ФорумОбщи дискусииНикога не споделяйте паролата си с трета страна!

Никога не споделяйте паролата си с трета страна! (страница 2)

преди 2 месеца от Daniel
|
5306 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 седмици

здрасти

когато исках да изтегля пари и ме помолих да изпратя номера на банковата си сметка на имейл адреса и го направих, но никой не ми помогна и не ми отговори

може ли някой да помогне

Автоматичен превод:
Javid10
преди 3 седмици

Със сигурност ще се опитаме да ви помогнем. Моля, позволете ми да започна с името на казиното, в което сте изпитали това. Бихте ли го предоставили, моля, заедно с малко повече информация?

Можете ли да влезете в акаунта си? Кога за последен път говорихте с поддръжката, моля?


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Името ми в koto е Javid10


Писах имейл преди три дни и току-що ви благодаря


не помага


Написах имейл днес, както обикновено, но за съжаление нямам отговор

Автоматичен превод:
Javid10
преди 3 седмици

Съжалявам за недоразумението. Имах предвид името на казиното, където играете и изпитвате проблема. Кое казино е, моля? Ситуацията остава ли същата?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини