Намерих хубава игра и накрая спечелих R21000,00, но не мога да извадя печалбите си, това винаги е извинение. Първо трябва да използвам сметката си за кредитна карта за ЕПС, след това моята чекова сметка, след това ЕПС има технически проблем и трябва да използвам електронни портфейли, след това не мога да използвам биткойн, тъй като никога не съм го използвал, за да направя депозит. Опитвам от дни, но беше отказано 21 пъти! Не играйте на тази платформа!!!
I found a nice game and ended up winning R21000,00 but cannot get my winnings out it is always an excuse. First I must use my credit card account for EFT, then my cheque account, then EFT has a technical issue and I must use electronic wallets, then I can’t use Bitcoin as I never used it to make the deposit. I’ve been trying for days but it has been rejected 21 times! Don’t play on this platform!!!
Искаш да кажеш, че никой никога не те е питал за паролата ти? Това е добре, поне знаете, че казиното не е нечестно.
Освен това виждам, че пишете помощ, имате ли нужда от помощ с нещо?
You mean no one has ever asked you for your password ? That's good, at least you know the casino isn't dishonest.
Also, I see you're writing help, do you need a hand with anything ?
Намерих хубава игра и накрая спечелих R21000,00, но не мога да извадя печалбите си, това винаги е извинение. Първо трябва да използвам сметката си за кредитна карта за ЕПС, след това моята чекова сметка, след това ЕПС има технически проблем и трябва да използвам електронни портфейли, след това не мога да използвам биткойн, тъй като никога не съм го използвал, за да направя депозит. Опитвам от дни, но беше отказано 21 пъти! Не играйте на тази платформа!!!
I found a nice game and ended up winning R21000,00 but cannot get my winnings out it is always an excuse. First I must use my credit card account for EFT, then my cheque account, then EFT has a technical issue and I must use electronic wallets, then I can’t use Bitcoin as I never used it to make the deposit. I’ve been trying for days but it has been rejected 21 times! Don’t play on this platform!!!
Здравейте, можете ли да ми кажете за каква платформа говорим, където се опитвате да теглите пари? Вярвам, че не е хубаво, ако тегленето ви е било отхвърлено няколко пъти и винаги има нещо различно зад него, дори ако сте използвали алтернатива. От колко време се опитвате да се оттеглите? Има ли нещо, което казиното ви е препоръчало, за да предотвратите повторно отхвърляне на тегленето ви?
Hello, could you tell me what platform are we talking about where you are trying to withdraw money ? I believe it's not nice if your withdrawal has been rejected several times and there is always something different behind it even if you used an alternative. How long have you been trying to withdraw ? Is there anything that the casino has recommended to you to prevent your withdrawal from being rejected again ?
Здравейте, много добре, онзи ден член на семейството и аз депозирахме пари с тяхната кредитна карта в моята сметка в mystake, около 30 евро, спечелихме 480 евро и когато дойде време за теглене, те ме помолиха да верифицирам кредитната си карта, тъй като аз нямах го физически, затова изпратих банковото извлечение. с всички депозити, направени с тази карта в казиното. Те ми отговориха, че не могат да го проверят чрез скенер (тъй като моята банка ми предостави документа само физически) те ме помолиха да изпратя извлечение от сметката си, в което да видя всички направени депозити, изпратих го, на което не получих никакъв отговор. Накрая, когато не получих отговор, се свързах с банката, за да видя дали има някакъв начин да получа извлечението по картата в PDF и го изпратих отново без отговор.
Hello, very good, the other day a family member and I deposited money with their credit card into my mystake account, about 30 euros, we earned 480 euros and when it was time to withdraw, they asked me to verify my credit card since I didn't have it physically, so I sent the bank statement. with all the deposits made with that card in the casino They responded to me that they could not verify it through a scanner (since my bank only provided me with the document physically) they asked me to send a statement of my account in which To see all the deposits made, I sent it to which I did not receive any response. Finally, when I did not receive a response, I contacted the bank to see if there was any way to get the card statement in PDF and I sent it again without a response.
Hola muy buenas el otro día un familiar y yo ingresamos dinero con su tarjeta de crédito en mi cuenta de mystake unos 30 euros ganamos 480 euros y a la hora de retirar me solicitaron la verificación de mi tarjeta de crédito al no tenerla física mande el extracto bancario con todos los depósitos hechos con esa tarjeta en el casino Me respondieron que no podían verificarlo a través de un escáner (ya que en mi banco solo me aportaban el documento de manera física)me pidieron que sino mandase un extracto de mi cuenta en el que se vieran todos los depósitos realizados lo envié a lo que no recibí respuesta alguna por último al no recibir respuesta me contacté con el banco para ver si había alguna manera de conseguir el extracto de la tarjeta en PDF y lo Volví a mandar sin respuesta
Здравей. Мога ли първо да попитам в кое казино изпитахте всичко това, моля?
Освен това кой член на семейството имаш предвид? Имате ли общ акаунт с този човек, може би? Питам, защото обикновено не е позволено да използвате друга карта, освен тази, която е на ваше име. Възможно е да има някои изключения, когато става въпрос само за съвместни сметки.
Кога точно започна процесът на проверка, моля?
Hello there. May I first ask at which casino did you experience all this, please?
Also, what family member do you mean? Have you got some joint account with this person, perhaps? I am asking because usually it is not allowed to use another card except the one which is in your name. There might be some exceptions when it comes to joint accounts only.
When exactly did the verification process start, please?
Глупости са..
Ето какво искат! Когато се опитате да получите печалбата си...
Здравей Питър,
Благодарим ви, че играете с нас!
Свързваме се с вас относно последната ви заявка за теглене. Моля, имайте предвид, че рекламата е неуспешна, вашата карта не приема тегления. Поради тази причина ще трябва да го заявите отново чрез банков превод.
За да завършим процеса на проверка, все още се нуждаем от следните документи:
ДОКУМЕНТ ЗА САМОЛИЧНОСТ:
Винаги ни изпращайте и двете страни на документа.
Приемаме:
• Лична карта
• Паспорт
Уверете се, че не е изтекъл и че можем да видим пълния текст и четирите ъгъла на документа.
Моля, обърнете внимание, че се нуждаем от цветна снимка, не одобряваме сканирани документи.
Доказателство за адрес: Уверете се, че документът не е по-стар от 3 месеца, като датата на издаване е ясно посочена и четирите ъгъла на документа са видими.
Документи, които одобряваме:
• Сметка за комунални услуги (газ, вода или стационарен/широколентов достъп)
• Банков документ (извлечение или друго писмо, изпратено до вас)
• Държавен документ
Кредитна карта: **6321
Моля, изпратете ясна снимка на предната и задната страна на кредитната карта под вашето име. Уверете се, че само първите 6 и последните 4 цифри са видими, като следвате съкратения формат: 1234 56XX XXXX 6789 отпред, със същото покритие отзад. Не скривайте срока на годност или CVC кода (3 цифри). Освен това картата трябва да има видим подпис за целите на валидирането.
Банкова сметка:
Имаме нужда от PDF файл с банково извлечение XXXXXX от вашата онлайн банка. Имаме нужда и виждаме пълното име, логото на банката, IBAN и BIC / SWIFT. Това може да се намери, като влезете в неговата онлайн банка.
След като поискате отново, ние ще обработим вашите средства възможно най-скоро.
Не се колебайте да се свържете с нас, ако можем да направим нещо друго за вас. Радваме се да ви помогнем!
Приятен ден!
2050:3025181
It's bullshit..
This is what they ask for! When you try to get your winnings...
Hello Peter,
Thank you for playing with us!
We are contacting you regarding your latest withdrawal request. Please be informed it failed ad your card does not accept withdrawals. For this reason, you will need to request it again through Bank Transfer.
To complete the verification process, we still need the following documents:
ID:
Always send us both sides of the document.
We accept:
• ID card
• Passport
Make sure it isn’t expired and that we can see the full text and all four corners of the document.
Please note that we need a photo in colour, we do not approve scanned documents.
Proof of Address: Make sure that the document is not older than 3 months with the date of issuing clearly stated and all four corners of the document are visible.
Documents we approve:
• Utility bill (gas, water or landline/broadband)
• Bank document (a statement or another letter sent to you)
• Government-issued document
Credit card: **6321
Please submit a clear photograph of both the front and back of the credit card under your name. Ensure that only the first 6 and last 4 digits are visible, following the truncated format: 1234 56XX XXXX 6789 on the front, with the same coverage on the back. Do not obscure the expiry date or the CVC code (3 digits). Additionally, the card must bear a visible signature for validation purposes.
Bank account:
We need a PDF file of bank statement XXXXXX from your online bank. We need and see full name, bank logo, IBAN and BIC / SWIFT. This can be found by logging in to its online bank.
Once requested again we will process your funds as soon as possible.
Don't hesitate to contact us if there is anything else we can do for you. We are happy to help you!
Have a good day!
2050:3025181
Здравейте, за какво казино говорим тук? Прочетох цялата публикация, но имам чувството, че това са нормалните документи, които играчът предоставя на казиното, за да се удостовери. Какво е грешното с това ? 🤔
Hi, what casino are we talking about here ? I have read the whole post but I have a feeling that it is the normal documents that a player provides to the casino to verify themselves. What's wrong with that ? 🤔
Neonvegas.com
Платих с карта и те казват на уебсайта си, че ще преведат парите обратно в сметката ми.. сега искат да им изпратя толкова много информация за себе си и кредитната си карта.. Няма да го направя!
Ще се свържа с полицията
Neonvegas.com
I paid with card and they say on their website that they will transfer the money back to my account.. now they want me to send them so much information about my self and my credit card.. i will not!
I am going to contact the police
Е, мисля, че това е проверка, която бихте направили в почти всяко казино, ако искате да теглите пари, така че не ми се струва нещо странно, както вече споменах. Винаги проверявате себе си и метода на плащане, така че какво виждате като проблем? За първи път ли играете в онлайн казино?
Само когато преминете през този процес успешно, ще ви бъде позволено да теглите, така че очевидно затова трябва да върнете парите отново в акаунта си на играч. 🤔
Well, I think it's a verification that you would do in almost any casino if you wanted to withdraw money, so it doesn't seem to me as something strange as I already mentioned. You always verify yourself and the payment method so what do you see as the problem ? Are you playing in an online casino for the first time ?
Only when you go through this process successfully you will be allowed to withdraw, so obviously that's why you should get the money back to your player account again. 🤔
Не, не е за първи път!
И те ясно заявяват, че ще върнат парите обратно на моята карта Master!!!!
1-5 банкови дни
Много мислиш
No it's not the first time!
And they clearly state that they will pit the money back on my Master card !!!!
1-5 bank days
You think to much
Не мисля, че мисля твърде много. Просто исках да знам къде виждаш проблема, защото не го видях в написаното от теб.
Това, че казиното не иска да ви даде пари, със сигурност ще бъде едно, но не е, ако не сте направили проверката. Това е често срещано нещо, което се случва.
Ако го преминете успешно, както казах, тогава трябва да можете да се оттеглите.
I don't think I think too much. I just wanted to know where you see the problem, because I didn't see it in what you wrote.
That the casino doesn't want to give you money would certainly be one, but it's not if you haven't done the verification. That's a common thing that happens.
If you pass it successfully like I said, then you should be able to withdraw.
Здравейте, имате проблем с теглене от казино, правилно ли разбрах? Къде ти се случва? Каква е причината да не можете да се оттеглите, можете ли да ми кажете повече, моля?
Hi, you have a casino withdrawal issue, did I get that right ? Where is it happening to you ? What is the reason you can't withdraw, could you tell me more please ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.