Здравейте, виждам, че сте се поставили в неудобна ситуация. Мина много време, два месеца, откакто нямате парите си. Казиното не ви каза никаква конкретна причина защо, само че трябва да изчакате, нали? Не мисля, че това би допринесло за доверието и ако се интересувате, имаме Център за разрешаване на жалби, където се опитваме да помогнем на играчи в ситуации като вашата.
Ако се интересувате, можете да подадете жалба на тази връзка и да се надяваме, че можем да ви помогнем, ако не знаете какво да правите по-нататък.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Hi, I see you've got yourself into an uncomfortable situation. It's been a long time, two months since you haven't had your money. The casino hasn't told you any specific reason why, just that you have to wait, yes ? I don't think that would add to the credibility and if you are interested, we have a Complaint Resolution Centre where we try to help players in situations like yours.
If you are interested, you can open a complaint on this link and hopefully we can help you if you don't know what to do next.
Do you think you'll go for it ?
Автоматичен превод: