ФорумОтговорен хазартNew Era BV изживява със защита на играчите

New Era BV изживява със защита на играчите

преди 5 месеца от Anonymized689
|
3143 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
Публикация на Anonymized689 е изтрит
Anonymized689
преди 5 месеца

Здравейте!

Обзалагам се, че ще намерим повече подробности във вашата жалба. Благодарим ви, че изпратихте такъв. И все пак, бихте ли предоставили тук повече подробности относно ситуацията? Смятам, че споделянето може да помогне на другите.

Говорейки за оплаквания, сега е ваш ред, любезно отговорете - можете да започнете директно, като използвате тази връзка 👈

Не се притеснявайте, ние сме тук за вас.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мога да го потвърдя. Winscore печели от проблемите на играчите! От три седмици се опитвам да блокирам акаунта си.


Не се прави нарочно.


Долу ръцете! Не може да бъде по-съмнително!

Автоматичен превод:
Paulito81
преди 3 месеца

В такива случаи бих казал, че е наистина важно да споделяте възможно най-много подробности. Може ли да имам няколко въпроса, ако нямате нищо против?

Какво причини такова забавяне? Знаеш ли причината? Също така може да е полезно да споменете дали това казино предоставя пълни инструкции как да закриете сметката.

Ако е така, бихте ли казали, че те са били последвани?

Чувствайте се свободни да споделите историята, моля. Не искам да продължавам, ако това не ви харесва.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Според мен зад това стои система. Постоянно се изтъква, че заявлението не е подадено "правилно" и т.н.

Групата е в черния списък.

Автоматичен превод:
Anonymized689
преди 1 месец

Здравейте, може ли да посочите и за какво става въпрос, защото не разбирам много. Имате предвид предишен пост? Можете ли да опишете малко ситуацията си, моля?

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized689 е изтрит
Anonymized689
преди 1 месец

Звучи сериозно.

Бихте ли дали нещо против да предоставите информация за естеството на забавените заявки и отговора на казиното, моля?

Също така би било полезно да изясним дали обсъждаме редовни искания за закриване на акаунти или това е постоянно самоизключване, причинено от проблеми с хазарта. Моля, не се колебайте да предоставите подробно обяснение как са направени такива искания. Разбирането на истинските събития може да повиши осведомеността сред другите или да помогне за предотвратяване на потенциални проблеми, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей


Следният проблем съществува систематично в Casino Group.

1. Няма опция за самозаключване през акаунта

2. Няма механизъм, който да изключва играчи от Европа, които действително са забранени от лицензирани казина поради пристрастяване към хазарта.

3. Няма начин да се блокирате чрез чат поддръжка.

4. Ще бъдете насочени към имейл адреса. Не получавате отговор с дни.

5. Не е ясно на кой имейл адрес трябва да бъде изпратена заявката. В даден момент след няколко дни ще бъдете забранени за максимум 30 дни. Такъв е и случаят, ако поискате постоянна забрана. Ясно е защо трябва да има забранителни функции. Точно тази фаза, в която играчите се борят и горят, се експлоатира.


6. Горните точки показват по-скоро систематичен подход към експлоатацията на зависимите, отколкото защитата им.

7. Горните точки ме карат да заключа, че няма защита на играча и "лицензът" ми е изиграл лоша шега.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Anonymized689
преди 1 месец

Добре дошли отново и ви благодаря за тези предпазни публикации.

Надявам се, че е добре, ако ви обърна внимание на един много важен детайл.

Първо, важно е да се уточни дали желанието на играча да се самоизключи от казино е мотивирано от нарастваща вреда от хазарта или от пристрастяване към хазарта. Изглежда, че сте пропуснали молбата, която отправих по-рано към вас, за да бъдете по-конкретни.

Честно казано, много е трудно да отговаряте на вашите публикации, без да имате тези основни познания. Ще се опитам да попитам отново: Бихте ли изяснили дали говорим за искания за закриване на сметки на регулярна основа или това е дългосрочна самозаблуда, произтичаща от проблеми с хазарта?

Освен това, ако играете в казина, които не са под юрисдикцията на GGL, моля, не приемайте, че тези казина ще се отнасят към вас със същото ниво на отговорност; това е опасно предположение. За да се върнете към първоначалната тема, по-безопасно е да се свържете с всяко казино и изрично да заявите, че желаете акаунтът ви да бъде закрит и по каква причина.

Като други човешки същества като вас и мен, служителите по поддръжката полагат усилия да реагират на вашите изявления, а не на вашите презумпции.

За да ви предоставим приблизителна времева линия, всеки път, когато нашите специалисти обработват жалба относно забавено закриване на акаунт, казиното има между 36 и 72 часа, за да завърши процеса и да закрие акаунта.

Наистина се надявам, че ще предоставите по-конкретна информация за нещата, през които сте преминали, в следващия си пост. благодаря



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

На следното е отговорено от Realspin Casino, което също се управлява косвено от New Era, когато е поискано закриване на сметка поради проблеми с хазарта.

„Благодарим ви, че се свързахте с нас с молбата си за закриване!


Съжалявам да научим за вашето решение, но ние ще направим всичко възможно, за да помогнем!


Каним ви да изпробвате раздела за казино на живо, където ще намерите игри, които ви гарантират възможно най-доброто изживяване с истинско крупие.


Всеки ден нашият екип поема отговорността да качва нови игри и да подобрява старите. Ние предлагаме широка гама от игри, които нашите клиенти да изпробват и където те могат да намерят различни игрови функции като безплатни завъртания, скатери и т.н. Посетихте ли вече нашата секция JackPot? Там можете да изберете игра и да играете за голямата награда.


Ще очакваме вашия отговор, за да продължим според вашите желания. Надяваме се, че това ще ви помогне да решите дали искате да останете при нас.


Ако има нещо друго, с което можем да ви помогнем – оставаме на ваше разположение 24/7!


Най-добри пожелания,..."

Ще ви препратя оригиналния имейл, ако проявявате интерес.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Anonymized689
преди 3 седмици

Оценявам, че споделяте отговора на казиното, но мисля, че все пак е важно да признаете как сте обявили искането си за самоизключване. Помниш ли всичко, което казах досега? Ако е така, моля, предоставете тази информация, така че всеки да има пълна представа за събитията, които продължавате да следите тук във форума.


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized689 е изтрит

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини