ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТеглене на Mifinity към банкова сметка

Теглене на Mifinity към банкова сметка (страница 5)

преди 1 година от Joanna22
|
35911 преглеждания 267 отговора ||
1...4 5 6...14
Добавете пост
Tatiana848T
преди 6 месеца

Толкова се радвам да видя, че успяхте да отключите акаунта си. Освен това, какъв ти е проблемът с тегленето на пари в момента?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Eque Изпращам документацията, която те поискаха и моят казва, че не е правилен Изпращам DNI след това в позиции и известието моят акаунт и моят казва, че не е правилен

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 6 месеца

Здравей Tatiana848T!

Значи все пак сте постигнали напредък!

Мога ли да знам какво означава това DNI? Случайно да не е част от проверката на акаунта?

Просто скоро имах лош опит с PayPal, който отказа моя IBAN код, когато в същото време банката потвърди валидността му. Няма решение 🙁

Смея да кажа, че ви съчувствам дълбоко.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Защо не мога да изтегля парите?

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 6 месеца

Е, ти го написа последния път. За съжаление не разбрах напълно. Просто предполагам, че акаунтът ви не е напълно потвърден или синхронизиран с вашата карта или банкова сметка например.

Чувствам, че би било по-добре да се върна към публикуването на екранна снимка. Моля, направете това; Използвам Google Lens за превода.

Надявам се, че ще разберете.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Истината е, че те от mifinify го правят много сложно, не разбирам дали трябва да заредиш условие, добре, зареди и това е, но нека теглят парите, които са на един и това е.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

След това получих €236,25 от изплащането от €250 плюс €4,50 такси чрез Cryptopay.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Наскоро имаше малко теглене от Cashimashi. Взех банков превод. И ТОГАВА: Плащането от MiFinity Malta Ltd пристигна в моята текуща сметка. !!! Просто не разбирам. Тегленето от моя акаунт в Mifinity към текущата сметка не работи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Имам или имах проблеми. Вижте историята на чата.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Истината е, че те от mifinify го правят много сложно, не разбирам дали трябва да заредиш условие, добре, зареди и това е, но нека теглят парите, които са на един и това е.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам от екранните снимки, че не сте успели да преминете успешно проверката и причината може да бъде намерена в акаунта ви. И така, какъв беше проблемът, че документите не бяха приети и трябва да ги качите отново? Би било най-добре да видите причината, поради която не сте успели да преминете успешно проверката. Би ли било възможно да го поставите тук на екранна снимка?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Наскоро имаше малко теглене от Cashimashi. Взех банков превод. И ТОГАВА: Плащането от MiFinity Malta Ltd пристигна в моята текуща сметка. !!! Просто не разбирам. Тегленето от моя акаунт в Mifinity към текущата сметка не работи.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че е доста странно, когато казвате, че плащането от Myfinity не работи при текуща сметка. Опитахте ли да пишете в подкрепа как това е възможно или да попитате по някакъв начин?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За пореден път отхвърлям документацията, не я разбирам

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 6 месеца

Ако имате някакви проблеми с акаунта си в mifinity, изпратете имейл на customerservices@mifinity.com и те ще отговорят на запитването ви, но не и през почивните дни

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Просто искам да добавя към лудостта с Mifinity.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За пореден път отхвърлям документацията, не я разбирам

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече ви попитах веднъж каква причина виждате в акаунта си, поради която документите ви не са приети. Не знам какво повече да питам, тъй като не получих отговор.

Въпреки това nigeljc59 се опитва да ви помогне, така че се надявам, че имейлите, които сподели, ще получат отговор и ще получите помощта, от която се нуждаете. Ако това се случи, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 6 месеца

Да, разбирам какъв документ изпратихте, но на екранната снимка, която изпратихте последния път, беше написано, че причината, поради която този документ е отхвърлен, имате във вашия акаунт. И това исках да видя. Причината, поради която има проблем.

Но опитахте ли имейла, който играчът ви изпрати и опишете проблема си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

filefile Вижте този, който се появява на страницата, но не ми позволява да вкарам в банковата си сметка

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Доколкото си спомням, трябваше да кача паспорта си и да направя биометрично сканиране на него и биометрично сканиране на лицето си за проверка на личната карта.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини