Джаро,
Ти самият играл ли си някога там? Бях развълнуван да открия такава разнообразна гама от производители на слотове. Обикновено тествам нисък депозит в казина, които не познавам. Иска ми се да разчитам на отзивите ви, но не мога.
Отидох там, депозирах 70 USD и за мое ужас повече от половината слотове не успяха да се заредят. Харесвам Betsoft за стабилност, птицечовка за някои забавни игри, те дори имат някои RTG, които никога не съм виждал сайт да споделя RTG с други марки, но те включват някои. Още една дълга история накратко, имам късмета да спася 55 USD, но това беше голяма борба. Защо? Никой Betsoft няма да зареди, няма съобщение и птицечовка по същия начин. Нямаше да се зареди. Много други не биха се заредили. Ужасна новина за мен.
Аз съм в САЩ и Betsoft и Platypus са винаги налични в моя регион. Най-накрая трябваше да се свържа с поддръжката. Първият отговор беше обичайният отлагащ въпрос, можете ли да изпратите екранна снимка. Безполезна. Попитах наистина ли трябва да изпратя екранна снимка на черна, празна страница. Но го направих. Поддръжката веднага каза, че не се предлагат в моя регион. Въпреки това, когато избрах слотове, които не бяха реално достъпни за мен, щях да получа съобщение за това. Поддръжката не знаеше нищо друго да ми каже, освен че производителите на слотове решават сами регионалните оферти и ние не можем да направим нищо за вас. Извинете за неудобството.......бла. Нямам нужда от извинение и омраза, когато казината прибягват до това.
Не толкова дълга история накратко, извинявам се. Там T&C не каза нищо за времето на тегления, така че това беше глупост. Изненадващо получих тегленето си на следващия ден. За да бъде ясно, техните ЧЗВ и T&C са много непълни. Цялото изживяване беше ужасно. Разочарован от невъзможността да мога да заредя слотове, които мислех, че са налични. Подкрепете ме, давайки ми глупави извинения. Опитвайки се да спася някой от депозита си, извадих късмет, така че знаех, че излизането от там с каквото и да е било почти невъзможно.
Ще отговоря на всички ваши въпроси. По мое мнение, а аз съм играл в много, много онлайн казина, е, че това казино е много по-ужасно, отколкото вие казвате. Между другото, въпреки че не бях помолен да опитам различни операционни системи и браузъри, опитах друго мобилно устройство със същите резултати. Казаха ми да изчистя кеша и да рестартирам браузърите. Това твърдение също остарява. Всеки комарджия знае, че трябва да направи това първо. Моето окончателно окончателно мнение за това казино е, че не отговарят на фактите, които публикувате тук. Самохвалството, че е голямо казино, се оказа недостатъчно. Научих, че дори на най-големите и най-богатите онлайн казина може да им пука за лъжата и много, много лошото представяне. Ето го Джаро. Всеки има мнение и като много опитен онлайн казино играч, казвам, че дори не трябва да играете тук. Това е караница и много зле управлявано онлайн казино да забогатее от клиентите си, като използва тактики за нисък живот.
Jaro,
Have you yourself ever played there? I was excited to find such a diversified lineup of slot manufacturers available. I usually test out a low deposit on casinos I don't know. I wish I could rely on your reviews, but I can't.
I went there, deposited 70USD and to my dismay, more than half the slots failed to load. I like Betsoft for stability, platypus for some fun games, they even have some RTG that I've never seen a site share RTG with any other brands, but they do include some. Another long story short, I'm lucky to salvage 55USD but that was a major struggle. Why? No Betsoft would load, no message and platypus the same way. Would not load. Many others would not load. Terrible news for me.
I am in the U.S. and Betsoft and Platypus are always available in my region. I finally had to contact support. First reply was the usual stalling question can you send a screenshot. Useless. I asked do I really have to send a screenshot of a black, blank page. But I did. Support immediately said that they are not offered in my region. However, when I selected slots that weren't available to me for real, I'd get a message saying so. Support knew nothing else to say to me other than the slot manufacturers decide regional offers themselves and we can't do anything for you. Sorry for the inconvenience.......blah. I don't need an apology and hate when casinos resort to doing that.
Not such a long story short, I apologize. There T&C said nothing about timing of withdrawals so that was a crap shoot. I surprisingly received my withdrawal the next day. To be clear, their FAQ and T&C are very incomplete. The entire experience was awful. Disappointed about the inability to be able to load slots I thought were available. Support giving me bullshit excuses. Trying to salvage any of my deposit, I got lucky, so I knew getting out of there with anything would be almost impossible.
I'll answer any questions you have. In my opinion, and I've played many, many online casinos, is that this casino is far more terrible than you guys say. Incidentally even though I was not asked to try different OS and browsers, I did try another mobile device with the same results. I was told to clear cache and restart browsers. That statement is getting old too. Any gambler knows to do that first. My final conclusive opinion of this casino is they do not live up to the facts you publish here. The bragging of being a large casino proved to be insufficient. I have learned that even the largest and wealthiest online casinos could give a shit about lying and performing very, very poorly. There you have it Jaro. Everyone has an opinion and as a very knowledgeable online casino player, I say you shouldn't even play here. It's a hassle and a very poorly run online casino getting wealthy off of their customers by using low life tactics.
Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод: