ФорумОбщи дискусииПотребителски прегледи на казино

Потребителски прегледи на казино (страница 16)

преди 3 години от Daniel
|
266697 преглеждания 479 отговора |
|
1...15 16 17...24
Добавете пост
ahillator
преди 7 месеца

Здравейте, бихте ли могли да покажете с екранна снимка какво се случва и защо не можете да ни оставите преглед? Какъв точно е проблемът?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 6 месеца

Здравейте, има ли някъде, където мога да напиша пълен преглед на казиното и бихте ли ме насочили в тази посока?

Автоматичен превод:
PaidPointsCasinoCash
преди 6 месеца

Здравейте!

Да, разбира се, можете да напишете потребителски преглед на казино тук, в нашия уебсайт . В рецензиите на всяко казино имате раздел, наречен Потребителски рецензии , където можете да напишете рецензия, можете да я видите и на екранната снимка, която прикачих тук. Трябва да следвате инструкциите, предоставени във връзката, която ви изпратих, които обикновено включват избор на казиното, за което искате да напишете рецензията, и след това да оцените различни аспекти на това казино, като игри, бонуси, чат на живо, печалби и т.н.

Освен това преместих публикацията ви тук в тази нишка, за да можете да видите отговорите на други играчи относно потребителския преглед.

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от допълнителна помощ.

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ти много

Автоматичен превод:
PaidPointsCasinoCash
преди 6 месеца

Само едно малко предупреждение тук. Забелязах, че се опитвате да рекламирате някои сайтове тук. Ако сте представител на казино, моля, спазвайте правилата . В противен случай вашият акаунт ще бъде забранен. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Благодаря ти много. Това е хубаво. Повечето пъти не сме наясно, че е било грешно да го правим по този начин. Ще разгледам указанията, които ми дадохте и евентуално ще се свържа с вас по-късно, ако трябва. Благодаря

Автоматичен превод:
PaidPointsCasinoCash
преди 6 месеца

Няма никакъв проблем, винаги се радвам да помогна.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Плати сметката ми

Автоматичен превод:
cayli558
преди 6 месеца

Какво бихте искали да Ви платят? Може би сте имали проблеми в някое казино?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравейте! Написах 2 рецензии и те бяха отхвърлени! Защо отхвърлихте 2 от рецензиите ми? Аз съм честен играч и отзивите ми са честни! Правил съм депозити и тегления в тези казина няколко пъти! Мога да предоставя всички необходими доказателства!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Ще чакаме новините тук.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Много съм недоволен от вашите действия... тогава защо имате раздел с рецензии на казино, ако ги отхвърлите?

Автоматичен превод:
MikeRus
преди 5 месеца

Здравейте. Благодаря ви за информацията. Вътрешната ни система откри твърде много прилики в тези рецензии и това всъщност е причината те да бъдат отхвърлени. Моля, изпратете ни всякакъв вид доказателство по имейл до community@casino.guru и опишете причината да ни изпратите имейла, моля, за да можем да одобрим рецензиите ви със задна дата. Благодарим ви за съдействието, ние наистина ценим вашите усилия.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Благодаря ви за информацията. Вътрешната ни система откри твърде много прилики в тези рецензии и това всъщност е причината те да бъдат отхвърлени. Моля, изпратете ни всякакъв вид доказателство по имейл до community@casino.guru и опишете причината да ни изпратите имейла, моля, за да можем да одобрим рецензиите ви със задна дата. Благодарим ви за съдействието, ние наистина ценим вашите усилия.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Свършен! Моля, проверете го

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Благодаря ви за информацията. Вътрешната ни система откри твърде много прилики в тези рецензии и това всъщност е причината те да бъдат отхвърлени. Моля, изпратете ни всякакъв вид доказателство по имейл до community@casino.guru и опишете причината да ни изпратите имейла, моля, за да можем да одобрим рецензиите ви със задна дата. Благодарим ви за съдействието, ние наистина ценим вашите усилия.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Разгледахте ли екранните снимки, които ви изпратих по пощата?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Не ми харесва, че ме пренебрегваш! Смятам, че отзивите ми бяха отхвърлени без причина!

Автоматичен превод:
MikeRus
преди 5 месеца

Благодарим ви за търпението и сътрудничеството. Вярвам, че отзивите ви вече са одобрени, след като проверих имейла, който сте изпратили до нашия екип. Ако имате други въпроси, не се колебайте да ни пишете по всяко време, ще се радваме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодарим ви за търпението и сътрудничеството. Вярвам, че отзивите ви вече са одобрени, след като проверих имейла, който сте изпратили до нашия екип. Ако имате други въпроси, не се колебайте да ни пишете по всяко време, ще се радваме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ти! Сега съм доволен и виждам, че наистина се публикуват честни ревюта на играчи! приятен ден!

Автоматичен превод:
MikeRus
преди 5 месеца

Понякога просто се нуждаем от допълнителна информация, за да запазим отзивите честни, както виждате. Благодаря ви отново за грижата и съдействието. Приятен ден и аз.🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте! Бих искал да попитам - защо някое казино има 0 отзива?

Автоматичен превод:
Elvirek
преди 5 месеца

Здравейте, защото някои от казината са доста нови и следователно все още не са били изпитани от играчите. Понякога играчите, дори и да имат опит, не пишат потребителски отзиви. Така че бих казал, че това са най-честите причини.

Автоматичен превод:
1...15 16 17...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини