Здравейте,
жалбата ми беше отхвърлена няколко пъти, което не разбирам.
Поисках закриване на цялата казино група поради пристрастяване. Отговорът в моя случай беше следният:
„Зависи най-вече от лиценза на казиното, тъй като някои от тях имат правило, според което всички дъщерни казина трябва да бъдат блокирани, но това не е този случай. Освен това казиното може да отговори на жалбата, дори без ние да го поискаме, така че може да са публикували така или иначе при други оплаквания.
Моля, свържете се с властите, в случай че искате да продължите разрешаването на случая, тъй като сега ще бъдем принудени да отхвърлим жалбата.
С Най-Добри Пожелания,
Ник
"
Кои лицензи на CURACAO се нуждаят от закриване в цялата казино група, ако бъде поискано?
Също така това, което не разбирам там, където случаите са потвърдени и препратени под същия лиценз в миналото.....
С Най-Добри Пожелания
Hello,
my Complaint has been rejected several times what I dont understand.
I requested closure in the whole casino group because of addiction. THe answer in my case was the following:
"It mostly depends on the casino license as some of them have a rule where all sister casinos have to be blocked, but it is not this case. Also the casino can respond to the complaint even without us requesting them to so they may have posted in other complaints anyway.
Please contact the authorities in case you wish to continue resolving the case as we will be now forced to reject the complaint.
Best regards,
Nick
"
Which CURACAO Licences need a closure in the whole casino Group if its requested?
Also what I dont understand there where Cases confirmed and forwarded under the same licence in the past.....
Best regards