Това е имейлът, от който получих вчера
Благодарим ви, че се свързахте с отдела за обслужване на клиенти на Betway.
Резюме на жалбата
Получихме оплакване, в което заявявате, че сте успели да регистрирате друг акаунт, въпреки че сте били изключени и в резултат на това сте поискали възстановяване на направените депозити.
Отговор
Betway би искал да ви благодари, че изразихте притесненията си и оценяваме предоставената от вас обратна връзка.
След задълбочен преглед на вашия акаунт можем да потвърдим, че сте успели да заобиколите блокировките за изключване, поставени на вашия акаунт в Betway Lisamac79, като промените данните за регистриран акаунт.
Моля, имайте предвид, че като отговорен оператор, Betway има множество мерки, за да попречи на изключен клиент да депозира средства в новорегистрирана игрална сметка в Betway.
Като се има предвид това, Betway е ограничен до известна степен по отношение на предотвратяването на депозиране на Изключен клиент, тъй като методът за предотвратяване разчита на данните на клиента, които те са регистрирали, а не непременно само на предоставените документи. Ако клиент регистрира акаунти с различни данни, това може да не бъде открито и новорегистриран клиент ще може да заобиколи предишно изключване, приложено към регистриран акаунт за игри в Betway. Основната отговорност пада върху клиента да се увери, че предоставя правилната информация при регистриране на акаунти, както и да не регистрира нови акаунти, докато е Изключен, тъй като това не е разрешено.
Призоваваме ви да се уверите, че предоставените подробности са верни и не се променят по никакъв начин, за да се заобиколят предпазните мерки за изключване, които са въведени.
Въз основа на горното, със съжаление ви информираме, че вашата заявка за възстановяване на вашите депозити, направени в Betway, е отхвърлена.
Въпреки че съчувстваме на вашата ситуация, можем да потвърдим, че по отношение на разпоредбите за социална отговорност на Betway можем да потвърдим, че всички разумни налични мерки са ви били предоставени.
Поради загрижени изявления, направени при подаването на вашата жалба, бихме искали да ви насочим към следните инструменти, ако имате нужда от допълнителна помощ относно отговорното залагане
This is the email I recieved from then yesterday
Thank you for contacting Betway Customer Care.
Complaint Summary
We received a complaint whereby you state that you were able to register another account, despite being Excluded and as a result requested a refund of deposits made.
Response
Betway would like to thank you for raising your concerns and we appreciate your feedback provided.
After a thorough review of your account, we can confirm that you were able to circumvent the Exclusion blocks placed on your Betway account Lisamac79 by altering registered account details.
Kindly be advised that as a responsible operator, Betway has numerous measures in place to prevent an Excluded customer from depositing funds into a newly registered Betway gaming account.
With that being said, Betway is limited to a degree in regard to preventing an Excluded customer from depositing, as the method of prevention relies on the customer’s details that they have registered, and not necessarily solely on the documents submitted. Should a customer register accounts with different details, this may not be detected, and a newly registered customer will be able to circumvent a previous Exclusion applied to a registered Betway gaming account. The primary responsibility does fall on the customer to make sure they provide the correct information when registering accounts, as well as not to register new accounts whilst being Excluded as this is not permitted.
We urge you to ensure that the details provided are correct and are not being altered in any way to bypass the Exclusion safeguards which have been put in place.
Based on the above, we regret to inform you that your request for a refund of your deposits made to Betway has been denied.
Whilst we do sympathise with your situation, we can confirm that with regards to Betway’s Social Responsibility provisions, we can confirm that all reasonable measures available had been provided to you.
Due to concerning statements made upon lodging your complaint, we would like to refer you to the following tools, should you require any further Responsible Gambling assistance
Редактиран от
Radka преди 1 година
Причина:
чувствителните данни са изтрити
Автоматичен превод: