ФорумОбщи дискусииНикога не споделяйте паролата си с трета страна!

Никога не споделяйте паролата си с трета страна! (страница 4)

преди 5 месеца от Daniel
|
15426 преглеждания 56 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
преди 1 месец

Бонуси

Автоматичен превод:
zgaptr
преди 1 месец

здравей

Имате ли нужда от съвет, за да намерите бусове на този сайт? 🙂 не отивайте по-нататък; просто щракнете или докоснете тази зелена връзка 👈

Какво е вашето мнение за тази тема все пак? Казва се "Никога не споделяйте паролата си с трета страна!"

Автоматичен превод:
Публикация на zgaptr е изтрит от Jaro
Причина: Спам
Публикация на zgaptr е изтрит от Jaro
Причина: Спам
Публикация на zgaptr е изтрит от Jaro
Причина: Спам
Публикация на zgaptr е изтрит от Jaro
Причина: Спам
Публикация на zgaptr е изтрит от Jaro
Причина: Спам
Публикация на zgaptr е изтрит от Jaro
Причина: Спам
Публикация на lukkandr12 е изтрит от Romi
Причина: Спам
преди 3 седмици

Имам печалба на стойност 350 евро и казиното не отговаря и не отговаря на всичките ми имейли, които съм изпратил със снимки на екрана и всички документи

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

350 евро

Автоматичен превод:
cwillenbacher
преди 3 седмици

Чаках плащането си от почти $2500 в продължение на 30 дни и те не ми отговориха. Отказах се от тях.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Iskam da gi istegluw

преди 3 седмици

Имам печалба на стойност 350 евро и казиното не отговаря и не отговаря на всичките ми имейли, които съм изпратил със снимки на екрана и всички документи

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, можете ли да ми кажете кое казино е? Според това, което сте написали, сте минавали през проверка, когато сте изпратили документите. Беше ли успешно или още не е завършено? Колко време чакате тегленето и верификацията, ако не сте преминали през процеса успешно. Бихте ли ме уведомили, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Чаках плащането си от почти $2500 в продължение на 30 дни и те не ми отговориха. Отказах се от тях.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

О, това също е достатъчно, говорим ли за казино, срещу което имате жалба, която все още продължава? Ако е така, не се отказвайте и опитайте да изчакате и да видите дали нашият екип може да ви помогне. Не са ви отговорили нито веднъж, за да ви кажат причината, поради която се е стигнало до тази ситуация?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Когато любезно платя остатъка от печалбата, която имам в сметката си

Автоматичен превод:
luzienjones101
преди 5 дни

Здравейте, не разбирам напълно какво имате предвид. Имате ли пари по сметката в казиното и искате да ги изтеглите? Или е нещо друго? 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Моите подаръци

Автоматичен превод:
lindalee071013
преди 3 дни

Здравейте, има ли по-дълбок смисъл и сочи към темата или разговора? Можете ли да обясните нещо повече?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още