ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТеглене на Mifinity към банкова сметка

Теглене на Mifinity към банкова сметка (страница 6)

преди 2 години от Joanna22
|
61068 преглеждания 267 отговора |
|
1...5 6 7...14
Добавете пост
Anonymized534
преди 1 година

Това направих, сканирах и лицето си

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравейте, много добре, какво трябва да изпратите, за да могат да потвърдят акаунта ви? Защо изпратих личната си карта в банката на банката и всичко останало, а те не го верифицираха? Какво мога да изпратя, за да могат да го проверят? Можеш ли да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 1 година

Ами, не разбирам биометричните данни или нещата с лицето си.

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

И как го правиш, защо не мога да сканирам лицето си?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Доколкото си спомням, трябваше да кача паспорта си и да направя биометрично сканиране на него и биометрично сканиране на лицето си за проверка на личната карта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И всичко мина добре и проверката беше успешна, да? Видях, че сте препоръчали имейл на играча, където тя може да се свърже с поддръжката, но не съм сигурен дали го е опитала или не. Мисля, че това вероятно би било най-доброто, защото те ще могат да й дадат подходяща информация.

Автоматичен превод:
Andoni21
преди 1 година

Това е само това, което трябва да направя. Отворете приложението си и вижте дали нещо трябва да бъде потвърдено и следвайте инструкциите. Може да не се нуждаете от биометрично разчитане на лицето, а само от паспорта си. Или отидете на you tube или Google, сканирайте биометричен паспорт за проверка и той ще ви покаже. Лесно е, след като знаете как да го направите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, много добре, какво трябва да изпратите, за да могат да потвърдят акаунта ви? Защо изпратих личната си карта в банката на банката и всичко останало, а те не го верифицираха? Какво мога да изпратя, за да могат да го проверят? Можеш ли да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че и вие имате подобен проблем и не можете да се верифицирате. Опитахте ли също да пишете на имейла, който nigeljc59 добави на предишната страница?

Както и да е, какъв изглежда проблемът с теб?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Вижте какво трябва да се провери в приложението. Следвайте инструкциите, ако не знаете как да направите биометрично сканиране, потърсете, има ли допълнителни проблеми и за да получите яснота customerservices@mifinity.com. очаквайте проверка на личната карта два пъти веднъж при регистрация и за първото ви теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вижте какво трябва да се провери в приложението. Следвайте инструкциите, ако не знаете как да направите биометрично сканиране, потърсете, има ли допълнителни проблеми и за да получите яснота customerservices@mifinity.com. очаквайте проверка на личната карта два пъти веднъж при регистрация и за първото ви теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Писах обратно на Andoni21 с моя пост. Нямам нужда от помощ, така че всичко е наред, но все пак ви благодаря за помощта.

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Имах същия проблем, трябва да преминете през втора KYC проверка!! И аз не можах да го разбера, но след като е готово, това е. Мисля, че е така, защото отговаряте на определени критерии за депозит/теглене.

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Не говоря испански, но мисля, че това е същият проблем, който имах. Трябва да използвате приложението, за да видите къде трябва да потвърдите и да следвате процеса, защото сте достигнали лимит за депозит/теглене, зададен от mifinity, и сега трябва да преминете през KYC проверка, преди да можете да изтеглите парите си. Няма да се обработва през уикенда, така че имате време да прегледате приложението си и да видите какво трябва да направите, не е толкова трудно, ако го направих аз 😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, някой знае ли защо ми дадоха да изтегля само 150€, сега не ми дават да изтегля повече, казват, че трябва да пратя документи, не разбирам Боже.

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Обясних, когато за първи път отворите акаунта си, трябва да потвърдите документ за самоличност за адрес и банкова сметка и карти.

Когато депозирате или изтеглите определена сума пари, трябва да преминете отново през KYC по същия начин, както при първото използване на приложението. След като завършите KYC, вие сте свободни да депозирате и теглите по желание.

Не мога да го обясня по-просто

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 1 година

За допълнителни разяснения се свържете

clientservices@mifinity.com

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Те вече са ви казали: завършвате проверка, когато се регистрирате и те може да изискват нови проверки по-късно (както е вашият случай), просто сътрудничете и изпратете документите, които искат. Никога не съм използвал mifinity, но ако използвам подобни портфейли (skrill), просто трябва да завършите проверката и това е.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Успяхте ли най-накрая да завършите проверката или все още имате проблеми? Мисля, че отговорите на други играчи определено са подходящи и се надявам да са ви помогнали с вашия проблем. Както и да е, можете ли да ни кажете как се справяте и дали всичко върви гладко или все още се борите? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Успяхте ли най-накрая да завършите проверката или все още имате проблеми? Мисля, че отговорите на други играчи определено са подходящи и се надявам да са ви помогнали с вашия проблем. Както и да е, можете ли да ни кажете как се справяте и дали всичко върви гладко или все още се борите? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не ми позволяват да изтегля парите, ще обясня добре ситуацията си, вижте, те поискаха следната документация... лична карта, доказателство за банкова сметка и т.н. Така че цялата ми документация е на испански, но аз съм от Бразилия, така че живея в Испания от много години. Всъщност имам испанско гражданство и в Испания съм самостоятелно зает, имам предвид, че имам малък бизнес, така че понякога не разбирам защо отхвърлят документацията ми, но хей, ще продължа да опитвам, благодаря ви за всичко 😊

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Ако сте го направили, за да отворите сметката и сте успели да депозирате, тогава трябва да можете да го направите отново 😁

Автоматичен превод:
преди 1 година

🙂

Автоматичен превод:
1...5 6 7...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини