ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТеглене на Mifinity към банкова сметка

Теглене на Mifinity към банкова сметка (страница 7)

преди 2 години от Joanna22
|
63220 преглеждания 267 отговора |
|
1...6 7 8...14
преди 1 година

Все още не ми позволяват да изтегля парите, ще обясня добре ситуацията си, вижте, те поискаха следната документация... лична карта, доказателство за банкова сметка и т.н. Така че цялата ми документация е на испански, но аз съм от Бразилия, така че живея в Испания от много години. Всъщност имам испанско гражданство и в Испания съм самостоятелно зает, имам предвид, че имам малък бизнес, така че понякога не разбирам защо отхвърлят документацията ми, но хей, ще продължа да опитвам, благодаря ви за всичко 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да ви кажа честно, не съм сигурен какво бих казал. Всички се опитваме да помогнем и мисля, че играчите препоръчват някои доста разумни неща, тъй като и те са минали през това. Не разбирам какъв е проблемът, ако все ти отказват документите. Имейлът, който играчът nigeljc59 препоръча, вече сте написали там?

Разбира се, ако успеете да се справите с всичко накрая, уведомете ни, защото ситуацията е доста сложна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, има ли нещо, което искате да добавите или просто следите какво се случва? 🙂

Автоматичен превод:
Asd9keko
преди 1 година

file виж какво казва😤

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Отхвърлям отново 😒

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Обикновено, ако имам проблем с нещо, намирам приятел, с когото да споделя проблема и да видя дали можете да го разрешите заедно. Не е толкова трудно, трябва да следвате процеса

Автоматичен превод:
преди 1 година

file виж какво казва😤

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още смятам, че най-важното е да се свържете с поддръжката и да предоставите правилните документи, за да преминете проверката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Здравейте, какво означава това?

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Трябва да потвърдите акаунта си в рамките на 21 дни, за да се насладите на по-високи лимити за депозит/теглене. Обясних го преди. Достигнали сте първоначалния праг, зададен от mifinity за депозиране и теглене, така че трябва да използвате приложението, да проверите необходимата документация и да преминете през KYC и след това можете да депозирате и теглите до 10 000, без да се налага да го правите отново

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никога не съм използвал този метод за депозити и тегления. Използва ли се от новозеландски играчи?

в казината, които аз лично играя, използвам само карти и тегля директно към тях. Обикновено получавам парите си същия ден, може да има забавяне, но не повече от 3 дни

Автоматичен превод:
benny_cakeking
преди 1 година

Според моя опит в Обединеното кралство можете да депозирате с карти, но да теглите само с банков превод, което е по-скъпо от електронните портфейли като mifinity и отнема повече време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не разбирам защо не мога да изтегля парите от платформата mifinify, изпратиха цялата документация, която поискаха и казват, че не е правилно, мамка му, какво става с тези хора?

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Все още ли говорим за същия проблем? Влачи се от доста време. Какво не е наред с документацията, която изпратихте? Кое не е правилно?

Автоматичен превод:
Cristianfs10
преди 1 година

Докато сте следвали процеса на проверка, както е посочено в приложението, трябва да сте добре. Също така вашата банкова сметка, към която трябва да отиде тегленето, трябва да бъде потвърдена. Ако всичко това е направено, то трябва да е готово за теглене след 24 часа и след това минути, след като изтеглите.

Автоматичен превод:
Cristianfs10
преди 1 година

Мисля, че трябва да го направите чрез приложението за проверка на адрес. Изпратих банково извлечение и то беше прието.

Автоматичен превод:
Cristianfs10
преди 1 година

Ако това е потвърждение на адрес, трябва да съдържа домашния ви адрес. Банкова проверка адресът на вашата банка и Iban. За допълнителни разяснения се свържете с customerservices@mifinity.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, спечелих около 14 000 евро и казиното казва, че мога да тегля чрез mifinity. Опитвате се да влезете там, но акаунтът е заключен, свържете се с поддръжката веднага, не чух нищо в продължение на 4 дни!!!!! Някой има ли съвет какво да правя? Къде е най-умното място за прехвърляне на парите от mifinity?

И т.н. Майк

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да прехвърлите към вашия avanza акаунт? Ще се свържат ли с шведската данъчна агенция?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 1 година

Изпратете имейл на customerservices@mifinty.com те ще отговорят на това запитване

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 1 година

Чакаме вече 4 дни!! Някой със съвети къде е най-добре и най-лесно да прехвърляте пари от mifinity, чувал ли е за revault?

Моля за съвет

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 1 година

Взаимоотношенията ми с тях винаги бяха добри, максимум 24 часа време за отговор. Не мога да посъветвам нищо друго, ако не можете да се потвърдите чрез приложението

Автоматичен превод:
1...6 7 8...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини