преди 3 седмици
Ще изчакам понеделник, тогава ще минат 14 дни, значи 10 работни дни. В понеделник ще подам жалба. благодаря
I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks
0
Ще изчакам понеделник, тогава ще минат 14 дни, значи 10 работни дни. В понеделник ще подам жалба. благодаря
I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks
каквото и да стане, ще докладвам. според тяхната политика времето за възстановяване е 3 работни дни, считано от деня след заявката за възстановяване. в момента сме на 10 работни дни, 13 дни. Писах им няколко пъти, винаги ме молят за търпение. идентификацията на клиента не беше направена въпреки моята конкретна молба, казаха, че не е необходимо. Имам общо 3 възстановявания на средства поради дневни ограничения. 400 евро, 400 евро, 250 евро. сега става въпрос за най-старото ми възстановяване, но досега не се е случило.
whatever happens, I'll report it. according to their policy, the refund time is 3 working days, from the day after the refund request. we are currently at 10 working days, 13 days. I have written to them several times, they always just ask for my patience. customer identification was not done despite my specific request, they said it was not necessary. I have a total of 3 refunds in progress due to daily limits. 400 euros, 400 euros, 250 euros. it's about my oldest refund now, but none has happened so far.
Виждам, че сте изпратили жалбата и нашият екип скоро ще започне да я разрешава. Просто бъдете търпеливи и скоро те ще се свържат с вас.
Дръжте ни в течение за всички новини.
I can see that you have submitted the complaint and our team will shortly start resolving it. Just please be patient and soon they will get back to you.
Keep us informed regarding all the news.
здравей
Подобно на другите, сега чакам 8 работни дни за моето плащане от 1500 евро. Винаги ме отлагат. Явно финансовият отдел има толкова много работа. Свързвам се с поддръжката всеки ден, но те нямат представа. Винаги едни и същи отговори. Мога ли да оказвам натиск чрез вас?
Hi,
Like others, I'm now waiting 8 working days for my payment of 1500 euros. I'm always being put off. Apparently the financial department has so much to do. I contact support every day, but they have no idea. Always the same answers. Can I exert pressure through you?
Hi,
warte nun ebenfalls wie andere 8 Arbeitstage auf meine Auszahlung in Höhe von 1500 Euro. Werde immer vertröstet. Angeblich hat das financial Departement so viel zu tun. Kontaktiere mittlerweile jeden Tag den Support, allerdings haben die keine Ahnung. Immer wieder die selben Antworten. Kann ich durch euch Druck ausüben??
Здравейте, ако прочетете тази тема, както казахте, ще видите, че не сте сами. Наистина е възможно казиното да се е наситило, така че ще се опитам да бъда търпелив. Разбира се, можете да ни използвате, но даваме на казината 14 дни да се справят, така че ще се опитам да изчакам дотогава. Или можете да подадете жалба и да изчакате и с нея.
Както и да е, необходимо ли беше да се проверява?
Hi, if you read this thread as you said you will see that you are not alone. It's really possible that the casino has had enough, so I would try to be patient. Of course you can use us, but we give casinos 14 days to sort it out, so I'd try to wait until then. Or you can file a complaint and wait with it as well.
Anyway, was it necessary to verify ?
За мен също не беше необходима проверка.
Verification was not necessary for me either.
Eine Verifizierung war auch bei mir nicht notwendig.
Вече пуснах жалба. Винаги е една и съща тактика на забавяне. Предполага се, че се опитват да направят плащането възможно най-бързо
I have already submitted a complaint. It is always the same delaying tactic. They are supposedly trying to make the payment as quickly as possible
Beschwerde habe ich auch schon eingereicht. Immer wieder die gleiche Hinhaltetaktik. Man ist angeblich bemüht die Auszahlung schnellstmöglich durchzuführen
Хм, тук ли го направихте или някъде другаде? Защото не видях нищо в нашия сайт, но това е добре. Надявам се да успеете да съберете парите и да останете доволни. Но няма какво да направите, освен да изчакате момента.
Стискам палци.🤞
Hmm, did you make it here or somewhere else ? Because I didn't see anything on our site, but that's okay. I hope you will be able to collect the money and you will be satisfied. But there's nothing to do but wait for the moment.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Жалбата отиде директно до RT. Сега моите тегления са отменени поради техническа грешка от доставчика на услуги, който извършва превода.
не е за вярване Сега трябва да започна всичко отначало. Защо не можем да направим нищо по въпроса? какво мога да направя
The complaint went directly to RT. Now my withdrawals have been cancelled due to a technical error by the service provider who makes the transfer.
Unbelievable. Now I have to start all over again. Why can't we do anything about it? What can I do?
Die Beschwerde ging direkt an RT. Jetzt hat man meine Auszahlungen storniert aufgrund eines technischen Fehlers des Diensleisters der die Überweisung tätigt.
Unglaublich. Ich muss nun von neu beginnen. Wieso kann man nicht dagegen vorgehen. Was kann ich machen??
Тук можете да подадете жалба до нашия екип, защото виждам, че все още не сте го направили. Надяваме се, че те ще могат да ви помогнат.
Ето връзката, която трябва да следвате, за да го направите.
You can file a complaint here with our team, because I can see tht you haven't done so yet. Hopefully they will be able to help you out.
Here's the link you need to follow to do so.
Радвам се, че направих теглене и не получих парите две седмици и след няколко пъти комуникация те блокираха акаунта ми https://m.rtbet1.com/gr/ може ли някой да ми помогне? "> моя имейл
I'm glad I made a withdrawal and I didn't get the money for two weeks and after several times of communication they blocked my account https://m.rtbet1.com/gr/ can someone help me? my email
Χαίρεται έχω κάνει ανάληψη και δεν πήρα τα χρήματα εδώ και δύο εβδομάδες και μετά από πολλές φορές επικοινωνίας μου κλείδωσαν το λογαριασμό https://m.rtbet1.com/gr/ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος? sanissakis@yahoo.com το mail μου
Преди казиното да блокира акаунта ви, успяхте ли да го верифицирате или не? Каква точно причина ви дадоха да го блокирате?
Предлагам ви да подадете жалба тук с нашия екип и те със сигурност ще разберат повече за всичко това. Просто следвайте тази връзка , за да го направите, моля.
Уведомете ни как върви и дали имате актуализации относно вашия случай.
Before the casino blocked your account, did you manage to verify it or not? What reason exactly did they give you for blocking it?
I would suggest you submit a complaint here with our team, and they will surely find out more regarding all this. Just follow this link to do so, please.
Let us know how it goes and if you have any updates regarding your case.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.