НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 892)

3 679 822 преглеждания 19 933 отговора |
преди 2 години
Малко предупреждение за CG общността: Casino Guru е отворена платформа, където всеки е свободен да споделя своите мисли и мнения. Ние вярваме в свободата на словото и се стремим да бъдем възможно най-неограничителни. Въпреки това, моля, не забравяйте: само защото нещо е публикувано във форума, не означава, че Casino Guru е съгласен с него или го одобрява по някакъв начин. Наистина се радваме да видим как играчите участват в разговори, дискутират с уважение и се забавляват, докато го правят! Ето защо създадохме тази платформа. Въпреки това, забелязахме нарастваща тенденция – не само тук, но и на други платформи – при която някои играчи, след като са загубили пари честно в казино, търсят начини да си ги върнат чрез банката или доставчика на платежни услуги, често чрез подаване на заявления за връщане на суми или предявяване на неверни искове. Бихме искали да ви предупредим: това поведение е не само несправедливо – то е и много рисковано! Вече сме виждали и чували истории (тук и другаде) за хора, които са изпаднали в сериозни проблеми, опитвайки се да поемат по този път – включително затворени казино сметки на множество платформи, затворени банкови сметки, дългове и дори съдебни дела (опит за измама). Опитът за измама или представянето на истината пред банка или доставчик никога не е добра идея и може да има трайни последици. И така, ето нашия приятелски апел към всички членове на общността на Casino Guru: Изправете се срещу нечестните и нечестни казина. Използвайте нашия Център за разрешаване на оплаквания, ако имате нужда от помощ – не е нужно да се борите сами. Но моля, не се опитвайте да си върнете парите, които сте загубили. Просто не си струва риска. Благодарим ви, че сте част от нашата общност - и ви желаем приятен ден!
1...891 892 893...1 094
Добавете пост
sw18jp
преди 3 месеца

Те не могат да спазват международните стандарти, ако не са лицензирани от Обединеното кралство, а липсата на лиценз от UKGC и работата с клиенти от Обединеното кралство е определението за неспазване на международните стандарти.

Автоматичен превод:
Santeda
преди 3 месеца

Не можете да предлагате услуги на клиенти от Обединеното кралство, без да сте лицензирани от UKGC и след това да твърдите, че работите по международни стандарти. По този начин активно игнорирате законите и разпоредбите на Обединеното кралство относно хазарта, което е определението за неспазване на международните стандарти. Само защото казвате нещо, не го прави истина. Що се отнася до платежната система, предаването на данни на трета страна е друго правно нарушение от ваша страна, тъй като нарушава европейските закони за GDPR, както и законите за лицензиране на Кюрасао. Вие дори не работите в рамките на стандартите на страната на вашия лицензиращ орган, камо ли някъде другаде.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Santeda са отвъд всякаква шега. Според статиите по-долу, изпълнителният директор на Goldenbet очевидно е Александър Попович. Очевидно са наистина честно казино, спазващо всички разпоредби🤣 Тези статии очевидно са изключително фалшив маркетингов трик, който се опитва да представи Goldenbet като отделна единица на другите платформи на Santeda и да подведе жертвите още повече:

https://news.cision.com/igaming-news/r/interview-with-aleksandar-popovic---founder---ceo-of-goldenbet-com,c4136525#:~:text=В%20бързия%20мовинг%20iGaming,%20на%20нещата%20се%20изключват.

https://affpapa.com/interview-with-aleksandar-popovic-founder-owner-ceo-at-goldenbet/




Автоматичен превод:
Lottie48
преди 3 месеца

Цялата документация в Кюрасао ги свързва, те могат да казват каквото си искат, но това не го прави истина. Когато това придобие повече скорост и започне да се разследва правилно, всички тези казина, техните собственици и служителите на Кюрасао са свършени. Visa започнаха да се убеждават, репортери на Sky публикуваха тук и има все повече и повече статии, въпрос на време е.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Други начини за плащане, които хората може да искат да опитат. filefile

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Santeda са отвъд всякаква шега. Според статиите по-долу, изпълнителният директор на Goldenbet очевидно е Александър Попович. Очевидно са наистина честно казино, спазващо всички разпоредби🤣 Тези статии очевидно са изключително фалшив маркетингов трик, който се опитва да представи Goldenbet като отделна единица на другите платформи на Santeda и да подведе жертвите още повече:

https://news.cision.com/igaming-news/r/interview-with-aleksandar-popovic---founder---ceo-of-goldenbet-com,c4136525#:~:text=В%20бързия%20мовинг%20iGaming,%20на%20нещата%20се%20изключват.

https://affpapa.com/interview-with-aleksandar-popovic-founder-owner-ceo-at-goldenbet/




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бихме искали официално да изясним последните изявления, направени относно връзката между Goldenbet и Mystake.

Goldenbet и Mystake се управляват от нашата компания майка, Santeda International BV


Ние сме напълно лицензиран и регулиран оператор съгласно законите на Кюрасао. Въпреки че тези платформи могат да предлагат различно брандиране и потребителско изживяване, съобразено с различните пазарни сегменти, те са част от една и съща оперативна структура.

Твърдението, че са положени каквито и да било усилия за погрешно представяне на Goldenbet като отделна организация, е фактически невярно.


В комуникацията ни последователно и прозрачно се разкрива собствеността и оперативната рамка на двете марки, включително в нашите Общи условия, документация за KYC и информация за лицензиране.

Ние приемаме прозрачността сериозно и насърчаваме потребителите да преглеждат публично достъпните фирмени записи, информация за лицензи и документация на сайта, ако имат допълнителни въпроси или притеснения.

Редица потребители наскоро са инициирали сторнирани плащания чрез своите банки или доставчици на плащания, след като са използвали нашите услуги.

Работим в тясно сътрудничество с нашите екипи по съответствие и правни въпроси, заедно с доставчици на плащания и финансови институции, за да гарантираме, че тези искове са щателно разгледани и, където е приложимо, законно приключени в наша полза въз основа на доказателствата.

Предоставяме на банките пълна документация, включително:

Проверени KYC записи

Геймплейни логове и история на транзакциите

IP адреси и активност на сесиите

Записи за комуникация


Оставаме ангажирани с поддържането на сигурна и справедлива среда за всички потребители и ще продължим да предприемаме всички необходими мерки за защита на нашите платформи от злоупотреби.


Ако се нуждаете от допълнителна проверка или желаете директно да повдигнете въпрос, приветстваме контакт чрез нашите официални канали за поддръжка.


Благодаря ви за вниманието.


С уважение,

Родриго

Мениджър случаи @Santeda BV

Автоматичен превод:
Santeda
преди 3 месеца

Можете ли да обясните защо успях да си отворя сметка в Goldenbet и да депозирам голяма сума пари? KYC одобрение показва, че сте знаели точно моите данни. Въпреки че бях самоизключен от Mystake отдавна?? Както Mystake, така и Goldebet чатът на живо отказаха връзки, но вие потвърждавате, че това е невярно??

Автоматичен превод:
SimonP изтри публикацията
SimonP
преди 3 месеца

Като отговаряш сега, какво имаш да кажеш за този Сантеда?

Автоматичен превод:
Santeda
преди 3 месеца

Можете ли да обясните защо приемате финансови депозити от Обединеното кралство, въпреки че нямате лиценз там? Също така, защо пренебрегвате европейските закони за защита на данните и предоставяте данни на трети страни без съгласие? Ако клиентът е в различен регион, вие сте законово задължени да действате и съгласно законите на този регион. Като казино е ваша отговорност да го направите. Неспазването на това е незаконно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бихме искали официално да изясним последните изявления, направени относно връзката между Goldenbet и Mystake.

Goldenbet и Mystake се управляват от нашата компания майка, Santeda International BV


Ние сме напълно лицензиран и регулиран оператор съгласно законите на Кюрасао. Въпреки че тези платформи могат да предлагат различно брандиране и потребителско изживяване, съобразено с различните пазарни сегменти, те са част от една и съща оперативна структура.

Твърдението, че са положени каквито и да било усилия за погрешно представяне на Goldenbet като отделна организация, е фактически невярно.


В комуникацията ни последователно и прозрачно се разкрива собствеността и оперативната рамка на двете марки, включително в нашите Общи условия, документация за KYC и информация за лицензиране.

Ние приемаме прозрачността сериозно и насърчаваме потребителите да преглеждат публично достъпните фирмени записи, информация за лицензи и документация на сайта, ако имат допълнителни въпроси или притеснения.

Редица потребители наскоро са инициирали сторнирани плащания чрез своите банки или доставчици на плащания, след като са използвали нашите услуги.

Работим в тясно сътрудничество с нашите екипи по съответствие и правни въпроси, заедно с доставчици на плащания и финансови институции, за да гарантираме, че тези искове са щателно разгледани и, където е приложимо, законно приключени в наша полза въз основа на доказателствата.

Предоставяме на банките пълна документация, включително:

Проверени KYC записи

Геймплейни логове и история на транзакциите

IP адреси и активност на сесиите

Записи за комуникация


Оставаме ангажирани с поддържането на сигурна и справедлива среда за всички потребители и ще продължим да предприемаме всички необходими мерки за защита на нашите платформи от злоупотреби.


Ако се нуждаете от допълнителна проверка или желаете директно да повдигнете въпрос, приветстваме контакт чрез нашите официални канали за поддръжка.


Благодаря ви за вниманието.


С уважение,

Родриго

Мениджър случаи @Santeda BV

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искаш да кажеш, че транзакциите в банковите ми извлечения, които твърдят, че са към фирми за облекло в Прага или услуги за дигитален маркетинг, всъщност са към теб? Звучи напълно легитимно, братле...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Честно казано, вие не поемате никаква отговорност за действията си и те са прави.

Ако бяхте избрали да депозирате, 99 от стоте сайтове, които оспорвате, щяха да ви изплатят печалбата, ако бяхте спечелили.

Обвиняваш ги, когато губиш, а сега се опитваш да лъжеш банките и да извършваш измами, за да си върнеш парите.

Ако беше спечелил, дори нямаше да се оплакваш.

Ако сте пристрастени към хазарта, трябва да си настроите Gamban, да ходите на срещи на GA и да се откажете от Casino Guru, което се финансира от казината.

Повечето от вас ще го оспорят и след това ще го депозират отново така или иначе.




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Честно казано, вие не поемате никаква отговорност за действията си и те са прави.

Ако бяхте избрали да депозирате, 99 от стоте сайтове, които оспорвате, щяха да ви изплатят печалбата, ако бяхте спечелили.

Обвиняваш ги, когато губиш, а сега се опитваш да лъжеш банките и да извършваш измами, за да си върнеш парите.

Ако беше спечелил, дори нямаше да се оплакваш.

Ако сте пристрастени към хазарта, трябва да си настроите Gamban, да ходите на срещи на GA и да се откажете от Casino Guru, което се финансира от казината.

Повечето от вас ще го оспорят и след това ще го депозират отново така или иначе.




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те са хазартни наркомани, какво очакваш lol, така или иначе ще затворят банките си и ще си купят CIFA маркери.

Автоматичен превод:
sw18jp
преди 3 месеца

Хаха

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всички новодошли, които си мислят, че сторнираните плащания ще проработят, не си губете времето.

само не забравяйте, че имаме вашето пълно име, адрес, дата на раждане, често и документи за KYC.


добър ден сега!

Автоматичен превод:
Jackso
преди 3 месеца

Тази тема е по конкретна тема - не мисля, че е честно да се казва, че хората не поемат отговорност за действията си. Нямаш представа каква отговорност са поели хората.


Мисля, че търсенето на възстановяване на суми от компания, която работи незаконно, игнорира gamstop и използва фалшиви MCC кодове за заобикаляне на блокировки за хазарт, може да бъде легитимна част от процеса, след като бъде поета отговорност.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всички новодошли, които си мислят, че сторнираните плащания ще проработят, не си губете времето.

само не забравяйте, че имаме вашето пълно име, адрес, дата на раждане, често и документи за KYC.


добър ден сега!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

...добре дошли във форума

Автоматичен превод:
Legal
преди 3 месеца

Сега Сантеда се връща към реални заплахи - интересно! И като „легален" заплашваш да използваш документите на хората, може би дори да ги продадеш. Мисля, че правният ти екип се нуждае от разместване и малко по-задълбочено изучаване на закона.


Това нямаше да е проблем, ако не нарушавахте закона през цялото време. Спрете да правите това, обработвайте плащанията законно, работете в юрисдикции, в които сте регулирани, и това нямаше да е проблем.


Причината да не го направите е, че печелите повече пари от хазартните пристрастени, отколкото губите чрез сторнирани плащания. Забавно е как някои от тези предполагаеми жители на Обединеното кралство са нови акаунти с една публикация, сякаш един човек седи там и я пише всичко.


и говорят за „вас", сякаш не сте един от тях. Дали това е може би защото сте Сантеда? Или просто някой случаен човек, който е попаднал на форума и е решил да се регистрира и да напише тези коментари. Знам кое е по-вероятно.


Ако не сте сгрешили, защо съществува този форум и защо хората печелят възстановени плащания?

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Какъв е целият този спам от фалшивите казино акаунти?


Продължавайте с възстановяванията на плащания, хора, сигурно започват да се дразнят с увеличаването на броя им всеки ден.


Рано или късно ще спрат да приемат плащания с карти, защото ще бъдат хванати и погребани от властите.



Редактирано
Автоматичен превод:
Jackso
преди 3 месеца

Депозит

победа

получават пари в брой

сторниране на плащане


Това е най-добрият начин. Ако казината станат легитимни, тогава те могат да прекъснат цикъла.

много лесно решение.



Автоматичен превод:
1...891 892 893...1 094
Отидете на страницаот 1 094 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини