ФорумОбсъждане на жалбиТегленията от Mystake се отхвърлят

Тегленията от Mystake се отхвърлят

преди 1 година от Lippixx
|
5537 преглеждания 44 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година

Вече им изпратих цялата информация, която беше поискана, а те все още се мотаят. Пак ме питат същото. Миналата година нямах проблем с тегленето.

Много ми повтарят, че изпращам извлечение от банковата си сметка. Но вече ги изпратих няколко пъти. Вече обмислям да предприема съдебни действия.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кажете ми как свършват нещата!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече ви изпратих следната информация:

- видеоклипове с хартия в ръка, в които трябва да фигурират датата, името на страницата, име и фамилия.

- данни за всички депозити, които съм направил в страницата. (Отново ме питат в последните два отказа) нещо повтарящо се без значение от тяхна страна.

- извлечение от банкова сметка. Което вече изпратих. И те ми казват, че това не е информацията, от която се нуждаят. Консултирайте се с моята банка.

Банковото извлечение се състои от месечните извлечения, предоставени ми от моята банка. (Вече им ги изпратих и те го игнорират)

Изпратих им имейли с молба за подробно обяснение на данните, от които се нуждаят, но те не ми отговарят. Изглежда като шега.

Имам почти $4500 за теглене.

Истинско разочарование.

Чувствам се измамен.

Автоматичен превод:
Lippixx
преди 1 година

Ако не успеете да верифицирате акаунта си в разумен срок, винаги можете да обмислите подаването на жалба на нашия уебсайт. Сигурен ли си, че си им предоставил точно банковото извлечение, от което се нуждаеха?

Автоматичен превод:
преди 1 година

да Представете им всички банкови данни. До Куил.

Сега ми казват, че трябва да заложа $1200, за да мога да изтегля целия си баланс.

Всеки ден ми казват различни неща.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ahora me mandan lo siguiente:

Здравейте,


Надяваме се, че този имейл ви намира добре.

Свързваме се с вас относно възможния проблем с тегленето, който може да сте изпитали.

Моля, имайте предвид, че преди да поискате теглене, трябва да заложите напълно депозираните средства при минимум 1,3 коефициент.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече играх и залагах за общо залози от: приблизително 1500 щатски долара.

Друг съветник ми каза чрез чат, че трябва да заложа 1200 usd.

Предполага се, че вече щях да мога да изтегля баланса си.

Прикачих изображение на чата.

Забележете дали ме оставят да се оттегля. file

Автоматичен превод:
Lippixx
преди 1 година

Звучи доста сложно и, честно казано, се губя в случая. Когато споменаха, че трябва да заложите 1200 usd, първото нещо, което ми хрумна беше въпросът дали сте получили бонус, който трябва да бъде заложен х пъти. Но тогава споменаха, че трябва да заложите депозита си с минималния коефициент или 1,3.

Правилно ли разбирам, че залагате на спорт? Звучи така, сякаш сте направили депозит, след това сте направили залози (но не за цялата сума на депозита), спечелили сте и сега се опитвате да го изтеглите. Казиното изисква от вас да заложите да депозирате (цялата сума) и ви молят да го заложите на залог с минимален коефициент от 1,3. Вярно ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Да. Вече заложих това, което се искаше от мен. Стигнах целта.

Но сега ми казват, че не съм преминал процеса на проверка на акаунта.

Искат ми отново доказателство за депозити, които съм направил чрез astropay.

Вече ги изпратих 3 пъти.

Вече изпратих имейл до поддръжката на astropay, за да ми изпратят по-конкретни подробности за моите депозити в mystake. Защото изглежда, че това, което им изпращам, не работи или ме игнорират.

Това вече е отчайващо. Имам този конфликт от почти две седмици.

Нещо повече, дори им казах, че вече не се интересувам от печалба, че трябва да изтегля инвестицията си, дори и да има.

Това вече е отчайващо.

Наистина не разбирам.

Миналата година вече верифицирах акаунта си и успях да тегля без проблеми. Не знам защо сега поставят толкова много пречки.

Автоматичен превод:
Lippixx
преди 1 година

Мога само да ви препоръчам да подадете жалба през нашия уебсайт, тъй като споменахте толкова много проблеми. Надявам се, че може да помогне за ускоряване на процеса.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как да направя рекламация през сайта?

Автоматичен превод:
Lippixx
преди 1 година

Хей Lippixx,

просто щракнете или докоснете тази връзка и създайте такава веднага.

Успех с жалбата!🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, след много претенции. Върнаха ми парите.

Много благодаря.

Автоматичен превод:
Lippixx
преди 1 година

Здравей Lippixx!

Хубаво е, че се върнахте да споделите с нас - благодаря ви.

Само вашите депозити ли са възстановени? Спомням си, че писахте, че вече не се интересувате от печалбите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Позволиха ми да махна всичко. Много благодаря.

Автоматичен превод:
Lippixx
преди 1 година

Толкова се радвам за теб! ✨🙌

Означава ли това, че проблемът е причинен главно от забавянето при преминаване на KYC? Доста често срещано в някои казина, ако мога да добавя. 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, как промених номера, който поставих в депозита с пазарно плащане?

Автоматичен превод:
lokillolarretaa
преди 3 месеца

Не съм сигурен кой номер имате предвид, но във всеки случай попитайте поддръжката или някой чат агент може да ви помогне.

Надявам се, че желаете да опитате. Бъдете тук за актуализация!


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте! Същото нещо се случва и с мен като потребител lippixx! В моя случай, както и той, всеки път, когато ми искат едно нещо и когато го получите, те искат друго и продължаваме така след повече от 20 имейла. Те не решават нищо чрез чата и чрез имейл правят едно нещо всеки път, така че никога не верифицират акаунта. Бих искал да знам дали има начин да се оплача.

Автоматичен превод:
Lippixx
преди 3 месеца

Къде поискахте? Същото нещо се случва и с мен и имам повече от 20 имейла

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини