ФорумОбщи дискусииНикога не споделяйте паролата си с трета страна!

Никога не споделяйте паролата си с трета страна! (страница 2)

преди 7 месеца от Daniel
|
22657 преглеждания 74 отговора |
|
1 2 34
преди 5 месеца

здрасти

когато исках да изтегля пари и ме помолих да изпратя номера на банковата си сметка на имейл адреса и го направих, но никой не ми помогна и не ми отговори

може ли някой да помогне

Автоматичен превод:
Javid10
преди 5 месеца

Със сигурност ще се опитаме да ви помогнем. Моля, позволете ми да започна с името на казиното, в което сте изпитали това. Бихте ли го предоставили, моля, заедно с малко повече информация?

Можете ли да влезете в акаунта си? Кога за последен път говорихте с поддръжката, моля?


Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Името ми в koto е Javid10


Писах имейл преди три дни и току-що ви благодаря


не помага


Написах имейл днес, както обикновено, но за съжаление нямам отговор

Автоматичен превод:
Javid10
преди 5 месеца

Съжалявам за недоразумението. Имах предвид името на казиното, където играете и изпитвате проблема. Кое казино е, моля? Ситуацията остава ли същата?

Автоматичен превод:
8pt64ygmxh
преди 4 месеца

Здравейте, бихте ли ми казали в кое казино имате този проблем?

Що се отнася до самата проверка, ние даваме на казината точно 14 дни да разрешат проблема и ако не успеят да го направят, бих препоръчал да подадете жалба на тази връзка . ⬅️

Въпреки това, каква причина ви дава казиното да не потвърдите документите си? Има ли приети?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

бонус


jekotigara9
преди 4 месеца

Ако търсите бонус, моля, посетете раздела за бонуси и промоции в нашия форум.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Никога не са ме питали и вярвам, че това ръководство за casino.website е много g

Помогне

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Намерих хубава игра и накрая спечелих R21000,00, но не мога да извадя печалбите си, това винаги е извинение. Първо трябва да използвам сметката си за кредитна карта за ЕПС, след това моята чекова сметка, след това ЕПС има технически проблем и трябва да използвам електронни портфейли, след това не мога да използвам биткойн, тъй като никога не съм го използвал, за да направя депозит. Опитвам от дни, но беше отказано 21 пъти! Не играйте на тази платформа!!!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Никога не са ме питали и вярвам, че това ръководство за casino.website е много g

Помогне

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Искаш да кажеш, че никой никога не те е питал за паролата ти? Това е добре, поне знаете, че казиното не е нечестно.

Освен това виждам, че пишете помощ, имате ли нужда от помощ с нещо?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Намерих хубава игра и накрая спечелих R21000,00, но не мога да извадя печалбите си, това винаги е извинение. Първо трябва да използвам сметката си за кредитна карта за ЕПС, след това моята чекова сметка, след това ЕПС има технически проблем и трябва да използвам електронни портфейли, след това не мога да използвам биткойн, тъй като никога не съм го използвал, за да направя депозит. Опитвам от дни, но беше отказано 21 пъти! Не играйте на тази платформа!!!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, можете ли да ми кажете за каква платформа говорим, където се опитвате да теглите пари? Вярвам, че не е хубаво, ако тегленето ви е било отхвърлено няколко пъти и винаги има нещо различно зад него, дори ако сте използвали алтернатива. От колко време се опитвате да се оттеглите? Има ли нещо, което казиното ви е препоръчало, за да предотвратите повторно отхвърляне на тегленето ви?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, много добре, онзи ден член на семейството и аз депозирахме пари с тяхната кредитна карта в моята сметка в mystake, около 30 евро, спечелихме 480 евро и когато дойде време за теглене, те ме помолиха да верифицирам кредитната си карта, тъй като аз нямах го физически, затова изпратих банковото извлечение. с всички депозити, направени с тази карта в казиното. Те ми отговориха, че не могат да го проверят чрез скенер (тъй като моята банка ми предостави документа само физически) те ме помолиха да изпратя извлечение от сметката си, в което да видя всички направени депозити, изпратих го, на което не получих никакъв отговор. Накрая, когато не получих отговор, се свързах с банката, за да видя дали има някакъв начин да получа извлечението по картата в PDF и го изпратих отново без отговор.

Автоматичен превод:
dd7hxfpfp5
преди 3 месеца

Здравей. Мога ли първо да попитам в кое казино изпитахте всичко това, моля?

Освен това кой член на семейството имаш предвид? Имате ли общ акаунт с този човек, може би? Питам, защото обикновено не е позволено да използвате друга карта, освен тази, която е на ваше име. Възможно е да има някои изключения, когато става въпрос само за съвместни сметки.

Кога точно започна процесът на проверка, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

хубаво

Автоматичен превод:
dd7hxfpfp5
преди 3 месеца

Ад 9


Автоматичен превод:
memharmagaso110796
преди 3 месеца

хубаво

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 месеца

vp0206.lp333@gmail.comvp

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Глупости са..


Ето какво искат! Когато се опитате да получите печалбата си...


Здравей Питър,


Благодарим ви, че играете с нас!


Свързваме се с вас относно последната ви заявка за теглене. Моля, имайте предвид, че рекламата е неуспешна, вашата карта не приема тегления. Поради тази причина ще трябва да го заявите отново чрез банков превод.

За да завършим процеса на проверка, все още се нуждаем от следните документи:


ДОКУМЕНТ ЗА САМОЛИЧНОСТ:

Винаги ни изпращайте и двете страни на документа.

Приемаме:

• Лична карта

• Паспорт


Уверете се, че не е изтекъл и че можем да видим пълния текст и четирите ъгъла на документа.

Моля, обърнете внимание, че се нуждаем от цветна снимка, не одобряваме сканирани документи.


Доказателство за адрес: Уверете се, че документът не е по-стар от 3 месеца, като датата на издаване е ясно посочена и четирите ъгъла на документа са видими.

Документи, които одобряваме:

• Сметка за комунални услуги (газ, вода или стационарен/широколентов достъп)

• Банков документ (извлечение или друго писмо, изпратено до вас)

• Държавен документ


Кредитна карта: **6321

Моля, изпратете ясна снимка на предната и задната страна на кредитната карта под вашето име. Уверете се, че само първите 6 и последните 4 цифри са видими, като следвате съкратения формат: 1234 56XX XXXX 6789 отпред, със същото покритие отзад. Не скривайте срока на годност или CVC кода (3 цифри). Освен това картата трябва да има видим подпис за целите на валидирането.


Банкова сметка:

Имаме нужда от PDF файл с банково извлечение XXXXXX от вашата онлайн банка. Имаме нужда и виждаме пълното име, логото на банката, IBAN и BIC / SWIFT. Това може да се намери, като влезете в неговата онлайн банка.

След като поискате отново, ние ще обработим вашите средства възможно най-скоро.

Не се колебайте да се свържете с нас, ако можем да направим нещо друго за вас. Радваме се да ви помогнем!


Приятен ден!


2050:3025181

Автоматичен превод:
kaizensweden
преди 3 месеца

Здравейте, за какво казино говорим тук? Прочетох цялата публикация, но имам чувството, че това са нормалните документи, които играчът предоставя на казиното, за да се удостовери. Какво е грешното с това ? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Neonvegas.com

Платих с карта и те казват на уебсайта си, че ще преведат парите обратно в сметката ми.. сега искат да им изпратя толкова много информация за себе си и кредитната си карта.. Няма да го направя!

Ще се свържа с полицията

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини