Здравейте, преди няколко дни се свързах с казиното, че имам нужда от помощ с моята зависимост, тъй като депозирам големи суми, за да залагам, но всъщност вече не искам да залагам. Представителите на казиното пренебрегнаха молбата ми и препратиха имейл. Но акаунтът ми не беше блокиран днес и можех да залагам отново днес. Лошо ми е. Какво мога да направя в тази ситуация? Най-накрая получих помощ от друг представител да се блокирам за 100 години от всички холандски онлайн казина. Можеха да предотвратят всичко това, ако се вслушаха в вика ми за помощ по-рано.
Hello, I contacted the casino a few days ago that I needed help with my addiction as I deposit large amounts to gamble but I don't actually wanna gamble anymore. The casino representatives ignored my plea and forwarded an email. But my account wasn't blocked today and I could gamble again today. I feel sick. What can I do in this situation? I finally got help from another representative to block myself for a 100 years from all Dutch online casino's. They could've prevented all this if they heed my cry for help earlier.