да разбера печатния екран. Можете ли да ми кажете какъв отговор получихте от „admin@kuma-gaming.com", моля?

Какво пише?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини