Здравей Радка
Това започва, когато по време на процеса на верификация на моя акаунт и искане за теглене на средства от мен, бизнесът започне да прави целия процес труден и проточен във времето.
По време на този процес получих един имейл от бизнеса, в който бяха разкрити 2 индивидуални имена на трети страни. Тази информация е взета от моето банково извлечение (предоставете само за целите на проверка на адреса). Тази информация беше взета и разкрита от бизнеса без моето съгласие или разрешение и без съгласието или разрешение на същите 2 физически лица Трети страни.
Това е много сериозно нарушение на защитата на данните и неспазване на разпоредбите и правните процедури съгласно GDPR Act 2018 от страна на бизнеса.
Разпитах и изразих притесненията си пред бизнеса по отношение на проблема и не съм доволен от отговора, решавам да поискам заявка за достъп на субект (SAR). Това са всички данни/информация, които бизнесът има и съхранява от едно лице.
Те не успяха да предоставят молбата ми в законовия срок. Поради тази причина отново поисках 2-ри SAR, те не успяха да предоставят заявката ми навреме. За да влошат ситуацията, те пропуснаха и задържаха в моята заявка за SAR името на 2-те отделни трети страни, които разкриват, както е описано по-горе. В тази ситуация правата ми като лице и потребител бяха отказани, когато бизнесът не спазва разпоредбите и правните процедури съгласно Закона за GDPR от 2018 г.
Решавам да разкрия ситуацията пред UKGC, който ме съветва да подам жалба в Службата на комисаря по информацията (ICO).
Подам жалбата с ICO на техния уебсайт. С това изпращам всички имейли, разменени между мен и бизнеса, като доказателство в подкрепа на моята жалба.
ICO се свърже с бизнеса с инструкции за разрешаване на проблема и изясняване на моите опасения.
ICO не получи никакъв отговор от бизнеса в 2 случая, когато беше поискано.
ICO прегледа моя случай и заключи, че бизнесът е имал нарушение на защитата на данните и не е спазил разпоредбите и правните процедури съгласно Закона за GDPR от 2018 г.
Този бизнес не само се провали със законовите си задължения, но също така показа огромна липса на обслужване и грижа за клиентите, когато се справяше с тази ситуация.
Тази ситуация ми причинява финансови загуби и още по-лошото уврежда здравето ми с психически стрес и тревожно разстройство.
Според моя опит запознаването с правата ни като лица и потребители по отношение на нашите данни/информация, държани от бизнеса, ми помогна в тази ситуация.
Също така всеки имейл/комуникация между индивида и бизнеса е жизненоважен, така че пазете се.
Бях уведомен, когато даден бизнес кандидатства за лиценз за хазарт, няма изискване да покаже доказателство, че е готов и комисия да спазва разпоредбите на GDPR или надзор на същите. Лицензът, предоставен от UKGC. Според мен не съм съгласен с това.
Индивидуалната лична и финансова информация трябва да се обработва с максимална сигурност, безопасност и доверие, а не като поредното поле за отметка.
Хорхе
Hi Radka
This begin when during the verification process of my account and a request of funds withdraw by me the business start to make all the process difficult and dragging in time.
During this process I received one email from the business where 2 individual names of Third Parties was disclose. This Information was taken from my bank statement ( provide for the purpose of address verification only). This information was taken and disclose by the business without my consent or authorization and without consent or authorization of the same 2 individuals Third Parties.
This is a very serious breach of data protection and no compliance of regulations and legal procedures under GDPR Act 2018 by the business.
I did question and raise my concerns to the business regarding the issue and not happy with the response I decide to request a Subject Access Request ( SAR). That it's all the data/information the business have and hold from one individual.
They failed to provide with my request in due legal time. For that reason I request 2nd SAR again they failed to provide my request in time. To aggravate the situation they omitted and withheld in my SAR request the name of the 2 individual Third Parties disclose as described above. In this situation my rights as person and consumer it's been denied where the business don't comply with regulations and legal procedures under GDPR Act 2018 .
I decide to expose the situation to the UKGC that advice me to log a complaint with the Information Commissioner Office (ICO).
I raise the complaint with ICO on they website. With this I send all the emails exchange between me and the business as evidence and proof to re enforce my complaint.
The ICO contact the business with instructions for them to address the issue and clarify my concerns raise.
The ICO didn't have any response back from the business in the 2 occasions they been ask to.
The ICO review my case and concluded the business had breach data protection and failed to comply with regulations and legal procedures under GDPR Act 2018.
This business not only failed with they legal obligations but and also show enormous lack of customer service and customer care when dealing with this situation.
This situation cause me financial losses and more worst then that damage my health with mental stress and anxiety disorder.
In my experience getting familiar with our rights as person and consumer regarding our data/information hold by business did help me in this situation.
Also any email/communication between the individual and the business it's vital so keep safe.
I was made aware when a business apply for a gaming licence there's no requirement to show evidence they are ready and committee to comply with GDPR regulations or supervision of the same. The licence it's award by the UKGC. In my opinion I don't agree with this.
Individual personal and financial information should be deal with maximum security safety and trust not as another tick box.
Jorge
Автоматичен превод: