НачалоФорумОтговорен хазартНе мога да се самоизключа на slotuna

Не мога да се самоизключа на slotuna

 от anastasiospsilos
|
265 преглеждания 3 отговора |
|

Опитах 17 пъти чрез имейл за поддръжка да се самоизключа, но винаги едно и също. Питат ме дали искат да продължат самоизключването. И тогава нищо не се случва. 17 ПЪТИ

Автоматичен превод:
anastasiospsilos

Това наистина не трябва да се случва на никого в нито едно казино и ми става тъжно да го чета.

Само ако мога да попитам, посочихте ли им ясно причината за самоизключването, моля?

Ако причината се дължи на проблеми с хазарта и им напишете тази информация, те трябва да закрият акаунта веднага.

Автоматичен превод:

разбира се, казах причината. Че не мога да спра да играя и губя твърде много. И нищо не става

Автоматичен превод:
anastasiospsilos

Съжалявам, че го казвам, но не е ясно казано, за съжаление, въпреки че казиното би трябвало да види признаци на проблем с хазарта.

Моля, не забравяйте, че е много важно да го напишете ясно и да обясните, че се борите с някои проблеми с хазарта, ако е така.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини