ФорумОбщи дискусииЕлектронен портфейл на Netteler

Електронен портфейл на Netteler (страница 2)

преди 2 години от Mco00
|
19267 преглеждания 67 отговора |
|
1 2 34
преди 2 години

Последна възможност за разрешаване на проблема, след което ще пропусна жалбата.

Ако не стане, ще трябва да говоря с адвоката си.

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

Предполагам, че мистерията е разгадана 😀

Neteller прилага такси за международни преводи - което е съвсем нормално, тези такси съответстват на таксите, които могат да бъдат намерени в условията на Neteller, но все пак Neteller няма представа къде отиват тези такси, тъй като междинната банка се променя в зависимост от регионите - познайте сега.

Е, същото е и с моята банка, когато правя международна транзакция се начислява такса, НО веднага получавам известие с обяснение на сумата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не е разрешено.

Откъде тази надписана или записана такса?! Аз също правя международни преводи с банката и каквото ме таксуват се пише и човекът получава точно парите, които изпращам.

Нищо не изчезва.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Парите не могат да изчезнат при превод, всичко трябва да се регистрира.

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

Съгласен съм, затова бих искал да видя списъка с начислените такси във вашия случай - предоставен от Neteller. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file тук е 10фр

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

И така, какъв е смисълът в момента? 🙂

Моята банка ми начислява таксата след извършване на превода - нарича се „разходи по транзакция в друга валута"

Предполагам, че това е същото.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Имам новини от netteler.

Случаят е прехвърлен в отдела за оплаквания на netteler, те ще разследват случая.

Отговаряйки ви, въпросът е, че след като платя тази такса от 10фр

Има други 10fr, които изчезват без следа, т.е. 140fr - 10fr = 130fr

Това, което идва в сметката ми, е 120фр

Това е случаят, който никой не може да обясни

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

Здравейте,

стискам палци! Моето предположение важи за „разходите по транзакцията в друга валута", но все пак съм напълно убеден, че процедурата не е добре настроена и трябва да бъде добре обяснена.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ще видим

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

Ще бъда тук и чакам някакъв напредък.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

добре благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Имам новини от netteler

Върнахме се на същото.

Обвиняват 1 банка посредник от страна на моята банка.

Сега ще трябва да поискам от моята банка официално извлечение, за да докажа, че няма банка посредник.

Помолих ги да ми изпратят доказателство за плащане от netteler, но те не са ми отговорили досега, защото трансферната стойност ще бъде доказана

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Имам новини от netteler

Върнахме се на същото.

Обвиняват 1 банка посредник от страна на моята банка.

Сега ще трябва да поискам от моята банка официално извлечение, за да докажа, че няма банка посредник.

Помолих ги да ми изпратят доказателство за плащане от netteler, но те не са ми отговорили досега, защото трансферната стойност ще бъде доказана

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Мислех, че вече сте попитали банката си по-рано. Както и да е, това обяснение е почти същото, както споменах преди - не съм сигурен докъде ще доведе това, така че ме уведомете.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре, благодаря за вниманието

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

Здравей,

как си? Комуникацията с двете страни ескалирала ли е до някакъв резултат? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте

Все още не

Все още не съм имал време да се свържа с моята банка

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Днес получих имейл за оплакването си от netteler.

Тогава ме уведомиха, че още не са успели да приключат разследването и че до 15 декември ще ми дадат новини.

Казват, че правят всичко възможно и възможно най-бързо.

За мен те все още искат да печелят време и да намерят добро извинение.

В крайна сметка мога само да чакам

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

Здравейте,

Съгласен съм, че докато бъде направено някакво окончателно изявление, можете само да чакате. 🙁


Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини