ФорумОтговорен хазартКазиното ми позволи да залагам, докато помолих за помощ относно пристрастяването

Казиното ми позволи да залагам, докато помолих за помощ относно пристрастяването

преди 1 година от Mosco
|
2438 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте, преди няколко дни се свързах с казиното, че имам нужда от помощ с моята зависимост, тъй като депозирам големи суми, за да залагам, но всъщност вече не искам да залагам. Представителите на казиното пренебрегнаха молбата ми и препратиха имейл. Но акаунтът ми не беше блокиран днес и можех да залагам отново днес. Лошо ми е. Какво мога да направя в тази ситуация? Най-накрая получих помощ от друг представител да се блокирам за 100 години от всички холандски онлайн казина. Можеха да предотвратят всичко това, ако се вслушаха в вика ми за помощ по-рано.

Автоматичен превод:
Mosco
преди 1 година

Здравейте,

това е тъжно и разбирам разочарованието ви. За съжаление операторът на чат обикновено не може да затвори акаунта ви директно, така че вместо това се предоставя подходящият имейл до съответния отдел. Някои казина дори изискват проверка, за да закрият акаунта ви поради пристрастяване към хазарта. Отнема дори няколко дни, за да отговорите на този имейл, особено по време на празниците.

Щастлив съм, че другият човек ти помогна, разбира се!

Ако смятате, че имате нужда от помощ, моля, посетете този сайт , надявам се, че ще намерите полезни съвети там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ясно заявих, че не искам повече да залагам и агентът за чат на живо не ми помогна веднага да блокира акаунта ми. Което направи другият, ако ми помогна същия ден тази ситуация нямаше да се случи. Другият агент на живо буквално изпрати връзка в чата, където мога да се регистрирам, за да се забраня незабавно през правителствения уебсайт. Забраних се за 100 години, ето колко лош беше проблемът ми.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Mosco
преди 1 година

Винаги е добре да информирате казиното за този проблем и аз само коментирах ситуацията като цяло, следователно не мога да обясня какво е спряло първия оператор да ви помогне директно, но общият резултат е както обясних. Нормално е на играча да бъде представен имейл. Може би вторият оператор не беше обикновен, а високопоставен служител, който се грижи за чата по време на коледните празници. Само казиното може да обясни.

Все пак съжалявам за загубата.

Ако се нуждаете от допълнителен коментар, не се колебайте да изпратите жалба за това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това беше нормален агент за чат на живо, точно като предишния.

Автоматичен превод:
Mosco
преди 1 година

Страхотно, че го знаеш със сигурност.

Сега, след като изпратихте жалбата, любезно съдействайте на Petronella, моля.

В момента ми липсват отговори на тези въпроси:

„Посочихте ли в това искане за колко време желаете акаунтът ви да бъде спрян и причината защо?"

Чувствайте се свободни да отговорите, като използвате тази връзка към вашата жалба

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Какво имаш предвид с уточняване колко време? След като някой поиска помощ в чата на живо около отказването от хазарта, той трябва да ви помогне да блокирате акаунта си. В този момент не получих никаква помощ. Ако човек се свърже с чата на живо и почувства, че излиза извън контрол, трябва да действа незабавно. Както казах, когато другият агент ми изпрати всички връзки, които сам се забраних за 100 години, така че знаете колко лошо беше и защо направих 100 години. И чрез линковете, изпратени от агента, разбрах за Gamban и го инсталирах на моите устройства. Дори моята банка има хазартен блок, но транзакцията от Unibet преминава с iDeal плащания, защото не е описана като хазартна компания.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Mosco
преди 1 година

Надявам се разбирате, че е необходимо да споменете истинската причина, поради която поискахте блокиране на акаунта ви. Трябва да сме сигурни, че сте заявили, че искате да затворите акаунта си поради проблеми с хазарта. И така, Петронела те попита как точно се обърна към чат оператора.

Това е стандартна процедура, просто трябва да сме сигурни. Сега по-ясно ли е? 🙂

Не всеки играч, който иска закриване на акаунта, страда от пристрастяване към хазарта, така че това трябва да бъде посочено в разговора, така че чат операторът да може да действа съответно.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини