преди 1 година
Това направих, сканирах и лицето си
That's what I did, I scanned my face too
Eso echo yo escaneado mi rostro también
0
Това направих, сканирах и лицето си
That's what I did, I scanned my face too
Eso echo yo escaneado mi rostro también
Здравейте, много добре, какво трябва да изпратите, за да могат да потвърдят акаунта ви? Защо изпратих личната си карта в банката на банката и всичко останало, а те не го верифицираха? Какво мога да изпратя, за да могат да го проверят? Можеш ли да ми помогнеш?
Hello, very good, what do you have to send so they can verify your account? Why did I send my ID to the bank's bank and everything and they didn't verify it? What can I send so they can verify it? Could you help me?
Hola muy buenas que tienes que envía para que te verifiquen la cuenta ? Por qué yo envie el DNI el iban del banco y todo y no me lo verifican que puedo mandar para que me lo verifiquen me podrías ayudar
Ами, не разбирам биометричните данни или нещата с лицето си.
Ami, I don't get the biometric thing or the thing about my face.
Ami no me sale lo de biométrico ni lo de mi rostro
И как го правиш, защо не мога да сканирам лицето си?
And how do you do it, why can't I scan my face?
Y eso como lo hacéis por qué ami para escanear mi rostro no me sale
Доколкото си спомням, трябваше да кача паспорта си и да направя биометрично сканиране на него и биометрично сканиране на лицето си за проверка на личната карта.
From what I remember I had to upload my passport and take a biometric scan of it and a biometric scan of my face for ID verification.
И всичко мина добре и проверката беше успешна, да? Видях, че сте препоръчали имейл на играча, където тя може да се свърже с поддръжката, но не съм сигурен дали го е опитала или не. Мисля, че това вероятно би било най-доброто, защото те ще могат да й дадат подходяща информация.
And everything went fine and the verification was successful yes ? I saw that you recommended an email to the player where she could reach support but I'm not sure if she tried it or not. I think that would probably be the best thing to do because they will be able to give her relevant information.
Това е само това, което трябва да направя. Отворете приложението си и вижте дали нещо трябва да бъде потвърдено и следвайте инструкциите. Може да не се нуждаете от биометрично разчитане на лицето, а само от паспорта си. Или отидете на you tube или Google, сканирайте биометричен паспорт за проверка и той ще ви покаже. Лесно е, след като знаете как да го направите.
This is only what I have to do. Open your app and see if anything needs to be verified and follow the instructions You may not need a facebiometric reading just your passport. Either go on you tube or Google scanning biometric passport for verification and it will show you. It's simple once you know how to do it.
Здравейте, много добре, какво трябва да изпратите, за да могат да потвърдят акаунта ви? Защо изпратих личната си карта в банката на банката и всичко останало, а те не го верифицираха? Какво мога да изпратя, за да могат да го проверят? Можеш ли да ми помогнеш?
Hello, very good, what do you have to send so they can verify your account? Why did I send my ID to the bank's bank and everything and they didn't verify it? What can I send so they can verify it? Could you help me?
Hola muy buenas que tienes que envía para que te verifiquen la cuenta ? Por qué yo envie el DNI el iban del banco y todo y no me lo verifican que puedo mandar para que me lo verifiquen me podrías ayudar
Виждам, че и вие имате подобен проблем и не можете да се верифицирате. Опитахте ли също да пишете на имейла, който nigeljc59 добави на предишната страница?
Както и да е, какъв изглежда проблемът с теб?
I see that you also have a similar problem and you can't verify yourself. Did you also try to write to the email that nigeljc59 added on the previous page ?
Anyway, what seems to be the problem with you ?
Вижте какво трябва да се провери в приложението. Следвайте инструкциите, ако не знаете как да направите биометрично сканиране, потърсете, има ли допълнителни проблеми и за да получите яснота customerservices@mifinity.com. очаквайте проверка на личната карта два пъти веднъж при регистрация и за първото ви теглене.
See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.
Вижте какво трябва да се провери в приложението. Следвайте инструкциите, ако не знаете как да направите биометрично сканиране, потърсете, има ли допълнителни проблеми и за да получите яснота customerservices@mifinity.com. очаквайте проверка на личната карта два пъти веднъж при регистрация и за първото ви теглене.
See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.
Имах същия проблем, трябва да преминете през втора KYC проверка!! И аз не можах да го разбера, но след като е готово, това е. Мисля, че е така, защото отговаряте на определени критерии за депозит/теглене.
I had the sam problem you have to go through a second KYC check!! I couldn't understand it either but once it's done once that's it. I think it's because you hit a certain deposit/withdrawal criteria.
Не говоря испански, но мисля, че това е същият проблем, който имах. Трябва да използвате приложението, за да видите къде трябва да потвърдите и да следвате процеса, защото сте достигнали лимит за депозит/теглене, зададен от mifinity, и сега трябва да преминете през KYC проверка, преди да можете да изтеглите парите си. Няма да се обработва през уикенда, така че имате време да прегледате приложението си и да видите какво трябва да направите, не е толкова трудно, ако го направих аз 😂
I don't speak Spanish but I think it is the same problem I had. You have to use the app see where you need to verify and follow the process it because you have reached a deposit/withdrawal limit set by mifinity and now you have to go through KYC check before you can withdraw your money. It won't be processed over the weekend so you've got time to go through your app and see what needs doing it's not that difficult if I did it 😂
Здравейте, някой знае ли защо ми дадоха да изтегля само 150€, сега не ми дават да изтегля повече, казват, че трябва да пратя документи, не разбирам Боже.
Hello, does anyone know why they only let me withdraw €150, now they don't allow me to withdraw more, they say I have to send documents, I don't understand, God.
Hola alguien sabes porque solo mi dejo retirar 150€ ahora ya no mi permiten retirar más ellos mi dice que tengo que enviar documentos no entiendo dios
Обясних, когато за първи път отворите акаунта си, трябва да потвърдите документ за самоличност за адрес и банкова сметка и карти.
Когато депозирате или изтеглите определена сума пари, трябва да преминете отново през KYC по същия начин, както при първото използване на приложението. След като завършите KYC, вие сте свободни да депозирате и теглите по желание.
Не мога да го обясня по-просто
I explained when you first open your account you have to verify ID proof of address and bank account and cards.
When you have deposited or withdrawn a certain amount of money you have to go through KYC again the same way as the first time using the app. Once you have completed the KYC you are then free to deposit and withdraw at will.
I can't explain it more simply
За допълнителни разяснения се свържете
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
Те вече са ви казали: завършвате проверка, когато се регистрирате и те може да изискват нови проверки по-късно (както е вашият случай), просто сътрудничете и изпратете документите, които искат. Никога не съм използвал mifinity, но ако използвам подобни портфейли (skrill), просто трябва да завършите проверката и това е.
They have already told you: you complete a verification when you register and they may require new verifications later (as is your case), simply collaborate and send the documents they ask for. I have never used mifinity but if I use similar wallets (skrill), you simply have to complete the verification and that's it.
Ya te lo han dicho: completas una verificación al registrarte y pueden exigir nuevas verificaciones luego (como es tu caso), simplemente colabora y envia los documentos que te pidan. Nunca he usado mifinity pero si uso billeteras similares (skrill), simplemente tienes que completar la verificación y listo
Успяхте ли най-накрая да завършите проверката или все още имате проблеми? Мисля, че отговорите на други играчи определено са подходящи и се надявам да са ви помогнали с вашия проблем. Както и да е, можете ли да ни кажете как се справяте и дали всичко върви гладко или все още се борите? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Успяхте ли най-накрая да завършите проверката или все още имате проблеми? Мисля, че отговорите на други играчи определено са подходящи и се надявам да са ви помогнали с вашия проблем. Както и да е, можете ли да ни кажете как се справяте и дали всичко върви гладко или все още се борите? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Все още не ми позволяват да изтегля парите, ще обясня добре ситуацията си, вижте, те поискаха следната документация... лична карта, доказателство за банкова сметка и т.н. Така че цялата ми документация е на испански, но аз съм от Бразилия, така че живея в Испания от много години. Всъщност имам испанско гражданство и в Испания съм самостоятелно зает, имам предвид, че имам малък бизнес, така че понякога не разбирам защо отхвърлят документацията ми, но хей, ще продължа да опитвам, благодаря ви за всичко 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Ако сте го направили, за да отворите сметката и сте успели да депозирате, тогава трябва да можете да го направите отново 😁
If you did it to open the account and were able to deposit then you should be able to do it again 😁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.