НачалоФорумОбсъждане на жалбиВсеки, който е чувал за казино basswin, подозира методи за теглене

Всеки, който е чувал за казино basswin, подозира методи за теглене (страница 3)

 от Batman1010
|
40 430 преглеждания 207 отговора |
|
12 3 4...11

Паспортът ми е с DVLA в момента, приятелю, така че не мога да го изпратя в момента, тенденцията с изплащането на други дъщерни сайтове изглежда е да ви изплатим малка сума, след което прави изключително трудно получаването на допълнителни плащания, ние се извиняваме, счупихме правила, личната карта не е валидна и т.н.

Автоматичен превод:
brandonfry28

да, направих. Изпрати ги


  1. Сканиране на паспорт
  2. Селфи, на което държа паспорт
  3. Телефонна сметка за BT с моя адрес
  4. Сканирано копие на предната и задната страна на картата Visa, използвана за депозиране. Използвах Canva, за да редактирам средните цифри и CVV кода
  5. Същото като по-горе за кредитната карта. Това е сметката, по която са платили парите.


Като се замисля назад, това беше лудост. Особено снимката с паспорта.

Edited
Автоматичен превод:
Smid9

да, изглежда често срещана тема сред нелицензираните казина. От сега нататък ще се пазя от тях. Твърде много неизвестни.

Автоматичен превод:

Не изглежда добре


file

Автоматичен превод:
Reggiebob

Не можахте да влезете в сайта на казиното? Всъщност нито аз.🤷‍♀️ Нека видим какво ще разбере нашият екип за данни за това казино.

Автоматичен превод:

Чакаше теглене също 10 дни

Автоматичен превод:
Reggiebob

Но в крайна сметка получихте парите, нали?

Извинете за глупавия ми въпрос, но предпочитам да бъда сигурен, просто в случай, че ще ви трябва помощ.

Автоматичен превод:
Radka

Не, все още, „отменено поради технически причини". Днес получих имейл с молба за повторно изпращане.


Освен това са променили своя уеб адрес, което е причината за проблема с DNS, който публикувах по-рано.


Новият адрес е https://basswin777.com/en?success=true



Автоматичен превод:
Reggiebob

Благодаря, така че ще дам URL адреса на нашия екип за данни и те ще го променят.

Колкото до оттеглянето, виждам, че сте го изпратили отново. Бих искал да добавя, че ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето, така че ако сте след този период, можете да подадете жалба при нас, ако не постигнете нищо с казиното.

Така че уведомете ни дали сте получили парите или не.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Basswin777.com те не плащат никакви пари 4 пъти отказаха моята заявка за whitraw и за всяка заявка трябва да изчакате 48 часа %100 измама 

file

Автоматичен превод:

file %100 измама, не влагайте никакви депозити, момчета

Автоматичен превод:
hkngokberk

Качихте ли документите за проверка, които поискаха?

Edited
Автоматичен превод:

Basswin777.com те не плащат никакви пари 4 пъти отказаха моята заявка за whitraw и за всяка заявка трябва да изчакате 48 часа %100 измама 

file

Автоматичен превод:

Здравейте, Казиното каза ли ви също причината да отхвърли вашите тегления? Мисля, че трябва да има нещо в това. Това първото ви теглене ли е? Имате ли потвърден акаунт тук или не?

Кажете ми малко повече и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro

Говорих с тях милиони пъти, те казаха технически проблем, ние ще платим, това е всичко.. Дадох всичките си документи, така че всичко е готово. Преди много много дни.. това е причината да не платят, те чакат, трябва да завърша всички пари, но няма да го направя

Автоматичен превод:
Reggiebob

Да, брат, аз не съм нов в казината. всички документи са направени преди много дни

Автоматичен превод:

Говорих с тях милиони пъти, те казаха технически проблем, ние ще платим, това е всичко.. Дадох всичките си документи, така че всичко е готово. Преди много много дни.. това е причината да не платят, те чакат, трябва да завърша всички пари, но няма да го направя

Автоматичен превод:

Уверете се, че не правите грешката да играете с пари и оставете всичко както е, докато цялата ситуация не бъде разрешена. Възможно е казиното да има реални технически проблеми, но това не трябва да ви насърчава да играете и да загубите парите си. Даваме на казината 14 дни, за да уредят тегленето и да ви изпратят средствата, така че ако нищо не се промени в рамките на този срок, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.

Засега всичко, което можем да направим, е да изчакаме времето да изтече.

Ще остана да чакам вашите новини.

Автоматичен превод:

Имах много подобни проблеми на описаните от вас със сайт, наречен jimmywinner.com. Оказа се, че моята банка не приема плащанията,

В крайна сметка проверих друга mastercard, която имах, и тя проработи.


Все още не са ми дали подробности за повредата на basswin.com, но миналата седмица получих същия имейл за „технически проблеми".


След това проверих друга карта и чакам да видя дали работи.


Предлагам да попитате чрез онлайн чат поддръжката причината за неуспеха

Автоматичен превод:
Reggiebob

Виждам, че времето неумолимо наближава 14 дни. Надявам се, че казиното ще може да работи с вас за разрешаване на тези технически проблеми и в крайна сметка ще можете да изтеглите. Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас, така че ще бъда тук, ако имате нужда от нещо.

Междувременно поддържате ли още връзка с тях или все още не сте чули нищо ново? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Отказаха отново днес, момчета от 10 дни, все още не плащат пари, казват, че това ни е технически проблем. Казах им, че ще се оплача, че не ги интересува

Автоматичен превод:

Все пак те не плащат вече 10 дни, всеки ден те казват, че ще платим.. моля, не влагайте пари в това казино guysbasswin777.com file

Автоматичен превод:
12 3 4...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини