ФорумОбщи дискусииЕлектронен портфейл на Netteler

Електронен портфейл на Netteler (страница 3)

преди 2 години от Mco00
|
19317 преглеждания 67 отговора |
|
12 3 4
Radka
преди 2 години

Веднага щом имам новини, ще ви уведомя.

Приятен ден

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

Би било чудесно, благодаря ви предварително! 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей, как си?

Бихте ли ми казали мнението си за най-добрите казина за игра???

Автоматичен превод:
Mco00
преди 2 години

Здравейте, никога по-добре 🙂.

Благодаря все пак, че попита. Как вървят нещата с Neteller?

За да намерите препоръчаните казина, ви предлагам да проверите раздела за онлайн казино - Топ онлайн казина 🙂

Тази връзка показва лицензирания CH .


Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Здравей,

Минаха 3 седмици, има ли напредък? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте

Казаха ми, че 10fr са от банки посредници.

Но те ще приемат 1 грешка в обменните курсове и ще ми върнат 31фр

Ще трябва да проверя в моята банка какво мислят за банките посредници

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Здравей!

Така че накрая беше нещо като грешка. Благодаря че ме уведоми!

Бихте ли ме информирали и за мнението на банката относно тези банки-посредници, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Веднага щом имам новини, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Би било страхотно, дотогава останете здрави!😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ти също

Автоматичен превод:
преди 1 година

Използвам го този портфейл. Сега мисля, че това бяха добри решения. Нямам никакви проблеми и поддръжката е наистина полезна

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Здравейте,

можете ли да поставите най-добрия контакт за поддръжка на Netteler, моля? Предполагам, че трябва да е полезно. 🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Невероятното ми страдание от Neteller продължава. Те взеха 30% от парите ми от сметката ми и държат останалите в сметката ми. След извънсъдебната жалба на адвоката ми той ми отвори сметката за теглене, но това не беше възможно. Те твърдят, че го проверяват, но вече седмица няма отговор. Не им вярвайте парите си..

Автоматичен превод:
nat.fort.88
преди 6 месеца

Толкова съжалявам. Все още не съм срещал толкова високи такси или не знам дали мога да го нарека така. Защо доставчикът ви таксува 30%? Исках да попитам каква е причината да не ти изпратят още парите, но виждам, че не знаеш нищо повече. Колко време продължава вашата ситуация?

Както и да е, ако имате някакъв напредък, можете да ме уведомите, ще ви стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Измина месец приятели и Neteller държи акаунта ми замразен и не мога да направя теглене. Той също така е присвоил €137 (30% от капитала) от моята сметка на основание, че съм нарушил условията, НО не дава обяснения „по правни причини", както е посочено. За познавачите на закона това означава, че не дава обяснения, защото знае, че това, което ще претендира, няма да може да докаже и ще СЪДИ. Освен това споменавам, че се обърнах към централната банка на Ирландия, пред която тя е отговорна и която веднага ми отговори, че проучва проблема. Това е компанията Neteller, надеждна във всички отношения......

Автоматичен превод:
nanosioannis6
преди 5 месеца

Съжалявам за проблема, който сте имали. Преместих публикацията ви тук, където можете да видите в публикацията по-горе, че потребителят описва подобна ситуация. Надяваме се, че скоро ще можете да получите решение за него. Дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Изминаха почти 45 дни и средствата ми все още са блокирани в акаунта ми в Neteller. Пускал съм непрекъснати жалби и ги трият с надпис "че има отворено дело и ще ....отговорят на всички въпроси"... Но кога.....? Изпратих също жалби до Централната банка на Ирландия, която я контролира...Все още няма развитие.. Имайте предвид, приятели тук, че ако в даден момент Neteller...реши да ви таксува за предполагаемо нарушение на условията...вие ще очаквайте приключение с парите си...

Автоматичен превод:
nanosioannis6
преди 5 месеца

Това е ужасно. Но не виждам изход, защото всичко зависи от заключението на жалбата.

Съжалявам, нямам идея как да ви помогна да получите поне прилична актуализация. Говорейки за това, получихте ли някакво обяснение, когато този проблем възникна тогава? Не съм напълно сигурен кои правила или условия трябваше да нарушиш.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Проблемът не е само в 139 евро, които взеха от сметката, но и във факта, че все още не мога да изтегля останалите пари, 357 евро, които са в сметката след приспадането.

Автоматичен превод:
nanosioannis6
преди 5 месеца

Да, проследих толкова много, но ми е по-интересно да науча първоначалния проблем. Какви правила или условия трябваше да нарушите? Бих искал да знам, защото няма други съвети. Или поне аз не успях да намеря.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини