НачалоФорумОбсъждане на жалбиТегления на rtbet

Тегления на rtbet (страница 5)

 от ercancho
|
34 893 преглеждания 252 отговора |
|
1...4 5 6...13
Romi

Добър ден,

Тъй като направих тегленето си на 25-ти, а това е 31 юли, не става въпрос за търпение, намирам, че е по-скоро проблем, че е непоносимо казината да правят това с тегления. Депозирайте бързо, но не теглете. Чувствам се измамен и не знам кога и дали ще получа парите си. Не плащат, защото не им се прави, това е.

Автоматичен превод:

Здравейте, изминаха 14 дни и все още не съм получил нищо, което трябва да направя, защото търпението ми се изчерпва.

Автоматичен превод:
JUANSKUDERO

невероятно. Технически съм в работен ден 5 и съм на път. Успех, подайте жалбата и ще ви платят. Във всеки случай, все още не разбирам резултата, който това казино има с това, което правят.

Автоматичен превод:
Chencho_010

Защото имат висок процент на плащане, което означава, че ще платят почти на всички, дори и да закъснеят.

Автоматичен превод:

Е, какъв лош късмет имаме...

Автоматичен превод:

Добър ден,

Тъй като направих тегленето си на 25-ти, а това е 31 юли, не става въпрос за търпение, намирам, че е по-скоро проблем, че е непоносимо казината да правят това с тегления. Депозирайте бързо, но не теглете. Чувствам се измамен и не знам кога и дали ще получа парите си. Не плащат, защото не им се прави, това е.

Автоматичен превод:

Със сигурност разбирам разочарованието ви, но за съжаление не можем да направим нищо друго, освен да изчакаме. Когато 14-дневният срок изтече и дотогава няма да получите парите, нашият екип за оплаквания ще може да се намеси.

Имали ли сте опит с тегления от други казина? Колко дълго чакате обикновено?

Автоматичен превод:
Romi

Добро утро,

Най-много 2 дни в други казина. Това е най-лошото преживяване, което съм имал. Освен това служителите не знаят как да ви кажат кога ще получите плащане, защото нямат достъп до финансовия отдел. Те само ви казват да изчакате, съжаляваме, има дълга опашка за тегления... е, много много лошо.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, добре в моя случай, да, 14-те дни изтекоха, какво трябва да направя?

Автоматичен превод:

Здравейте, изминаха 14 дни и все още не съм получил нищо, което трябва да направя, защото търпението ми се изчерпва.

Автоматичен превод:

Здравейте. Съжалявам, че този проблем продължава.

Предлагам ви да подадете оплакване тук с нашия екип и те с радост ще проверят какво може да се е случило и да се надяваме да разрешат проблема.

Моля, използвайте тази връзка , за да го направите, ако желаете и ни уведомете как върви.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Добро утро,

Най-много 2 дни в други казина. Това е най-лошото преживяване, което съм имал. Освен това служителите не знаят как да ви кажат кога ще получите плащане, защото нямат достъп до финансовия отдел. Те само ви казват да изчакате, съжаляваме, има дълга опашка за тегления... е, много много лошо.

Автоматичен превод:

Е, надявам се, че тази опашка скоро ще намалее и ще дойде времето да получите тегленето.🤞

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте,

Изпратих имейл за оплакване до оплаквания, тъй като в конкретните условия те показват, че тегленията ще бъдат обработени в рамките на 3 работни дни след заявката и вече съм на петия ден, когато не спазват посочените от тях условия. Да видим дали с това имам 🍀 да сложа край на този въпрос.

Автоматичен превод:

някой взе ли пари???

Автоматичен превод:

Аз нищо. От 7 дни съм там и ми се влачат. Някакви негодници, които също мамят.

Автоматичен превод:

Здравейте,

Изпратих имейл за оплакване до оплаквания, тъй като в конкретните условия те показват, че тегленията ще бъдат обработени в рамките на 3 работни дни след заявката и вече съм на петия ден, когато не спазват посочените от тях условия. Да видим дали с това имам 🍀 да сложа край на този въпрос.

Автоматичен превод:

Ще видим, и аз съм любопитен. Но оплакахте ли се на сайта им или им го изпратихте? Надявам се скоро да получите добри новини и тегленето ви ще кацне в сметката ви. Ако не, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,

На имейла ви за оплакване това е вашият отговор, както винаги


Според нашата система тегленето изглежда е на опашка във Финансовия отдел.

Бих искал обаче да ви информирам, че времето за обработка на заявките за теглене е приблизително и може да се забави на моменти в зависимост от броя на активните заявки.

Можете да проверите статуса на вашата заявка директно от вашия акаунт на играч.

Автоматичен превод:
Chencho_010

Е, това не е нашият имейл, а имейлът на казиното, което ви е отговорило. Предполагам, че ще трябва да имате търпение. Мога ли да попитам точно колко време чакате и кога сте направили тегленето си? Съжалявам, ако вече си го казал, просто не го видях и затова питам.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro

Правилно, това е имейлът на казиното rtbet. Тегленията са от 25 юли. 14-те дни все още не са изтекли

Автоматичен превод:
Chencho_010

Виждам, така че ще трябва да бъдете търпеливи и да се опитате да разберете как върви оттеглянето. Не е нужно да има 100 имейла през цялото време, но поне веднъж на 2-3 дни. Ако нищо не се промени, тогава можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще разгледа ситуацията и се надяваме, че можем да ви помогнем.

Звучи ли ви добре?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,

Когато му дойде времето, да, но се надявам да си изпълнят задължението и да ми платят по-рано. Във всеки случай, никога не съм изпитвал това казино. Мирише на измама. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Chencho_010

Добро утро,

Получено плащане. Слава Богу!

Поздравления

Автоматичен превод:
1...4 5 6...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини