НачалоФорумОбщи дискусииЕлектронен портфейл на Netteler

Електронен портфейл на Netteler (страница 3)

 от Mco00
|
24 113 преглеждания 67 отговора |
|
12 3 4
Radka

Веднага щом имам новини, ще ви уведомя.

Приятен ден

Автоматичен превод:
Mco00

Би било чудесно, благодаря ви предварително! 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Здравей, как си?

Бихте ли ми казали мнението си за най-добрите казина за игра???

Автоматичен превод:
Mco00

Здравейте, никога по-добре 🙂.

Благодаря все пак, че попита. Как вървят нещата с Neteller?

За да намерите препоръчаните казина, ви предлагам да проверите раздела за онлайн казино - Топ онлайн казина 🙂

Тази връзка показва лицензирания CH .


Автоматичен превод:
Mco00

Здравей,

Минаха 3 седмици, има ли напредък? 🤔

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте

Казаха ми, че 10fr са от банки посредници.

Но те ще приемат 1 грешка в обменните курсове и ще ми върнат 31фр

Ще трябва да проверя в моята банка какво мислят за банките посредници

Автоматичен превод:
Mco00

Здравей!

Така че накрая беше нещо като грешка. Благодаря че ме уведоми!

Бихте ли ме информирали и за мнението на банката относно тези банки-посредници, моля?

Автоматичен превод:
Radka

Веднага щом имам новини, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
Mco00

Би било страхотно, дотогава останете здрави!😉

Автоматичен превод:
Radka

Ти също

Автоматичен превод:

Използвам го този портфейл. Сега мисля, че това бяха добри решения. Нямам никакви проблеми и поддръжката е наистина полезна

Автоматичен превод:
Leonmed

Здравейте,

можете ли да поставите най-добрия контакт за поддръжка на Netteler, моля? Предполагам, че трябва да е полезно. 🤔

Автоматичен превод:

Невероятното ми страдание от Neteller продължава. Те взеха 30% от парите ми от сметката ми и държат останалите в сметката ми. След извънсъдебната жалба на адвоката ми той ми отвори сметката за теглене, но това не беше възможно. Те твърдят, че го проверяват, но вече седмица няма отговор. Не им вярвайте парите си..

Автоматичен превод:
nat.fort.88

Толкова съжалявам. Все още не съм срещал толкова високи такси или не знам дали мога да го нарека така. Защо доставчикът ви таксува 30%? Исках да попитам каква е причината да не ти изпратят още парите, но виждам, че не знаеш нищо повече. Колко време продължава вашата ситуация?

Както и да е, ако имате някакъв напредък, можете да ме уведомите, ще ви стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

Измина месец приятели и Neteller държи акаунта ми замразен и не мога да направя теглене. Той също така е присвоил €137 (30% от капитала) от моята сметка на основание, че съм нарушил условията, НО не дава обяснения „по правни причини", както е посочено. За познавачите на закона това означава, че не дава обяснения, защото знае, че това, което ще претендира, няма да може да докаже и ще СЪДИ. Освен това споменавам, че се обърнах към централната банка на Ирландия, пред която тя е отговорна и която веднага ми отговори, че проучва проблема. Това е компанията Neteller, надеждна във всички отношения......

Автоматичен превод:
nanosioannis6

Съжалявам за проблема, който сте имали. Преместих публикацията ви тук, където можете да видите в публикацията по-горе, че потребителят описва подобна ситуация. Надяваме се, че скоро ще можете да получите решение за него. Дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
Romi

Изминаха почти 45 дни и средствата ми все още са блокирани в акаунта ми в Neteller. Пускал съм непрекъснати жалби и ги трият с надпис "че има отворено дело и ще ....отговорят на всички въпроси"... Но кога.....? Изпратих също жалби до Централната банка на Ирландия, която я контролира...Все още няма развитие.. Имайте предвид, приятели тук, че ако в даден момент Neteller...реши да ви таксува за предполагаемо нарушение на условията...вие ще очаквайте приключение с парите си...

Автоматичен превод:
nanosioannis6

Това е ужасно. Но не виждам изход, защото всичко зависи от заключението на жалбата.

Съжалявам, нямам идея как да ви помогна да получите поне прилична актуализация. Говорейки за това, получихте ли някакво обяснение, когато този проблем възникна тогава? Не съм напълно сигурен кои правила или условия трябваше да нарушиш.

Автоматичен превод:
Radka

Проблемът не е само в 139 евро, които взеха от сметката, но и във факта, че все още не мога да изтегля останалите пари, 357 евро, които са в сметката след приспадането.

Автоматичен превод:
nanosioannis6

Да, проследих толкова много, но ми е по-интересно да науча първоначалния проблем. Какви правила или условия трябваше да нарушите? Бих искал да знам, защото няма други съвети. Или поне аз не успях да намеря.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини