Виждам, че сте изпратили жалбата и нашият екип скоро ще започне да я разрешава. Просто бъдете търпеливи и скоро те ще се свържат с вас.
Дръжте ни в течение за всички новини.
I can see that you have submitted the complaint and our team will shortly start resolving it. Just please be patient and soon they will get back to you.
Keep us informed regarding all the news.
здравей
Подобно на другите, сега чакам 8 работни дни за моето плащане от 1500 евро. Винаги ме отлагат. Явно финансовият отдел има толкова много работа. Свързвам се с поддръжката всеки ден, но те нямат представа. Винаги едни и същи отговори. Мога ли да оказвам натиск чрез вас?
Hi,
Like others, I'm now waiting 8 working days for my payment of 1500 euros. I'm always being put off. Apparently the financial department has so much to do. I contact support every day, but they have no idea. Always the same answers. Can I exert pressure through you?
Hi,
warte nun ebenfalls wie andere 8 Arbeitstage auf meine Auszahlung in Höhe von 1500 Euro. Werde immer vertröstet. Angeblich hat das financial Departement so viel zu tun. Kontaktiere mittlerweile jeden Tag den Support, allerdings haben die keine Ahnung. Immer wieder die selben Antworten. Kann ich durch euch Druck ausüben??
Здравейте, ако прочетете тази тема, както казахте, ще видите, че не сте сами. Наистина е възможно казиното да се е наситило, така че ще се опитам да бъда търпелив. Разбира се, можете да ни използвате, но даваме на казината 14 дни да се справят, така че ще се опитам да изчакам дотогава. Или можете да подадете жалба и да изчакате и с нея.
Както и да е, необходимо ли беше да се проверява?
Hi, if you read this thread as you said you will see that you are not alone. It's really possible that the casino has had enough, so I would try to be patient. Of course you can use us, but we give casinos 14 days to sort it out, so I'd try to wait until then. Or you can file a complaint and wait with it as well.
Anyway, was it necessary to verify ?
За мен също не беше необходима проверка.
Verification was not necessary for me either.
Eine Verifizierung war auch bei mir nicht notwendig.
Вече пуснах жалба. Винаги е една и съща тактика на забавяне. Предполага се, че се опитват да направят плащането възможно най-бързо
I have already submitted a complaint. It is always the same delaying tactic. They are supposedly trying to make the payment as quickly as possible
Beschwerde habe ich auch schon eingereicht. Immer wieder die gleiche Hinhaltetaktik. Man ist angeblich bemüht die Auszahlung schnellstmöglich durchzuführen
Хм, тук ли го направихте или някъде другаде? Защото не видях нищо в нашия сайт, но това е добре. Надявам се да успеете да съберете парите и да останете доволни. Но няма какво да направите, освен да изчакате момента.
Стискам палци.🤞
Hmm, did you make it here or somewhere else ? Because I didn't see anything on our site, but that's okay. I hope you will be able to collect the money and you will be satisfied. But there's nothing to do but wait for the moment.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Жалбата отиде директно до RT. Сега моите тегления са отменени поради техническа грешка от доставчика на услуги, който извършва превода.
не е за вярване Сега трябва да започна всичко отначало. Защо не можем да направим нищо по въпроса? какво мога да направя
The complaint went directly to RT. Now my withdrawals have been cancelled due to a technical error by the service provider who makes the transfer.
Unbelievable. Now I have to start all over again. Why can't we do anything about it? What can I do?
Die Beschwerde ging direkt an RT. Jetzt hat man meine Auszahlungen storniert aufgrund eines technischen Fehlers des Diensleisters der die Überweisung tätigt.
Unglaublich. Ich muss nun von neu beginnen. Wieso kann man nicht dagegen vorgehen. Was kann ich machen??
Тук можете да подадете жалба до нашия екип, защото виждам, че все още не сте го направили. Надяваме се, че те ще могат да ви помогнат.
Ето връзката, която трябва да следвате, за да го направите.
You can file a complaint here with our team, because I can see tht you haven't done so yet. Hopefully they will be able to help you out.
Here's the link you need to follow to do so.
Радвам се, че направих теглене и не получих парите две седмици и след няколко пъти комуникация те блокираха акаунта ми https://m.rtbet1.com/gr/ може ли някой да ми помогне? "> моя имейл
I'm glad I made a withdrawal and I didn't get the money for two weeks and after several times of communication they blocked my account https://m.rtbet1.com/gr/ can someone help me? my email
Χαίρεται έχω κάνει ανάληψη και δεν πήρα τα χρήματα εδώ και δύο εβδομάδες και μετά από πολλές φορές επικοινωνίας μου κλείδωσαν το λογαριασμό https://m.rtbet1.com/gr/ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος? sanissakis@yahoo.com το mail μου
Преди казиното да блокира акаунта ви, успяхте ли да го верифицирате или не? Каква точно причина ви дадоха да го блокирате?
Предлагам ви да подадете жалба тук с нашия екип и те със сигурност ще разберат повече за всичко това. Просто следвайте тази връзка , за да го направите, моля.
Уведомете ни как върви и дали имате актуализации относно вашия случай.
Before the casino blocked your account, did you manage to verify it or not? What reason exactly did they give you for blocking it?
I would suggest you submit a complaint here with our team, and they will surely find out more regarding all this. Just follow this link to do so, please.
Let us know how it goes and if you have any updates regarding your case.
За съжаление направих теглене преди 10 дни и нищо не се случи. Докато пишат, че максимумът е 5 работни дни, ние стигнахме до 7 и нямам актуализация. Измама ли е?: да предприемете правни действия
Tragically I made a withdrawal 10 days ago and nothing has happened. While they say that the maximum is 5 working days, we have reached 7 and I have no update. Is it a scam?: to take legal action
Τραγικο έχω κάνει ανάληψη πριν 10 μέρες και δεν έχει γίνει τίποτα. Ενώ λένε ότι μέγιστο είναι 5 εργάσιμες έχουμε φτάσει τις 7 και δεν έχω ενημερώση . Είναι απάτη?:για να κινηθω νομικα
Мога ли да попитам дали вече сте преминали процеса на проверка в това казино?
Получихте ли някаква информация относно вашето теглене от казиното?
Опитайте се да не мислите веднага негативно; заедно ще намерим причината за това забавяне. Просто предоставете малко повече информация, моля.🙏
May I ask if you have already passed the verification process at this casino?
Did you get any information regarding your withdrawal from the casino?
Try not to think negatively straight away; we will find the reason for this delay together. Just provide some more information, please.🙏
От спортните залагания ми казаха, че отнема 3-5 дни, а сега сме до 7 работни дни и не са направили нищо. Или компанията е измама, или работят по света
It's from sports betting they told me it takes 3-5 days and now we're up to 7 working days and they haven't done anything. Either the company is a scam or they are working the world away
Είναι από αθλητικό στοίχημα με είπαν ότι κάνουν 3-5 μέρες και τώρα έχουμε φτάσει τις 7 εργάσιμες και δεν έχουν κάνει τίποτα. Η είναι απάτη η εταιρεία η δουλεύουν τον κόσμο μακρια
Тук пише, че не се изисква проверка и всичко е наред
Here it says no verification required and everything is fine
Εδώ γράφει ότι δεν απαιτείται επαλήθευση και όλα είναι εντάξει
За съжаление, ние не обработваме случаи, свързани със спортни залагания, но обикновено даваме на казината 14 дни за обработка на тегленето. Така че, ако видите, че това наистина продължава твърде дълго, можем да ви предложим някои уебсайтове, където можете да подадете жалба, и се надяваме, че ще получите малко помощ.🙏
Само, моля, дръжте ни в течение за ситуацията.
Unfortunately, we do not handle sports betting-related cases, but usually we give casinos 14 days to process the withdrawal. So if you see that it is really going on for far too long, we can suggest some websites where you can file a complaint, and hopefully you will receive some help.🙏
Just, please, keep us updated about the situation.
Това не е казино, а спортен залог. Подадох жалби до полицията и съдилищата и чакам да видя какво ще ми каже адвокатът ми !! Минаха 13 дни
It's not a casino, it's a sports bet. I have made complaints to the police and the courts and I am waiting to see what my lawyer will tell me !! It's been 13 days
Δεν είναι καζίνο είναι αθλητικό στοίχημα. Έχω κάνει καταγγελίες στην αστυνομία και στα δικαστήρια και περιμένω να δω τι θα με πει ο δικηγόρος μου !! Έχουν περάσει 13 μέρες
здравей
Всъщност това е казино, а спортният тотализатор се намира на един сайт. Най-често срещаният бизнес модел в наши дни, бих казал.
Във всеки случай, ако мога да добавя един съвет: все пак би било разумно да опитате да подадете жалбата тук. Тъй като е безплатно и това казино (не спортен тотализатор) има доста висок индекс на безопасност, което също означава, че според нашата обща история те са готови да разрешават проблемите на играчите.
Просто се опитвам да кажа perhpaps; в крайна сметка няма да е необходим адвокат. Естеството на проблема обаче ще бъде ключовият момент, тъй като не сте играли казино игри. По един или друг начин обаче все пак си заслужава.
Разбира се, изборът е ваш, ние просто се опитваме да ви предоставим подкрепа. Предполагам, че трябва да е толкова разочароващо.
Кажете ни какво мислите, моля.
Hello,
Actually, it is a casino, and the sports book is located on one site. Most common business model these days, I'd say.
In any case, if I may add a word of advice: it would be wise to try submitting the complaint here anyway. Since it is free of any charges and this casino (not sports book) has quite a high Safety Index, which also means they are, according to our mutual history, willing to resolve players' issues.
I'm just trying to say perhpaps; no lawyer will be necessary eventually. The nature of the issue, however, will be the key point since you have not played casino games. One way or another, though, it is still worth it.
Of course the choice is yours, we are merely try to provide support to you. I imagine it must be so frustrating.
Let us know what you think, please.
Чакам теглене 3 седмици. Всеки ден ми дават един и същи отговор. Което е по-лошо, rtBet ...
I am waiting 3 weeks for my withdrawal. Every day they give me the same answer. What's worse, rtBet ...
Περιμένω 3 εβδομάδες για την ανάληψη μου . Κάθε μέρα την ίδια απάντηση μου δίνουν. Ότι χειρότερο η rtBet ...
Какво оттегляне е моят приятел? Тъй като имах малко възстановяване за 2 седмици, те вероятно са измамници, те никога не правят тегления.
What withdrawal is my friend? Because I have had a small recovery for 2 weeks, they are probably scammers, they never do withdrawals.
Τι ανάληψη είναι φίλε μου? Γιατί εγώ έχω μικρή ανάνηψη εδώ και 2 βδομάδες μάλλον είναι απατεώνες δεν κάνουν ποτέ αναλήψεις.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.