ФорумОбщи дискусииЕлектронен портфейл на Netteler

Електронен портфейл на Netteler (страница 2)

преди 1 година от Mco00
|
10109 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

Последна възможност за разрешаване на проблема, след което ще пропусна жалбата.

Ако не стане, ще трябва да говоря с адвоката си.

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Предполагам, че мистерията е разгадана 😀

Neteller прилага такси за международни преводи - което е съвсем нормално, тези такси съответстват на таксите, които могат да бъдат намерени в условията на Neteller, но все пак Neteller няма представа къде отиват тези такси, тъй като междинната банка се променя в зависимост от регионите - познайте сега.

Е, същото е и с моята банка, когато правя международна транзакция се начислява такса, НО веднага получавам известие с обяснение на сумата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не е разрешено.

Откъде тази надписана или записана такса?! Аз също правя международни преводи с банката и каквото ме таксуват се пише и човекът получава точно парите, които изпращам.

Нищо не изчезва.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Парите не могат да изчезнат при превод, всичко трябва да се регистрира.

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Съгласен съм, затова бих искал да видя списъка с начислените такси във вашия случай - предоставен от Neteller. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file тук е 10фр

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

И така, какъв е смисълът в момента? 🙂

Моята банка ми начислява таксата след извършване на превода - нарича се „разходи по транзакция в друга валута"

Предполагам, че това е същото.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имам новини от netteler.

Случаят е прехвърлен в отдела за оплаквания на netteler, те ще разследват случая.

Отговаряйки ви, въпросът е, че след като платя тази такса от 10фр

Има други 10fr, които изчезват без следа, т.е. 140fr - 10fr = 130fr

Това, което идва в сметката ми, е 120фр

Това е случаят, който никой не може да обясни

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Здравейте,

стискам палци! Моето предположение важи за „разходите по транзакцията в друга валута", но все пак съм напълно убеден, че процедурата не е добре настроена и трябва да бъде добре обяснена.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще видим

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Ще бъда тук и чакам някакъв напредък.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

добре благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Имам новини от netteler

Върнахме се на същото.

Обвиняват 1 банка посредник от страна на моята банка.

Сега ще трябва да поискам от моята банка официално извлечение, за да докажа, че няма банка посредник.

Помолих ги да ми изпратят доказателство за плащане от netteler, но те не са ми отговорили досега, защото трансферната стойност ще бъде доказана

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Имам новини от netteler

Върнахме се на същото.

Обвиняват 1 банка посредник от страна на моята банка.

Сега ще трябва да поискам от моята банка официално извлечение, за да докажа, че няма банка посредник.

Помолих ги да ми изпратят доказателство за плащане от netteler, но те не са ми отговорили досега, защото трансферната стойност ще бъде доказана

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Мислех, че вече сте попитали банката си по-рано. Както и да е, това обяснение е почти същото, както споменах преди - не съм сигурен докъде ще доведе това, така че ме уведомете.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре, благодаря за вниманието

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Здравей,

как си? Комуникацията с двете страни ескалирала ли е до някакъв резултат? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте

Все още не

Все още не съм имал време да се свържа с моята банка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Днес получих имейл за оплакването си от netteler.

Тогава ме уведомиха, че още не са успели да приключат разследването и че до 15 декември ще ми дадат новини.

Казват, че правят всичко възможно и възможно най-бързо.

За мен те все още искат да печелят време и да намерят добро извинение.

В крайна сметка мога само да чакам

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Здравейте,

Съгласен съм, че докато бъде направено някакво окончателно изявление, можете само да чакате. 🙁


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
PragmaticGates_alt
Присъединете се към турнира ни в Gates of Olympus безплатно!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини