ФорумОбсъждане на жалбиВсеки, който е чувал за казино basswin, подозира методи за теглене

Всеки, който е чувал за казино basswin, подозира методи за теглене (страница 2)

преди 6 месеца от Batman1010
|
26391 преглеждания 191 отговора |
|
1 2 3...10
преди 6 месеца

Оттеглянето премина. Приложена екранна снимка. €400 EUR, платени по кредитната карта и увеличиха наличния ми кредит с платената сума. Току-що е висящо. До 10 дни за изчистване. След преобразуване беше £342,20. Проверих в Гугъл и това е точно така. Максималният теглене е 400 евро. Сега ще пусна за друг. Може да правите само едно теглене наведнъж, така че @Smid9, ще имате много тегления и 36 часа чакане между тях.

file

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Актуализирайте до последното. Лимитът за теглене е променен на €150 (от €25 преди) и ми остават €64,29. Общо депозирани бяха €75.


@Smid9, след първото ви теглене ще се радвам да видя каква е определената ви минимална сума за теглене - ако решите да преминете през проверката. Не знам дали бих се примирил да загубя 20 или да рискувам. Вероятно се гмуркам по-задълбочено в условията, защото мисля, че прочетох някъде за максимални завъртания от €1 или €2, освен това е нарушение на правилата. Доста за четене в TOS.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Страхотна новина колега 👍😁

Автоматичен превод:
Smid9
преди 6 месеца

Все пак прочетох някъде един дъщерен сайт, направил същото, казвайки 10 дни за изчистване и беше отменен, така че никога не преминахме в крайна сметка, дръжте ме в течение, когато действително се приземи в банката 🏦

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще го направя. Искам да видя този сайт да направи преглед на сайта, за да види какво наистина се случва с него.

Автоматичен превод:
Robert2704
преди 6 месеца

Току-що се поразрових в сродни сайтове, те обикновено изплащат за първи път около £400-500, след което всички последващи плащания или се анулират в рамките на 10-дневния период на изчакване и балансът изчезва на сайта и е невъзможно да се свържете с тях.

Автоматичен превод:
Robert2704
преди 6 месеца

Няколко прегледа на trustpilot казват, че подобни сценарии са им се случвали, като са получили първоначалните £400-£500 и след това нищо, и те казват, че това е кражба на самоличност, така че все още не издържа, след като са им прочели рецензии в сродни сайтове.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

По отношение на „казването, че е кражба на самоличност", можете ли да ми изпратите връзка? Виждал съм коментари от рода на това, че подозират, че е така, но никой не казва, че се е случило.

Мисля да се регистрирам в Cifas за всеки случай. Освен това компанията, която е платила парите по кредитната карта, въпреки че е базирана в Лондон, не е свързана с хазарта. Ще изчакам да видя дали това ще се изчисти, което мисля, че ще стане - не виждам да го обръщат или компанията за кредитни карти да не приема тяхното плащане. Съмнявам се, че така или иначе ще депозирам отново. Твърде много не знам. Това е първият ми опит с нелицензирано казино. Не знам какво да правя с това. Може би могат да плащат повече, защото не плащат лицензи, а от друга страна, може би са в съвсем различен (сенчест) бизнес. Нямам представа какво се случва. Един опитен екип (@jaro) Мисля, че трябва да се потопи дълбоко в тях.


Пс. Изиграх оставащите €65, които не можах да изтегля - няма. Това обаче е типично.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не можех да не се гмурна в заешката дупка...

Компанията в моето извлечение за cc, проверих го в Companies House. Това е човек от Швеция.

Погледна го

Най-близкото, което можах да намеря, беше човек във Финландия. Имайки предвид близостта и работата му, бих казал, че е сигурен залог, че е той.

Той е свързан с инвестиционна банка Карнеги

И те имат/имаха (през 2020 г.) 8 500 000 акции в Evolution Gaming.

Моето предположение...

Вероятно се случва само някаква корпоративна измама, а НЕ кражба на лични документи, или просто се заблуждавам тук?


Както и да е, няма да правя нищо прибързано като регистрация в Cifas, освен ако нещо не е наред в кредитните ми отчети. filefilefilefilefile

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Понастоящем не желая да изпращам идентификационни данни за нашите банкови данни на това казино, докато не намеря повече информация за тях, не ми харесва какво се е случило досега, надушвам плъх 🐀, но може да греша, ще изчакаме и ще видим .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбирам, че ако нямате доверие, вероятно не искате да предоставяте такава информация, но от друга страна казвам, че ако не потвърдите успешно, казиното няма да ви изпрати пари.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Оттеглянето премина. Приложена екранна снимка. €400 EUR, платени по кредитната карта и увеличиха наличния ми кредит с платената сума. Току-що е висящо. До 10 дни за изчистване. След преобразуване беше £342,20. Проверих в Гугъл и това е точно така. Максималният теглене е 400 евро. Сега ще пусна за друг. Може да правите само едно теглене наведнъж, така че @Smid9, ще имате много тегления и 36 часа чакане между тях.

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам, че поне нещо е тръгнало напред, което ме радва. Бих предпочел обаче парите вече да са в сметката ви, защото все още не е така.

Разбира се, бих искал да спомена, че ако все още имате проблеми и не можете да изтеглите, тогава можете да използвате нашата безплатна функция -оплакването .

Нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация, но трябва да добавим, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето.

Така че, ако нищо не се случи, ще имате тази опция. Дано не се налага.

Освен това, ако искате да отговорите на някого, можете да използвате бутона "отговори" и играчът ще бъде уведомен за вашия отговор. Това е само малък съвет. 🙂

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

По отношение на „казването, че е кражба на самоличност", можете ли да ми изпратите връзка? Виждал съм коментари от рода на това, че подозират, че е така, но никой не казва, че се е случило.

Мисля да се регистрирам в Cifas за всеки случай. Освен това компанията, която е платила парите по кредитната карта, въпреки че е базирана в Лондон, не е свързана с хазарта. Ще изчакам да видя дали това ще се изчисти, което мисля, че ще стане - не виждам да го обръщат или компанията за кредитни карти да не приема тяхното плащане. Съмнявам се, че така или иначе ще депозирам отново. Твърде много не знам. Това е първият ми опит с нелицензирано казино. Не знам какво да правя с това. Може би могат да плащат повече, защото не плащат лицензи, а от друга страна, може би са в съвсем различен (сенчест) бизнес. Нямам представа какво се случва. Един опитен екип (@jaro) Мисля, че трябва да се потопи дълбоко в тях.


Пс. Изиграх оставащите €65, които не можах да изтегля - няма. Това обаче е типично.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, нашият екип ще се опита да открие всичко необходимо, но ще отнеме известно време, тъй като това не е единственото казино, което получава преглед. Освен това ще бъде ново и все още няма да имаме толкова опит от други играчи, така че не знам какво можем да очакваме.

Обикновено споменатите преживявания са важни за индекса на безопасност и според тях индексът на безопасност се развива.

Въпреки това, в бъдеще определено бих препоръчал да играете в казина, които са лицензирани и за предпочитане във вашата страна, защото ако нещо се случи, има към кого да се обърнете.

Ако казиното е нелицензирано, то е практически недосегаемо, ако избере да игнорира играчи или нас, ако се свържем с него.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Толкова вярно. Това беше опит за учене. Отсега нататък ще се придържам към казината, лицензирани от Обединеното кралство.

Благодаря.

Автоматичен превод:
Robert2704
преди 6 месеца

Моля. Разбира се, всичко, което написах за нашата помощ, все още е валидно, така че не забравяйте да ме информирате за всичко ново.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не играйте в казино basswin, това е шега, можете да теглите само с Mastercard, но можете да депозирате с помощта на дебитна карта. Изпратих всички документи за потвърждение на акаунта си до теглене и те не приемат шофьорска книжка, както аз, трябва да е паспорт. Нямам 1, направих всичко, което те поискаха и все още не мога да получа тегленето си, избягвайте този сайт на всяка цена, никога няма да получите парите си обратно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Преминало е. уф!

file

Автоматичен превод:
joannewagstaffe2
преди 6 месеца

Това е лошо. Използвах паспорт за проверка на личната карта и телефонна сметка за проверка на адреса. Снимките на личната ми карта не проработиха. Трябваше да ги сканирам с принтера, за да получа достатъчно добро качество, за да може системата да ги приеме. Снимките продължаваха да се отхвърлят. Също така им изпратих копията по имейл, тъй като чатът на живо заяви, че могат да направят ръчна проверка.

Проверих условията им там и раздел 4.2 от правилата гласи: (https://basswin.com/en/rules)


По време на нашето сътрудничество може да поискаме копия на един или повече от следните документи (или допълнителни документи, които не са изброени по-долу): валиден паспорт; документи, потвърждаващи адреса (сметка за комунални услуги, издадена през последните 30 дни или банково извлечение, посочващо ясно име и адрес); доказателство за собственост върху методите на плащане, използвани в акаунта (снимки или сканирания от двете страни на картата(ите), използвани за извършване на депозити на Сайта, с видими първите шест и последните четири цифри от номера на картата и CVV кода на гърба на картата скрито банково извлечение за използваната(ите) карта(и), показващо нашите скорошни транзакции.

(Удебелих, за да подчертая частта, за която бих им изпратил имейл). Обикновено шофьорската книжка е валиден документ за самоличност със снимка, тъй като е издадена от правителството.

Колкото и да е вбесяващо, бих казал, бъдете спокойни в общуването си с тях. Момчетата, с които се свързвате, са служители или по-вероятно независими изпълнители, работещи за фъстъци. Докато сте без джоб, има чувството, че сте в тяхната милост.

Бих изпратил имейл до

customercare@basswin.email

...учтиво заявявайки, че вашата валидна лична карта в Обединеното кралство е вашата шофьорска книжка. Издадена е през #### и е валидна до #### и точно както паспортите, лицензите за фотокарти имат 10-годишна валидност, така че е истинско подобие на текущата ви снимка. Уведомете ги, че сте прочели правилата на техния сайт и че раздел 4.2 от правилата предвижда „или допълнителни документи, които не са изброени по-долу", в който случай ги попитайте дали ще приемат валидна шофьорска книжка с фотокарта за проверка на самоличността. Ако не, защо не?

Казвам го, но точно това бих направил. Аз съм просто още един играч. (или беше - никога повече). Тук ме уведомиха по-рано, че този сайт (Casino Guru) има услуга за оплаквания, която може да помогне да се оправят нещата. Сигурен съм, че някой от тук ще се включи, за да ви насочи правилно в отношенията с тях.

Най-доброто

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Smid9
преди 6 месеца

Мина през. (Екранна снимка някъде горе). Моята обаче бледнее в сравнение със сумата, която спечелихте. Предполагам, че за тази сума те ще проверяват внимателно всяко ваше движение на сайта, търсейки клаузи за излизане от него и ще проверяват печалбите с доставчиците на игри. Стискайте палци да се получи. Дръжте ни в течение, каквото и да решите.


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не играйте в казино basswin, това е шега, можете да теглите само с Mastercard, но можете да депозирате с помощта на дебитна карта. Изпратих всички документи за потвърждение на акаунта си до теглене и те не приемат шофьорска книжка, както аз, трябва да е паспорт. Нямам 1, направих всичко, което те поискаха и все още не мога да получа тегленето си, избягвайте този сайт на всяка цена, никога няма да получите парите си обратно.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мога ли да попитам от колко време продължава този проблем? Кога точно е започнал процесът на проверка? Според мен със сигурност трябва да има някаква алтернатива по отношение на документите за доказване на самоличността, ако нямаш паспорт например. Информирахте ли екипа за поддръжка за това и какъв беше отговорът, ако мога да попитам?

Ако искате да подадете жалба, за да може нашият екип да помогне за разрешаването на този проблем, просто следвайте тази връзка, за да го направите, моля.

Автоматичен превод:
Robert2704
преди 6 месеца

Здравей, приятелю, аз също току-що спечелих доста, но съм много скептичен, продължих да използвам само £20, защото ми беше скучно, трябваше ли да изпратиш доказателство за идентификация и адрес? Чувствам се много странно да им го изпратя

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини