НачалоФорумОбсъждане на жалбиТегления на rtbet

Тегления на rtbet (страница 6)

 от ercancho
|
51 206 преглеждания 326 отговора |
|
1...5 6 7...17
Chencho_010

Радвам се да го чуя, не видях никъде да се пита, но какъв метод на плащане използвахте? Мислите ли, че ще останете в това казино или ще се преместите в друго? 🙂

Автоматичен превод:
Chencho_010

Здравей, chencho_010, какво трябваше да направиш в крайна сметка, защото още не са ми кредитирали парите и откачам?

Автоматичен превод:

До ден днешен не съм получил парите, изтеглени на 18.06.24г. отчаян съм. Всичко, което ми казват е, че трябва да изчакам или че трябва да изпратя имейли (което не ми казват нищо различно, те просто ми казват да изчакам). Помолих ги за ARN кода, който изисква моята банка, и те ми казаха, че ще ми го изпратят (което все още нямат до днес). Вече не знам какво да правя, защото обслужването на клиенти просто ми казва да изчакам. Надявам се да ми помогнете!!!

Автоматичен превод:
JUANSKUDERO

здравей добре,

Настоявах много, направих много оплаквания по имейл и след 2 седмици, в събота, ми бяха платили с теглене през VISA. Вече не играя там, това е ясно. Дано имате късмет и скоро да ви плащат, защото са такива негодници.

Автоматичен превод:
Chencho_010

Леле, оплаквам се всеки ден, говоря с хората в онлайн чата и всички ми казват, че трябва да чакам.


Автоматичен превод:

До ден днешен не съм получил парите, изтеглени на 18.06.24г. отчаян съм. Всичко, което ми казват е, че трябва да изчакам или че трябва да изпратя имейли (което не ми казват нищо различно, те просто ми казват да изчакам). Помолих ги за ARN кода, който изисква моята банка, и те ми казаха, че ще ми го изпратят (което все още нямат до днес). Вече не знам какво да правя, защото обслужването на клиенти просто ми казва да изчакам. Надявам се да ми помогнете!!!

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че сте се поставили в неудобна ситуация. Мина много време, два месеца, откакто нямате парите си. Казиното не ви каза никаква конкретна причина защо, само че трябва да изчакате, нали? Не мисля, че това би допринесло за доверието и ако се интересувате, имаме Център за разрешаване на жалби, където се опитваме да помогнем на играчи в ситуации като вашата.

Ако се интересувате, можете да подадете жалба на тази връзка и да се надяваме, че можем да ви помогнем, ако не знаете какво да правите по-нататък.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:

Платиха ли ти накрая? Чакам теглене от 7 дни

Автоматичен превод:
NOVAMAS

Когато прегледате тази тема, можете да видите, че играчът е получил плащане наскоро, но той каза, че му е отнело много време и нерви.

Но ако сте чакали цяла седмица, казиното каза ли ви защо е така? Трябваше ли да потвърдите тук или не? Играхте ли с бонуса?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
NOVAMAS

здравей добре,

Те отнемат много време, но плащат. Направих 3 успешни тегления, но едно отне повече от 2 седмици. Бъдете търпеливи и парите ще пристигнат.

благодаря

Серджо

Автоматичен превод:

Правилно ли разбрах? В крайна сметка всички ви бяха платени с малко търпение?

Автоматичен превод:
Flavian21

Играчът написа преди това, че е получил парите след известно време. Може да се наложи да си спестите много нерви, но накрая си платиха. Защо питаш, и тук ли имаш теглене? колко време чакаш

Автоматичен превод:

Да, поисках теглене преди два дни и като чета тук започвам малко да се притеснявам

Автоматичен превод:
Flavian21

Всъщност не съм изненадан, играчът писа, че са му отнели повече от 2 седмици, за да получи парите, така че вероятно бих бил подготвен за такова чакане. Разбира се, надявам се, че няма да е вашият случай и ще го получите по-рано. Даваме на казината 14 дни, така че ако не го получат дотогава, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Изисква ли се обаче и проверка на акаунта или не?

Автоматичен превод:

В понеделник ще изтекат 14 дни от заявката за теглене. те винаги просто ме молят за търпение... Имам 3 чакащи тегления на стойност 1050 евро.

Автоматичен превод:
balazsko

Здравейте, вероятно бавно ще изгубя търпението си, ако продължи толкова дълго. Когато изтекат 14-те дни, можете да подадете жалба при нас и ще видим дали можем да помогнем.

Направете го, като щракнете върху тази връзка . ⬅️

Както и да е, играхте ли с бонуса или не? Не трябваше ли да даваш никакви документи на казиното или вече си верифициран?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro

Не съм ползвал бонус. не са поискани документи. Попитах, че бих искал да идентифицирам акаунта, бих искал да подам документи. той отговори, че това не е необходимо в момента.

Автоматичен превод:
balazsko

Добре, така че ще се придържам към жалбата, ако все още не сте получили парите и са минали две седмици. В такива случаи също бих искал да знам какво стои зад това, защото две седмици просто търпение вероятно няма да ми помогнат.

Сега обаче ще трябва да изчакаме и да видим дали нещо ще се промени и ще продължи напред.

Автоматичен превод:
Jaro

Ще изчакам понеделник, тогава ще минат 14 дни, значи 10 работни дни. В понеделник ще подам жалба. благодаря

Автоматичен превод:
balazsko

Дръжте ни в течение, моля.🙏

Автоматичен превод:
Romi

каквото и да стане, ще докладвам. според тяхната политика времето за възстановяване е 3 работни дни, считано от деня след заявката за възстановяване. в момента сме на 10 работни дни, 13 дни. Писах им няколко пъти, винаги ме молят за търпение. идентификацията на клиента не беше направена въпреки моята конкретна молба, казаха, че не е необходимо. Имам общо 3 възстановявания на средства поради дневни ограничения. 400 евро, 400 евро, 250 евро. сега става въпрос за най-старото ми възстановяване, но досега не се е случило.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини