Bigboost не потвърждават акаунта, брато, все още съм изправен пред същото, те не отговарят на имейлите ми, особено на екипа за поддръжка. Предоставям всички документи, те замразяват цялата ми игра. Какво мога да направя сега
Bigboost are not verifying account bro still I'm facing same they are not responding my mails especially support team . I provide all documents they freeze all my game . What can I do now
Ако имате записи за всичко, отворете спор тук, надяваме се момчетата от casinoguru да ви помогнат.
If you have records of everything open a dispute here, hopefully the guys from casinoguru will help you.
Bigboost не потвърждават акаунта, брато, все още съм изправен пред същото, те не отговарят на имейлите ми, особено на екипа за поддръжка. Предоставям всички документи, те замразяват цялата ми игра. Какво мога да направя сега
Bigboost are not verifying account bro still I'm facing same they are not responding my mails especially support team . I provide all documents they freeze all my game . What can I do now
Здравейте, съжалявам да разбера, че имате този проблем в казиното. Относно проверката каза ли ви казиното защо не са ви приели документите? Имаше ли приети или не? Колко време продължава вашата ситуация?
Също така, бихте ли могли да напишете вашите публикации в казиното, към което принадлежи и следователно тук: https://casino.guru/bigboost-casino-review#tab=js-tab-discussion
Тази тема не е предназначена за това казино, така че просто да не смесваме ненужни неща тук.
Кажете ми повече и ще се опитам да помогна.
Hi, I'm sorry to hear that you're having this problem in the casino. Regarding the verification, did the casino tell you why they didn't accept your documents? Were there any accepted or not? How long has your situation been going on?
Also, could you please write your posts to the casino to which it belongs and therefore here: https://casino.guru/bigboost-casino-review#tab=js-tab-discussion
This thread is not intended for this casino, so just not to mix unnecessary things here.
Tell me more and I'll try to help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.