ФорумОбщи дискусииНикога не споделяйте паролата си с трета страна!

Никога не споделяйте паролата си с трета страна! (страница 3)

преди 5 месеца от Daniel
|
15425 преглеждания 56 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 1 месец

Никога не са ме питали и вярвам, че това ръководство за casino.website е много g

Помогне

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Намерих хубава игра и накрая спечелих R21000,00, но не мога да извадя печалбите си, това винаги е извинение. Първо трябва да използвам сметката си за кредитна карта за ЕПС, след това моята чекова сметка, след това ЕПС има технически проблем и трябва да използвам електронни портфейли, след това не мога да използвам биткойн, тъй като никога не съм го използвал, за да направя депозит. Опитвам от дни, но беше отказано 21 пъти! Не играйте на тази платформа!!!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Никога не са ме питали и вярвам, че това ръководство за casino.website е много g

Помогне

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Искаш да кажеш, че никой никога не те е питал за паролата ти? Това е добре, поне знаете, че казиното не е нечестно.

Освен това виждам, че пишете помощ, имате ли нужда от помощ с нещо?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Намерих хубава игра и накрая спечелих R21000,00, но не мога да извадя печалбите си, това винаги е извинение. Първо трябва да използвам сметката си за кредитна карта за ЕПС, след това моята чекова сметка, след това ЕПС има технически проблем и трябва да използвам електронни портфейли, след това не мога да използвам биткойн, тъй като никога не съм го използвал, за да направя депозит. Опитвам от дни, но беше отказано 21 пъти! Не играйте на тази платформа!!!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, можете ли да ми кажете за каква платформа говорим, където се опитвате да теглите пари? Вярвам, че не е хубаво, ако тегленето ви е било отхвърлено няколко пъти и винаги има нещо различно зад него, дори ако сте използвали алтернатива. От колко време се опитвате да се оттеглите? Има ли нещо, което казиното ви е препоръчало, за да предотвратите повторно отхвърляне на тегленето ви?

Автоматичен превод:
Публикация на aungmyohtun891 е изтрит от Radka
Причина: Спам
преди 1 месец

Здравейте, много добре, онзи ден член на семейството и аз депозирахме пари с тяхната кредитна карта в моята сметка в mystake, около 30 евро, спечелихме 480 евро и когато дойде време за теглене, те ме помолиха да верифицирам кредитната си карта, тъй като аз нямах го физически, затова изпратих банковото извлечение. с всички депозити, направени с тази карта в казиното. Те ми отговориха, че не могат да го проверят чрез скенер (тъй като моята банка ми предостави документа само физически) те ме помолиха да изпратя извлечение от сметката си, в което да видя всички направени депозити, изпратих го, на което не получих никакъв отговор. Накрая, когато не получих отговор, се свързах с банката, за да видя дали има някакъв начин да получа извлечението по картата в PDF и го изпратих отново без отговор.

Автоматичен превод:
dd7hxfpfp5
преди 1 месец

Здравей. Мога ли първо да попитам в кое казино изпитахте всичко това, моля?

Освен това кой член на семейството имаш предвид? Имате ли общ акаунт с този човек, може би? Питам, защото обикновено не е позволено да използвате друга карта, освен тази, която е на ваше име. Възможно е да има някои изключения, когато става въпрос само за съвместни сметки.

Кога точно започна процесът на проверка, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

хубаво

Автоматичен превод:
dd7hxfpfp5
преди 1 месец

Ад 9


Автоматичен превод:
memharmagaso110796
преди 1 месец

хубаво

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 месец

vp0206.lp333@gmail.comvp

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Глупости са..


Ето какво искат! Когато се опитате да получите печалбата си...


Здравей Питър,


Благодарим ви, че играете с нас!


Свързваме се с вас относно последната ви заявка за теглене. Моля, имайте предвид, че рекламата е неуспешна, вашата карта не приема тегления. Поради тази причина ще трябва да го заявите отново чрез банков превод.

За да завършим процеса на проверка, все още се нуждаем от следните документи:


ДОКУМЕНТ ЗА САМОЛИЧНОСТ:

Винаги ни изпращайте и двете страни на документа.

Приемаме:

• Лична карта

• Паспорт


Уверете се, че не е изтекъл и че можем да видим пълния текст и четирите ъгъла на документа.

Моля, обърнете внимание, че се нуждаем от цветна снимка, не одобряваме сканирани документи.


Доказателство за адрес: Уверете се, че документът не е по-стар от 3 месеца, като датата на издаване е ясно посочена и четирите ъгъла на документа са видими.

Документи, които одобряваме:

• Сметка за комунални услуги (газ, вода или стационарен/широколентов достъп)

• Банков документ (извлечение или друго писмо, изпратено до вас)

• Държавен документ


Кредитна карта: **6321

Моля, изпратете ясна снимка на предната и задната страна на кредитната карта под вашето име. Уверете се, че само първите 6 и последните 4 цифри са видими, като следвате съкратения формат: 1234 56XX XXXX 6789 отпред, със същото покритие отзад. Не скривайте срока на годност или CVC кода (3 цифри). Освен това картата трябва да има видим подпис за целите на валидирането.


Банкова сметка:

Имаме нужда от PDF файл с банково извлечение XXXXXX от вашата онлайн банка. Имаме нужда и виждаме пълното име, логото на банката, IBAN и BIC / SWIFT. Това може да се намери, като влезете в неговата онлайн банка.

След като поискате отново, ние ще обработим вашите средства възможно най-скоро.

Не се колебайте да се свържете с нас, ако можем да направим нещо друго за вас. Радваме се да ви помогнем!


Приятен ден!


2050:3025181

Автоматичен превод:
kaizensweden
преди 1 месец

Здравейте, за какво казино говорим тук? Прочетох цялата публикация, но имам чувството, че това са нормалните документи, които играчът предоставя на казиното, за да се удостовери. Какво е грешното с това ? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Neonvegas.com

Платих с карта и те казват на уебсайта си, че ще преведат парите обратно в сметката ми.. сега искат да им изпратя толкова много информация за себе си и кредитната си карта.. Няма да го направя!

Ще се свържа с полицията

Автоматичен превод:
kaizensweden
преди 1 месец

Е, мисля, че това е проверка, която бихте направили в почти всяко казино, ако искате да теглите пари, така че не ми се струва нещо странно, както вече споменах. Винаги проверявате себе си и метода на плащане, така че какво виждате като проблем? За първи път ли играете в онлайн казино?

Само когато преминете през този процес успешно, ще ви бъде позволено да теглите, така че очевидно затова трябва да върнете парите отново в акаунта си на играч. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не, не е за първи път!

И те ясно заявяват, че ще върнат парите обратно на моята карта Master!!!!

1-5 банкови дни

Много мислиш

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сло има. Пари вътре как да ги искарма от тегаляне какв е този саут

преди 1 месец

Не, не е за първи път!

И те ясно заявяват, че ще върнат парите обратно на моята карта Master!!!!

1-5 банкови дни

Много мислиш

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не мисля, че мисля твърде много. Просто исках да знам къде виждаш проблема, защото не го видях в написаното от теб.

Това, че казиното не иска да ви даде пари, със сигурност ще бъде едно, но не е, ако не сте направили проверката. Това е често срещано нещо, което се случва.

Ако го преминете успешно, както казах, тогава трябва да можете да се оттеглите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сло има. Пари вътре как да ги искарма от тегаляне какв е този саут

преди 1 месец

Здравейте, имате проблем с теглене от казино, правилно ли разбрах? Къде ти се случва? Каква е причината да не можете да се оттеглите, можете ли да ми кажете повече, моля?

Автоматичен превод:
Публикация на gomezedduar е изтрит
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още