Здравей Ebbezorro1956 🙂
Проверката отнема средно 2 работни дни.
Можете да изтеглите парите по всяко време, веднага след като бъдете напълно верифицирани.
Всичко, което трябва да направите, е да качите своя документ за самоличност.
Ако имате въпроси не се колебайте да питате ✌🏼✌🏽
Hello Ebbezorro1956 🙂
The verification takes an average of 2 working days.
You can withdraw the money at any time as soon as you are fully verified.
All you have to do is upload your ID.
If you have any questions don't hesitate to ask ✌🏼✌🏽
Hallo Ebbezorro1956 🙂
Die verifizierung dauert im Schnitt 2 werktage.
Das Geld kannst du dir jederzeit ausbezahlen sobald du vollständig verifiziert bist.
Du musst eigentlich nur deinen Ausweis hochladen.
Fals du Fragen hast zögern nicht diese zu stellen ✌🏼✌🏽
Здравей Ebbezorro1956 🙂
Проверката отнема средно 2 работни дни.
Можете да изтеглите парите по всяко време, веднага след като бъдете напълно верифицирани.
Всичко, което трябва да направите, е да качите своя документ за самоличност.
Ако имате въпроси не се колебайте да питате ✌🏼✌🏽
Hello Ebbezorro1956 🙂
The verification takes an average of 2 working days.
You can withdraw the money at any time as soon as you are fully verified.
All you have to do is upload your ID.
If you have any questions don't hesitate to ask ✌🏼✌🏽
Hallo Ebbezorro1956 🙂
Die verifizierung dauert im Schnitt 2 werktage.
Das Geld kannst du dir jederzeit ausbezahlen sobald du vollständig verifiziert bist.
Du musst eigentlich nur deinen Ausweis hochladen.
Fals du Fragen hast zögern nicht diese zu stellen ✌🏼✌🏽
Здравейте,
Ще се опитам да ти помогна. Кои данни изглеждат невалидни, моля? Сигурни ли сте, че не сте направили грешка?
Изпратете екранна снимка, ако можете, и аз ще разгледам.
Hello,
I'll try to help you out. Which data seems to be invalid, please? Are you certain you have not made a mistake?
Send a screenshot if you can, and I'll take a look.
Здравейте, пише, че кодът на платформата е ограничен и не мога да се поканя да вляза в акаунта.
Hello, it says that the platform code is limited and I cannot invite myself to log into the account.
Hola mi pone que el código de la plataforma está limitado y no puedo invitarme para entrar en la cuenta
Наистина бих могъл да използвам екрана за печат. Чувствам, че нашият автоматичен преводач малко бърка в описанието.
Можете ли да направите екранна снимка на страницата, докато се опитвате да влезете?
I could really use the print screen. I feel our auto-translator is messing with the description a bit.
Can you please screenshot the page while you're trying to log in?
Добре, свързахте ли се с поддръжката? Изглежда акаунтът ви е блокиран поради толкова много опити за промяна на паролата.
Ok, have contacted the support? It seems your account is blocked due to so many attempts at password changes.
Трябва да следвате инструкциите. Свържете се с поддръжката чрез посочения имейл: clientservices@mifinity.com
Разбирате ли това, моля?
You must follow the instructions. Contact support via the given email: clientservices@mifinity.com
Do you understand that, please?
Поддръжката вероятно не е много ефективна, но изпращането на друга заявка или продължаването на докладването за същия проблем най-вероятно е доста противоречиво. Предлагам ви да изчакате, засега нямам по-добър вариант. 🙁
The support is probably not very effective, but sending another request or keep reporting the same issue is most likely quite contradictory. I suggest you wait, for now, I have no better option. 🙁
Истината е, че не знам какво друго прави, за да ги накара да отключат акаунта ми и да оставят кода за потвърждение за паролата възпален 😢
The truth is I don't know what else it does to make them unlock my account and leave the verification code for the password sore 😢
La verdad ya no lo sé qué más hace para que ellos desbloquear mi cuenta y deja llaga el código de verificación para la contraseña 😢
Здравейте.
Съжалявам да видя, че проблемът все още ви тревожи 🙁. Ако сте се свързвали с поддръжката много пъти преди, аз съм напълно убеден, че просто трябва известно време, за да отговорят.
Да, лесно мога да си представя колко болезнено трябва да е, но нямам други идеи - съжалявам...
Опитайте се да държите главата си изправена.🤞🤞
Hello.
I'm sorry to see the issue is still troubling you 🙁. If you have contacted support many times before, I'm quite convinced it just needs some time for them to respond.
Yeah, I can easily imagine how painful it must be, but I do not have any other ideas - sorry...
Try to keep your head up.🤞🤞
Благодаря ви, вече е отключен👏👏👏👏👏Ако не беше вашето сътрудничество, нямаше да мога, благодаря ви 🫂
Thank you, it is now unlocked👏👏👏👏👏if it weren't for your collaboration I wouldn't be able to, thank you 🫂
Gracias ya está desbloqueada👏👏👏👏👏si no fuese por vuestra colaboración yo no podría gracias 🫂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.