ФорумОбсъждане на жалбиТегленията от Mystake се отхвърлят

Тегленията от Mystake се отхвърлят (страница 2)

преди 1 година от Lippixx
|
10225 преглеждания 44 отговора |
|
1 2 3
преди 9 месеца

Здравейте! Същото нещо се случва и с мен като потребител lippixx! В моя случай, както и той, всеки път, когато ми искат едно нещо и когато го получите, те искат друго и продължаваме така след повече от 20 имейла. Те не решават нищо чрез чата и чрез имейл правят едно нещо всеки път, така че никога не верифицират акаунта. Бих искал да знам дали има начин да се оплача.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Съжалявам, че попадате в тази неприятна ситуация. Правилно ли разбирам, че в момента преминавате през процеса на проверка, нали? Кога поискахте тегленето, моля? Даваме на казината 14 пълни дни за процеса на проверка, тъй като може да отнеме малко повече време, особено когато се иска първото теглене. Ако казиното не може да провери играча в рамките на този срок, препоръчваме на играча да подаде жалба тук. Безплатно е и нашият екип винаги прави всичко възможно, за да разреши проблема. Ако решите да го направите, просто кликнете/докоснете тази връзка, моля. Уведомете ни, моля, какъв ще бъде следващият ви ход.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Поисках няколко тегления, за да опитам! И всички те ми отказаха, искаха ми различни документи и ми казаха да се свържа с тях по имейл. Изпращам всичко няколко пъти и всеки път искат още неща. Имам повече от 20 имейла и нищо но от събота пак не ми отговарят, не знам какъв ще е следващия. Ако кажат, че ще дадат 14 дни, ще изчакам да видя какво ще стане и ако не, ще пусна жалба. Благодаря за вашата помощ!!

Автоматичен превод:
Josete
преди 9 месеца

Здравейте. Понякога казината предпочитат да отхвърлят всички заявки за теглене, освен ако пълната проверка не е направена правилно. Нищо чудно, че играчите може да се почувстват объркани, мога да кажа. Така че сега нека се съсредоточим върху документите за секунда, мога ли да попитам дали сте имали някакво обяснение от поддръжката защо те искат все повече и повече документи? Може би причината беше, че сте ги предоставили в грешен формат или някои от документите ви са изтекли, например? Просто се опитвам да разбера причината казиното многократно да иска повече документи, въпреки че вече сте ги предоставили 🤔. Знаете ли каква може да е причината, може би?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Нямам идея! Първо го изпратих погрешно, защото не искаха да бъде сканирано и искаха да е скорошно, не повече от 3 месеца, но поисках сертификат за карта от моята банка, който беше подписан електронно предния ден, за да бъде включен време. Поискаха ми депозитите и аз също им го изпратих.

Автоматичен превод:
Josete
преди 9 месеца

Виждам. Съжалявам да го кажа, но без достойно сътрудничество от страна на казиното е трудно да се каже дали документите вече са наред и дали са напълно одобрени. Няма много за заключение без директния отговор на казиното; следователно бих казал, че е добра идея да дадете известно време на казиното, за да ви информира правилно.

Както вече знаете, ние сме тук за вас, така че, моля, уведомете ни за всеки напредък. Жалбата все още е налична, така че да видим дали ще ви трябва. С късмет няма да го направите. 🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Нищо не е минало във времето и всичко е проблем за неплащане. Аз вече се отказах и това искат. Трябва само да ви предупредя да не използвате Mystake, защото ако спечелите пари, няма да ги вземете оттам.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Жозет, от моя опит това, което мога да ти кажа е: въоръжи се с търпение.

Моят случай беше по-лош, те хакнаха паролата ми и изтеглиха средствата ми. И беше странно, защото по това време пари не можеха да бъдат изтеглени от моята сметка по същата причина като вашата.

Така че изпратих много оплаквания. Сред тях: казвайки, че няма да препоръчвам повече mystake. Докато изведнъж ми върнаха това, което ми бяха отнели. След това смених паролата. И на следващия ден започнах да мога да изтегля всичко.

Не забравяйте, че трябва да заложите определена сума от вашата инвестиция, за да можете да теглите. Мисля, че беше 1.1

Надявам се, че ви е било полезно. Мисля, че в дългосрочен план ще можете да го изтеглите. Не се предавай.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ти много lippixx! Да, да, и аз съм заложил на това… Не знам какво още има да искат от мен! Все пак благодаря много

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Нищо не е минало във времето и всичко е проблем за неплащане. Аз вече се отказах и това искат. Трябва само да ви предупредя да не използвате Mystake, защото ако спечелите пари, няма да ги вземете оттам.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че ако не сте стигнали доникъде толкова дълго време, можете също да използвате нашата безплатна функция - жалбата.

Можете да го настроите тук на тази връзка . ⬅️

Ако не знаете какво да очаквате от този процес, можете да се обърнете към това ръководство за всички отговори, от които се нуждаете.

Ако казиното не може да ви помогне и все още имате проблем, ние ще опитаме. Не се отказвайте и аз вярвам, че ако сте издържали достатъчно, ще издържите още и ще видим какво може да се направи.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не се притеснявайте и ви благодаря! Сега като съм информирана и не се случва на повече хора съм доволна. В крайна сметка депозирах 450 евро от парите си и не ми позволиха да изтегля 5000. За щастие мога да си позволя тези 450 евро, за да мога да предупредя хората, които могат да загубят пари, че не могат да си позволят... Ще се радвам!!!

Автоматичен превод:
Josete
преди 8 месеца

Колко жалко, защото мисля, че това е доста добра сума и в крайна сметка не бихте дали нищо за нея.

Въпреки това със сигурност няма да те принудя да направиш нищо, ако не искаш. Мислех, че може да има решение.

Както и да е, надявам се, че няма да имате подобни грижи в бъдеще. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, Жозет... трябва да продължаваш да се опитваш да изпращаш имейли всеки ден. И променяйте паролата си от време на време, поради хакване.

Опитайте да изпратите имейла, че ще бъдете принудени да не препоръчвате казиното.

За съжаление прибягването до правни средства е дълго и скъпо. Тъй като централата на казиното е в Кюрасао.

Ще продължа да опитвам.. успех! 🍀

Автоматичен превод:
Lippixx
преди 8 месеца

Да продължавам! И изпращам имейли всеки ден! Вчера пробвах още едно теглене и започнаха да искат документация за картата, както в началото.

Автоматичен превод:
Josete
преди 8 месеца

Ако все още имате проблеми, не се колебайте да подадете жалба при нас, както споменах, няма да платите нищо за това и независимо как ще се развие, можете да кажете, че сте се опитали да направите всичко възможно, за да получите парите си. Със сигурност нямаше да го пусна, ако не направихте нищо лошо.

Надявам се, че можете да уредите всичко. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Добре, как да го поставя?

Автоматичен превод:
Josete
преди 8 месеца

Радвам се, че най-накрая се убедихте и твърдо вярвам, че може да ви се помогне, въпреки че няма да бързам и обещавам положителен край.

Можете да отворите жалба на този линк . ⬅️

Ако искате да прочетете повече информация за това какво да очаквате от целия процес, можете да го намерите в това ръководство – Информация и инструкции за разрешаване на жалби .

Стискам ти палци в твоята ситуация и всичко да се реши справедливо. Ако имате допълнителни въпроси, питайте, ще съм тук. 🤗

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Видях ли, че моя грешка, Mystake казино имаше 522 оплаквания тук и Гуруто все още ги одобрява?

8,8 ???????

безопасно?

Шегуваш ли се? Защо ги оценявате с 8,8?

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 7 месеца

Е, ако говорим за жалби, те имат една единствена неразрешена жалба, което според мен наистина е доста добро за толкова много. Разбира се, не защитавам казиното, но от броя на хората, които очевидно играят там, това е добра статистика.

Разбира се, защо имат такъв рейтинг можете да намерите ясно написано тук.

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Джаро,

Ти самият играл ли си някога там? Бях развълнуван да открия такава разнообразна гама от производители на слотове. Обикновено тествам нисък депозит в казина, които не познавам. Иска ми се да разчитам на отзивите ви, но не мога.

Отидох там, депозирах 70 USD и за мое ужас повече от половината слотове не успяха да се заредят. Харесвам Betsoft за стабилност, птицечовка за някои забавни игри, те дори имат някои RTG, които никога не съм виждал сайт да споделя RTG с други марки, но те включват някои. Още една дълга история накратко, имам късмета да спася 55 USD, но това беше голяма борба. Защо? Никой Betsoft няма да зареди, няма съобщение и птицечовка по същия начин. Нямаше да се зареди. Много други не биха се заредили. Ужасна новина за мен.

Аз съм в САЩ и Betsoft и Platypus са винаги налични в моя регион. Най-накрая трябваше да се свържа с поддръжката. Първият отговор беше обичайният отлагащ въпрос, можете ли да изпратите екранна снимка. Безполезна. Попитах наистина ли трябва да изпратя екранна снимка на черна, празна страница. Но го направих. Поддръжката веднага каза, че не се предлагат в моя регион. Въпреки това, когато избрах слотове, които не бяха реално достъпни за мен, щях да получа съобщение за това. Поддръжката не знаеше нищо друго да ми каже, освен че производителите на слотове решават сами регионалните оферти и ние не можем да направим нищо за вас. Извинете за неудобството.......бла. Нямам нужда от извинение и омраза, когато казината прибягват до това.

Не толкова дълга история накратко, извинявам се. Там T&C не каза нищо за времето на тегления, така че това беше глупост. Изненадващо получих тегленето си на следващия ден. За да бъде ясно, техните ЧЗВ и T&C са много непълни. Цялото изживяване беше ужасно. Разочарован от невъзможността да мога да заредя слотове, които мислех, че са налични. Подкрепете ме, давайки ми глупави извинения. Опитвайки се да спася някой от депозита си, извадих късмет, така че знаех, че излизането от там с каквото и да е било почти невъзможно.

Ще отговоря на всички ваши въпроси. По мое мнение, а аз съм играл в много, много онлайн казина, е, че това казино е много по-ужасно, отколкото вие казвате. Между другото, въпреки че не бях помолен да опитам различни операционни системи и браузъри, опитах друго мобилно устройство със същите резултати. Казаха ми да изчистя кеша и да рестартирам браузърите. Това твърдение също остарява. Всеки комарджия знае, че трябва да направи това първо. Моето окончателно окончателно мнение за това казино е, че не отговарят на фактите, които публикувате тук. Самохвалството, че е голямо казино, се оказа недостатъчно. Научих, че дори на най-големите и най-богатите онлайн казина може да им пука за лъжата и много, много лошото представяне. Ето го Джаро. Всеки има мнение и като много опитен онлайн казино играч, казвам, че дори не трябва да играете тук. Това е караница и много зле управлявано онлайн казино да забогатее от клиентите си, като използва тактики за нисък живот.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Още нещо. Те предлагат само малка извадка от слот машини за всеки производител, който твърдят, че предоставят.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини