Тегления на rtbet (страница 5)

преди 4 месеца от ercancho
|
12101 преглеждания 130 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
преди 1 месец

Разбирам, че 14-те дни са от работа или от началото на тегленето.?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Технически, от деня, в който сте изпратили заявката за теглене, или от деня, в който KYC е започнал - ако KYC се е включил.

Опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Сигурно е трудно, но чакането изглежда е единственото нещо, което трябва да се направи.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

В момента все още не ми е платено от 25 юли... в очакване на теглене без обработка. Единственото, което правят, е да молят за прошка и че трябва да изчакате още малко. Това наистина е срамно казино. Нека изчакаме да ни платят и никога повече да не се връщаме тук

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 1 месец

Знам, че не е лесно да останеш търпелив, но опитай, моля, и се надяваме, че скоро ще имаш добри новини за нас.🤞

Със сигурност ще разбера, ако не се върнеш да играеш там отново. Ако нямате добър опит, съвсем логично е да се преместите на друго място. Но зависи какво всеки нарича лошо изживяване.🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добър ден,

Тъй като направих тегленето си на 25-ти, а това е 31 юли, не става въпрос за търпение, намирам, че е по-скоро проблем, че е непоносимо казината да правят това с тегления. Депозирайте бързо, но не теглете. Чувствам се измамен и не знам кога и дали ще получа парите си. Не плащат, защото не им се прави, това е.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, изминаха 14 дни и все още не съм получил нищо, което трябва да направя, защото търпението ми се изчерпва.

Автоматичен превод:
JUANSKUDERO
преди 1 месец

невероятно. Технически съм в работен ден 5 и съм на път. Успех, подайте жалбата и ще ви платят. Във всеки случай, все още не разбирам резултата, който това казино има с това, което правят.

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 1 месец

Защото имат висок процент на плащане, което означава, че ще платят почти на всички, дори и да закъснеят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, какъв лош късмет имаме...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден,

Тъй като направих тегленето си на 25-ти, а това е 31 юли, не става въпрос за търпение, намирам, че е по-скоро проблем, че е непоносимо казината да правят това с тегления. Депозирайте бързо, но не теглете. Чувствам се измамен и не знам кога и дали ще получа парите си. Не плащат, защото не им се прави, това е.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Със сигурност разбирам разочарованието ви, но за съжаление не можем да направим нищо друго, освен да изчакаме. Когато 14-дневният срок изтече и дотогава няма да получите парите, нашият екип за оплаквания ще може да се намеси.

Имали ли сте опит с тегления от други казина? Колко дълго чакате обикновено?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добро утро,

Най-много 2 дни в други казина. Това е най-лошото преживяване, което съм имал. Освен това служителите не знаят как да ви кажат кога ще получите плащане, защото нямат достъп до финансовия отдел. Те само ви казват да изчакате, съжаляваме, има дълга опашка за тегления... е, много много лошо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте, добре в моя случай, да, 14-те дни изтекоха, какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, изминаха 14 дни и все още не съм получил нищо, което трябва да направя, защото търпението ми се изчерпва.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте. Съжалявам, че този проблем продължава.

Предлагам ви да подадете оплакване тук с нашия екип и те с радост ще проверят какво може да се е случило и да се надяваме да разрешат проблема.

Моля, използвайте тази връзка , за да го направите, ако желаете и ни уведомете как върви.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро,

Най-много 2 дни в други казина. Това е най-лошото преживяване, което съм имал. Освен това служителите не знаят как да ви кажат кога ще получите плащане, защото нямат достъп до финансовия отдел. Те само ви казват да изчакате, съжаляваме, има дълга опашка за тегления... е, много много лошо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, надявам се, че тази опашка скоро ще намалее и ще дойде времето да получите тегленето.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте,

Изпратих имейл за оплакване до оплаквания, тъй като в конкретните условия те показват, че тегленията ще бъдат обработени в рамките на 3 работни дни след заявката и вече съм на петия ден, когато не спазват посочените от тях условия. Да видим дали с това имам 🍀 да сложа край на този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

някой взе ли пари???

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз нищо. От 7 дни съм там и ми се влачат. Някакви негодници, които също мамят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте,

Изпратих имейл за оплакване до оплаквания, тъй като в конкретните условия те показват, че тегленията ще бъдат обработени в рамките на 3 работни дни след заявката и вече съм на петия ден, когато не спазват посочените от тях условия. Да видим дали с това имам 🍀 да сложа край на този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще видим, и аз съм любопитен. Но оплакахте ли се на сайта им или им го изпратихте? Надявам се скоро да получите добри новини и тегленето ви ще кацне в сметката ви. Ако не, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро,

На имейла ви за оплакване това е вашият отговор, както винаги


Според нашата система тегленето изглежда е на опашка във Финансовия отдел.

Бих искал обаче да ви информирам, че времето за обработка на заявките за теглене е приблизително и може да се забави на моменти в зависимост от броя на активните заявки.

Можете да проверите статуса на вашата заявка директно от вашия акаунт на играч.

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 1 месец

Е, това не е нашият имейл, а имейлът на казиното, което ви е отговорило. Предполагам, че ще трябва да имате търпение. Мога ли да попитам точно колко време чакате и кога сте направили тегленето си? Съжалявам, ако вече си го казал, просто не го видях и затова питам.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Правилно, това е имейлът на казиното rtbet. Тегленията са от 25 юли. 14-те дни все още не са изтекли

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още