НачалоФорумОтговорен хазартCoincasino.com отказва да изплати възстановяване на сумата след доказано нарушение на самоизключването (спечелено дело в CasinoGuru)

Coincasino.com отказва да изплати възстановяване на сумата след доказано нарушение на самоизключването (спечелено дело в CasinoGuru)

470 преглеждания 1 отговор |
преди 1 седмица
|
Добавете пост
преди 1 седмица

Публикувам това, за да разкрия фрапиращия провал на Coincasino.com да защити уязвим играч и последвалия им отказ да спази споразумение, с което публично се ангажираха.

Доказаното нарушение: Системен провал

Подадох жалба до CasinoGuru, в която подробно описах как системата на Coincasino.com е фундаментално счупена. Въпреки активното ми самоизключване поради хазартна зависимост, многократно успявах да създам и напълно да проверя чрез KYC множество дублирани акаунти, използвайки една и съща официална лична карта, име и лични данни.

Това демонстрира грубо, системно нарушение на задължението им за отговорен хазарт. Те бяха наясно със статута ми на изключен играч и въпреки това приеха депозитите ми.

Победата и публичното обещание на CasinoGuru

Центърът за разрешаване на спорове на CasinoGuru разследва случая и резултатът беше победа в моя полза.

Най-важното е, че представител на Coincasino.com публично призна провала си в темата за оплакванията и заяви:

„След като дублиращата се сметка беше идентифицирана, тя беше незабавно затворена в съответствие с нашата Политика за отговорно хазартиране. Моля, обърнете внимание, че ще бъде издадено пълно възстановяване на сумата за депозитите, направени по втората сметка."

Текуща позиция на Coincasino: Мълчание и отказ

Въпреки този публичен, документиран ангажимент за пълно възстановяване на сумата, Coincasino.com напълно спря да сътрудничи.

Забавено и непълно възстановяване на сумата: Поради тяхна небрежност те не са успели да издадат пълно възстановяване на депозита за всички открити сметки.

Ghosting по всички канали: Те прекратиха всякаква комуникация по оригиналната тема за оплакване на CasinoGuru, като по този начин ефективно изоставиха процеса на разрешаване. Те също така игнорират всичките ми директни имейли.

Те признаха вината си, обещаха да платят и сега напълно игнорират случая.

Искане за действие

Сега ескалирам този проблем във всички платформи (AskGamblers, Bitcointalk, LinkedIn) и подавам официална жалба до органа за игри в Анжуан.

Предупреждавам всички потенциални играчи: Coincasino.com не е безопасна среда. Техните политики за отговорно хазарт са несъществуващи и когато се окаже, че грешат, те просто отказват да платят договореното споразумение, увреждайки целостта на целия процес на разрешаване на спорове.

Изисквам незабавното и пълно възстановяване на всички депозити, направени по всички дублиращи се сметки, открити след моето самоизключване.

Автоматичен превод:
Jorgeadd1
преди 1 седмица

Здравейте, съжалявам, че не можахме да помогнем много с това. За всеки, който се интересува от оплакването, то е ето тук:

https://casino.guru/complaints/coincasino-com-player-was-able-to-create-multiple 👈

Колкото повече случаи като този има, толкова повече мисля, че е жалко, че самоизключването не е възможно с офшорен лиценз и че е необходимо да се разчита на казино оператори.

Ами, оценявам, че споделихте това с нас, и ако искате да обсъдим проблема с хазарта, ще бъда тук.

Автоматичен превод:

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини