Публикувам това, за да разкрия фрапиращия провал на Coincasino.com да защити уязвим играч и последвалия им отказ да спази споразумение, с което публично се ангажираха.
Доказаното нарушение: Системен провал
Подадох жалба до CasinoGuru, в която подробно описах как системата на Coincasino.com е фундаментално счупена. Въпреки активното ми самоизключване поради хазартна зависимост, многократно успявах да създам и напълно да проверя чрез KYC множество дублирани акаунти, използвайки една и съща официална лична карта, име и лични данни.
Това демонстрира грубо, системно нарушение на задължението им за отговорен хазарт. Те бяха наясно със статута ми на изключен играч и въпреки това приеха депозитите ми.
Победата и публичното обещание на CasinoGuru
Центърът за разрешаване на спорове на CasinoGuru разследва случая и резултатът беше победа в моя полза.
Най-важното е, че представител на Coincasino.com публично призна провала си в темата за оплакванията и заяви:
„След като дублиращата се сметка беше идентифицирана, тя беше незабавно затворена в съответствие с нашата Политика за отговорно хазартиране. Моля, обърнете внимание, че ще бъде издадено пълно възстановяване на сумата за депозитите, направени по втората сметка."
Текуща позиция на Coincasino: Мълчание и отказ
Въпреки този публичен, документиран ангажимент за пълно възстановяване на сумата, Coincasino.com напълно спря да сътрудничи.
Забавено и непълно възстановяване на сумата: Поради тяхна небрежност те не са успели да издадат пълно възстановяване на депозита за всички открити сметки.
Ghosting по всички канали: Те прекратиха всякаква комуникация по оригиналната тема за оплакване на CasinoGuru, като по този начин ефективно изоставиха процеса на разрешаване. Те също така игнорират всичките ми директни имейли.
Те признаха вината си, обещаха да платят и сега напълно игнорират случая.
Искане за действие
Сега ескалирам този проблем във всички платформи (AskGamblers, Bitcointalk, LinkedIn) и подавам официална жалба до органа за игри в Анжуан.
Предупреждавам всички потенциални играчи: Coincasino.com не е безопасна среда. Техните политики за отговорно хазарт са несъществуващи и когато се окаже, че грешат, те просто отказват да платят договореното споразумение, увреждайки целостта на целия процес на разрешаване на спорове.
Изисквам незабавното и пълно възстановяване на всички депозити, направени по всички дублиращи се сметки, открити след моето самоизключване.
I am posting this to expose Coincasino.com's egregious failure to protect a vulnerable player and their subsequent refusal to honor a settlement they publicly committed to.
The Proven Violation: A Systemic Failure
I filed a complaint with CasinoGuru detailing how Coincasino.com's system is fundamentally broken. Despite my active self-exclusion due to a gambling addiction, I was repeatedly able to create and fully KYC-verify multiple duplicate accounts using the exact same official ID card, name, and personal details.
This demonstrates a gross, systemic failure of their responsible gambling duty. They were aware of my excluded status and still accepted my deposits.
The CasinoGuru Victory & Public Promise
The CasinoGuru Resolution Center investigated the case, and the outcome was a win in my favor.
Crucially, a representative from Coincasino.com publicly admitted their failure on the complaint thread and stated:
"Once the duplicate account was identified, it was closed immediately in accordance with our Responsible Gambling Policy. Please note that a full refund for the deposits made on the second account will be issued."
Coincasino's Current Position: Silence and Refusal
Despite this public, recorded commitment to a full refund, Coincasino.com has completely stopped cooperating.
Delayed and Incomplete Refund: They have failed to issue the full deposit refund for all accounts opened due to their negligence.
Ghosting on All Channels: They have ceased all communication on the original CasinoGuru complaint thread, effectively abandoning the resolution process. They are also ignoring all my direct emails.
They admitted fault, promised to pay, and are now ignoring the matter entirely.
Demand for Action
I am now escalating this issue across all platforms (AskGamblers, Bitcointalk, LinkedIn) and filing a formal complaint with the Anjouan Gaming authority.
I warn all potential players: Coincasino.com is not a safe environment. Their Responsible Gambling policies are non-existent, and when proven wrong, they simply refuse to pay the agreed-upon settlement, damaging the integrity of the entire dispute resolution process.
I demand the immediate and full reimbursement of all deposits made on all duplicate accounts opened after my self-exclusion.







