ФорумОбсъждане на жалбиВсеки, който е чувал за казино basswin, подозира методи за теглене

Всеки, който е чувал за казино basswin, подозира методи за теглене

преди 6 месеца от Batman1010
|
26380 преглеждания 191 отговора |
|
1 2...10
преди 6 месеца

Здравейте всички

отворих акаунт в казино basswin, не играя много онлайн хазарт, така че всички сайтове са нови за мен.

спечелих малко пари и изчистих изискванията за бонус.

Мога да тегля само към Mastercard (депозиран чрез visa) те имат само един метод за теглене l.

Притеснявам се, че това е съмнителен сайт, звучи ли нормално?

някой да е чувал за това казино преди всеки съвет би бил от полза

Автоматичен превод:
Batman1010
преди 6 месеца

Здравейте, какво конкретно не е наред с това казино по отношение на тегленето? За мен изобщо не звучи зле и със сигурност не бих бил скептичен от самото начало. Кога изпратихте оттеглянето си? Даваме на казината 14 дни да се справят и ако не го разберете, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем. Имате ли връзка с казиното?

Също така, бихте ли могли да публикувате връзка към това казино, защото видях, че изобщо го няма в нашата база данни и нашият екип ще го прегледа.

Благодаря ви и се надявам да имате само добри новини.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, обработихте ли тегленето си? Аз съм в същата лодка. Депозирано с Visa, но може да се тегли само с Mastercard. Очевидно има технически проблеми със системата Visa Debit. Странно, те могат да вземат средства, но не могат да върнат. Поддръжката е отзивчива. Получих всичко проверено, сега само чакам тегленето да бъде обработено. Не знам как ще работи, защото, доколкото ми е известно, печалбите трябва да се изплащат на картата, която е използвана за депозиране. Не бих искал да мисля, че трябва да се използва друга карта, след което заложете 3 пъти депозита, защото имат „троен оборот", преди тегленето да бъде одобрено.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, какво конкретно не е наред с това казино по отношение на тегленето? За мен изобщо не звучи зле и със сигурност не бих бил скептичен от самото начало. Кога изпратихте оттеглянето си? Даваме на казината 14 дни да се справят и ако не го разберете, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем. Имате ли връзка с казиното?

Също така, бихте ли могли да публикувате връзка към това казино, защото видях, че изобщо го няма в нашата база данни и нашият екип ще го прегледа.

Благодаря ви и се надявам да имате само добри новини.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

@Jaro: https://basswin.com/en

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Спечелих значителна сума с BassWin в петък се опитах да изтегля печалбите си и както знаете, те не плащат в дебитна сметка на Visa, но въпреки това можете да депозирате с нея, казаха, че могат да ми платят чрез Skrill, ако създам сметка, т.к. Нямам банкова сметка в Mastercard, говорих с онлайн чат и те ми изпратиха екранни снимки за това как да настроя акаунт в Skrill, които изглеждаха малко оскъдни, те също имаха правописни грешки в онлайн чата и използваха 🙏 емоджи, което открих, че е малко странно, след това на следващия ден получих телефонно обаждане за мобилен номер и една дама каза, че е от BassWin, но бях зает и не можех да говоря с нея, разгледах BassWins в задълбочен преглед и отбеляза нисък 31 от 100 и собственик нашият човек, който е свързан със сайта, се предполага, че е известен измамник

Автоматичен превод:
Robert2704
преди 6 месеца

Проверих сайта на казиното BassWin чрез сайта на ScamAdviser, тъй като спечелих значителна сума в петък и бях малко скептичен да им изпратя банкови данни, паспорт и т.н., отбеляза ниска оценка 31-100 и регистраторът на сайта е популярен сред измамниците, както се казва 😯 file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Спечелих значителна сума с BassWin в петък се опитах да изтегля печалбите си и както знаете, те не плащат в дебитна сметка на Visa, но въпреки това можете да депозирате с нея, казаха, че могат да ми платят чрез Skrill, ако създам сметка, т.к. Нямам банкова сметка в Mastercard, говорих с онлайн чат и те ми изпратиха екранни снимки за това как да настроя акаунт в Skrill, които изглеждаха малко оскъдни, те също имаха правописни грешки в онлайн чата и използваха 🙏 емоджи, което открих, че е малко странно, след това на следващия ден получих телефонно обаждане за мобилен номер и една дама каза, че е от BassWin, но бях зает и не можех да говоря с нея, разгледах BassWins в задълбочен преглед и отбеляза нисък 31 от 100 и собственик нашият човек, който е свързан със сайта, се предполага, че е известен измамник

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не звучи обещаващо. Разгледах този сайт на scamadvisor, след което проверих в Icann и видях, че е Namecheap, от който домейнът е закупен. Регистриран през март, така че определено е нов сайт и е регистриран само от 1 година. Няма представа кой го притежава - скрит със защита на поверителността. Изглежда адресът е Исландия.


Не съм имал телефонно обаждане или емотикони в отговорите. Това би било тревожно.


По-дълбоко гмуркане в компанията


Сродни сайтове:


„Дъщерните сайтове на Bass Win Casino включват Lucky Mister , Golden Mister , Yummy Wins , Lucky Carnival , Yeti Win , Bounty Reels и много други.

Bass Win Casino (basswin.com) се управлява от Cerberlot NV от Кюрасао."


Очевидно забранен в Швеция: https://igamingbusiness.com/casino-games/swedish-gaming-regulator-bans-unlicensed-sites/


Съдейки по другите сайтове на същата компания, няма да затая дъх.


https://casino.guru/lucky-mister-casino-review





Автоматичен превод:
Robert2704
преди 6 месеца


имаше и други фактори, но твърде много, за да ги спомена, докато играех различните игри, които просто не ми допаднаха

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И тук е така. Дано не ми откраднат личната карта!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Очевидно са 36 часа, за да се обработи теглене. Ще актуализирам, когато получа отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих до £32000 от £20 депозит, поради тази причина не им изпращам банкови данни за самоличност и т.н.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Светът става все по-страшен!

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

@Jaro: https://basswin.com/en

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря, нашият екип ще го разгледа и ще направи преглед на казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, обработихте ли тегленето си? Аз съм в същата лодка. Депозирано с Visa, но може да се тегли само с Mastercard. Очевидно има технически проблеми със системата Visa Debit. Странно, те могат да вземат средства, но не могат да върнат. Поддръжката е отзивчива. Получих всичко проверено, сега само чакам тегленето да бъде обработено. Не знам как ще работи, защото, доколкото ми е известно, печалбите трябва да се изплащат на картата, която е използвана за депозиране. Не бих искал да мисля, че трябва да се използва друга карта, след което заложете 3 пъти депозита, защото имат „троен оборот", преди тегленето да бъде одобрено.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене. Виждам, че имаш същия проблем като играча преди теб и не ти завиждам. Бих искал само да добавя, че ако продължавате да имате проблеми и не можете да теглите, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, защото въпреки че повечето казина предпочитат да теглите по същия начин, по който сте депозирали, това не е необходимост.

Ако все пак трябва да теглите по различен метод, не мислете, че не трябва да има повторно залагане на депозита, ако вече сте го направили веднъж и казиното не е успяло да изпрати парите чрез същия метод на плащане.

Така че ще изчакам да видя как ще се развият нещата и за вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Спечелих значителна сума с BassWin в петък се опитах да изтегля печалбите си и както знаете, те не плащат в дебитна сметка на Visa, но въпреки това можете да депозирате с нея, казаха, че могат да ми платят чрез Skrill, ако създам сметка, т.к. Нямам банкова сметка в Mastercard, говорих с онлайн чат и те ми изпратиха екранни снимки за това как да настроя акаунт в Skrill, които изглеждаха малко оскъдни, те също имаха правописни грешки в онлайн чата и използваха 🙏 емоджи, което открих, че е малко странно, след това на следващия ден получих телефонно обаждане за мобилен номер и една дама каза, че е от BassWin, но бях зает и не можех да говоря с нея, разгледах BassWins в задълбочен преглед и отбеляза нисък 31 от 100 и собственик нашият човек, който е свързан със сайта, се предполага, че е известен измамник

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, значи вие също чакате пари, да? Според това, което описахте, трябваше да проверите и беше успешно? 14-те дни за казиното да разреши тегленето в този случай също са валидни, въпреки че знам, че не се чувствате добре от това и не ви обвинявам.

Относно сметката в Skrill, настроихте ли я и поискахте теглене там?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих до £32000 от £20 депозит, поради тази причина не им изпращам банкови данни за самоличност и т.н.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако не успеете да потвърдите успешно, опасявам се, че няма да получите пари, така че в този случай вероятно ще е необходимо сътрудничество с казиното. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Понастоящем не желая да изпращам идентификационни данни за нашите банкови данни на това казино, докато не намеря повече информация за тях, не ми харесва какво се е случило досега, надушвам плъх 🐀, но може да греша, ще изчакаме и ще видим .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене. Виждам, че имаш същия проблем като играча преди теб и не ти завиждам. Бих искал само да добавя, че ако продължавате да имате проблеми и не можете да теглите, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, защото въпреки че повечето казина предпочитат да теглите по същия начин, по който сте депозирали, това не е необходимост.

Ако все пак трябва да теглите по различен метод, не мислете, че не трябва да има повторно залагане на депозита, ако вече сте го направили веднъж и казиното не е успяло да изпрати парите чрез същия метод на плащане.

Така че ще изчакам да видя как ще се развият нещата и за вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря @Jaro. Ще пусна актуализация, когато получа отговор. Оттеглянето все още предстои.

Автоматичен превод:
Robert2704
преди 6 месеца

file

звучи познато Роб с плащания с Mastercard и т.н

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, прочетох нещо подобно на Trust Pilot по-рано.

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини