преди 2 години
Веднага щом имам новини, ще ви уведомя.
Приятен ден
As soon as I have news, I'll let you know.
Have a good day
Assim que tiver novidades comunico.
Tenha um bom dia
0
Веднага щом имам новини, ще ви уведомя.
Приятен ден
As soon as I have news, I'll let you know.
Have a good day
Assim que tiver novidades comunico.
Tenha um bom dia
Би било чудесно, благодаря ви предварително! 🙂
That would be great, thank you in advance! 🙂
Здравей, как си?
Бихте ли ми казали мнението си за най-добрите казина за игра???
Hello how are you?
Could you give me your opinion of the best casinos to play???
Olá como vai?
Você podia me dar a sua opinião dos melhores casinos para jogar???
Здравейте, никога по-добре 🙂.
Благодаря все пак, че попита. Как вървят нещата с Neteller?
За да намерите препоръчаните казина, ви предлагам да проверите раздела за онлайн казино - Топ онлайн казина 🙂
Тази връзка показва лицензирания CH .
Hello, never better 🙂.
Thanks for asking though. How are things with the Neteller going?
To find the recommended casinos, I suggest you check the online casino section - Top online casinos 🙂
This link shows the CH licensed.
Здравей,
Минаха 3 седмици, има ли напредък? 🤔
Hello there,
3 weeks have passed, any progress? 🤔
Здравейте
Казаха ми, че 10fr са от банки посредници.
Но те ще приемат 1 грешка в обменните курсове и ще ми върнат 31фр
Ще трябва да проверя в моята банка какво мислят за банките посредници
Hello
I was told that the 10fr are from intermediary banks.
But they will assume 1 error in exchange rates and refund me 31fr
I'll have to check with my bank what they think about intermediary banks
Olá
Disseram-me que os 10fr são de bancos intermediários.
Mas assumirão 1 erro nas taxas de câmbio e devolveram me 31fr
Terei que ver com o meu banco o que eles acham disso dos intermediários bancos
Здравей!
Така че накрая беше нещо като грешка. Благодаря че ме уведоми!
Бихте ли ме информирали и за мнението на банката относно тези банки-посредници, моля?
Hello there!
So it was kind of an error in the end. Thank you for letting me know!
Would you also update me on the bank's opinion about those intermediary banks, please?
Здравейте,
можете ли да поставите най-добрия контакт за поддръжка на Netteler, моля? Предполагам, че трябва да е полезно. 🤔
Hello,
can you paste in the best contact to Netteler support, please? I guess it should come in handy. 🤔
Невероятното ми страдание от Neteller продължава. Те взеха 30% от парите ми от сметката ми и държат останалите в сметката ми. След извънсъдебната жалба на адвоката ми той ми отвори сметката за теглене, но това не беше възможно. Те твърдят, че го проверяват, но вече седмица няма отговор. Не им вярвайте парите си..
My incredible suffering from Neteller continues.They have taken 30% of my money from my account and keep the rest in my account. After the out-of-court complaint from my lawyer, he opened the account for me to withdraw, but this was not possible. They claim they are checking it, but for a week now no response. Don't trust them with your money..
Συνεχίζεται η απίστευτη ταλαιπωρία μου από την Neteller.Μου έχει αφαιρέσει το 30% των χρημάτων μου από το λογαριασμό μου και μου κρατάει τα υπόλοιπα στο λογαριασμό. Μετά την εξώδικη καταγγελία από τον δικηγόρο μου,άνοιξε τον λογαριασμό για να κάνω ανάληψη,αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατόν. Ισχυρίζονται ότι το ελέγχουν ,αλλά εδώ και μια εβδομάδα καμμιά απαντηση. Μην τους εμπιστεύεστε τα χρήματα σας..
Толкова съжалявам. Все още не съм срещал толкова високи такси или не знам дали мога да го нарека така. Защо доставчикът ви таксува 30%? Исках да попитам каква е причината да не ти изпратят още парите, но виждам, че не знаеш нищо повече. Колко време продължава вашата ситуация?
Както и да е, ако имате някакъв напредък, можете да ме уведомите, ще ви стискам палци. 🤞
I'm so sorry. I haven't come across such quite high fees yet, or I don't know if I can call it that. Why did the provider charge you 30%? I wanted to ask what reason they have for not sending you the money yet, but I see that you don't know anything more. How long has your situation been going on ?
Anyway, if you have any progress you can let me know, I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Измина месец приятели и Neteller държи акаунта ми замразен и не мога да направя теглене. Той също така е присвоил €137 (30% от капитала) от моята сметка на основание, че съм нарушил условията, НО не дава обяснения „по правни причини", както е посочено. За познавачите на закона това означава, че не дава обяснения, защото знае, че това, което ще претендира, няма да може да докаже и ще СЪДИ. Освен това споменавам, че се обърнах към централната банка на Ирландия, пред която тя е отговорна и която веднага ми отговори, че проучва проблема. Това е компанията Neteller, надеждна във всички отношения......
It's been a month friends and Neteller keeps my account frozen and I can't make a withdrawal. It has also embezzled €137 (30% of the capital) from my account on the grounds that I have violated the terms, BUT does not give explanations " for legal reasons" as stated. For those who know the law, this means that he does not give explanations because he knows that what he will claim, he will not be able to prove and he will SUE. In addition, I mention that I have appealed to the central Bank of Ireland, to which it is accountable, and which immediately replied that it is investigating the problem. This is the Neteller company, in all respects reliable......
Πέρασε φίλοι ένας μήνας και η Νeteller κρατάει τον λογαριασμό μου δεσμευμένο και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.Επισης μου έχει κάνει υπεξαίρεση 137€ (30% του κεφαλαίου) από τον λογαριασμό μου με την αιτιολογία ότι έχω παραβιάσει τους όρους,ΑΛΛΑ δεν δίνει επεξήγησεις " για λόγους νομικους" όπως αναφέρει. Για όσους γνωρίζουν νομικά ,αυτό σημαίνει ότι δεν δίνει επεξήγησεις γιατί γνωρίζει ότι αυτό που θα ισχυριστεί ,δεν θα μπορέσει να το αποδείξει και θα ΜΗΝΥΘΕΙ. Επιπλέον αναφέρω ότι έχω προσφύγει στην κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας ,στην οποία λογοδοτεί,και η οποία άμεσα μου απάντησε ότι ερευνά το πρόβλημα.Αυτη είναι η εταιρεία Neteller , καθ' όλα αξιόπιστη......
Съжалявам за проблема, който сте имали. Преместих публикацията ви тук, където можете да видите в публикацията по-горе, че потребителят описва подобна ситуация. Надяваме се, че скоро ще можете да получите решение за него. Дръжте ни в течение.
Sorry for the kind of issue you experienced. I moved your post over here, where you can see in the post above that the user describes a similar situation. Hopefully, you will be able to get the solution to it soon. Keep us informed.
Изминаха почти 45 дни и средствата ми все още са блокирани в акаунта ми в Neteller. Пускал съм непрекъснати жалби и ги трият с надпис "че има отворено дело и ще ....отговорят на всички въпроси"... Но кога.....? Изпратих също жалби до Централната банка на Ирландия, която я контролира...Все още няма развитие.. Имайте предвид, приятели тук, че ако в даден момент Neteller...реши да ви таксува за предполагаемо нарушение на условията...вие ще очаквайте приключение с парите си...
It's been almost 45 days and my funds are still blocked in my Neteller account. I have sent continuous complaints and they delete them with the note "that there is an open case and they will ....answer all the questions"... But when.....? I have also sent complaints to the Central Bank of Ireland which supervises it...Still no development.. Be aware friends here, that if at some point Neteller...decides to charge you for alleged breach of terms...you will be in for an adventure with your money...
Πέρασαν 45 ημέρες σχεδόν και τα χρήματα μου παραμένουν μπλοκαρισμενα στο λογαριασμό μου στην Neteller. Έχω στείλει συνεχείς διαμαρτυρίες και τις διαγράφουν με την επισήμανση " ότι υπάρχει ανοιχτή υπόθεση και θα ....απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα"... Πότε όμως.....? Έχω στείλει καταγγελίες και στην Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας που την εποπτεύει...Ακόμη καμμιά εξέλιξη.. Να γνωρίζετε φίλοι εδώ ,ότι αν κάποια στιγμή η Neteller ...αποφασίσει να σας κατηγορήσει για δήθεν παραβίαση όρων ...θα σας περιμένουν περιπέτειες με τα χρήματα σας....
Това е ужасно. Но не виждам изход, защото всичко зависи от заключението на жалбата.
Съжалявам, нямам идея как да ви помогна да получите поне прилична актуализация. Говорейки за това, получихте ли някакво обяснение, когато този проблем възникна тогава? Не съм напълно сигурен кои правила или условия трябваше да нарушиш.
That's terrible. Yet I see no way out because it all depends on the complaint's conclusion.
I'm sorry, I have no idea how to help you get at least a decent update. Speaking of which, have you received any kind of explanation when this issue occurred back then? I'm not entirely sure which rules or terms you were supposed to break.
Проблемът не е само в 139 евро, които взеха от сметката, но и във факта, че все още не мога да изтегля останалите пари, 357 евро, които са в сметката след приспадането.
The issue is not only the €139 they took from the account, but also the fact that I still can't withdraw the remaining money, €357 that is in the account after the deduction..
Το θέμα δεν είναι μόνο τα 139€ που αφαίρεσαν από το λογαριασμό,αλλά και το ότι δεν μπορώ να κάνω ακόμη ανάληψη τα υπόλοιπα χρήματα ,357€ που υπάρχουν στο λογαριασμό μετά την αφαίρεση ..
Да, проследих толкова много, но ми е по-интересно да науча първоначалния проблем. Какви правила или условия трябваше да нарушите? Бих искал да знам, защото няма други съвети. Или поне аз не успях да намеря.
Yes, I followed that much, but I'm more interested in learning the initial problem. What rules or terms were you supposed to break? I'd love to know, because there are no other hints. Or at least I couldn't find any.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.