ФорумОбсъждане на жалбиТегленето на Quickwin не бе успешно

Тегленето на Quickwin не бе успешно (страница 3)

преди 1 година от venuasiana
|
7157 преглеждания 53 отговора |
|
12 3
преди 4 месеца

Здравейте, мога да потвърдя, че банковият превод наистина работи, тъй като парите ми бяха кредитирани в сметката ми😀😀🤣

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Страхотни новини, просто чаках да видя дали ще получите парите или не. В крайна сметка се получи добре, но вероятно не бих искал да се занимавам с толкова много неща наоколо. Както и да е, ще продължиш ли да играеш тук или не? 😀

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Също така имам проблеми с това казино, изминаха почти 3 седмици, докато се опитвах да тегля и за него постоянно се анулират и печалбите се изпращат обратно в акаунта ми на играчи и когато се свържа с чат на живо, всички казват едно и също нещо, първо беше плащане грешка на доставчика, второто извинение бяха технически проблеми, а другото извинение беше, че са сменили доставчиците на плащания, поради което не работи и последното извинение, което използват, е банков превод и че може би използвам грешен метод на плащане, който не съм, използвам банка трансфери в други онлайн казина няма никакви проблеми само с това казино, което просто се върти в кръг

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че имате абсолютно същия проблем като играча преди вас. Добрата новина е, че той вече получи парите днес, така че много ми се иска да вярвам, че това ще бъде и вашият случай и че всичко ще се нареди добре.

Вие също подадохте жалба , така че ако нищо не се разреши, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.

Надявам се, че няма да се наложи.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не знам какво не е наред с лентите за изплащане, въпреки че вече не вярвах наистина, но да, парите са в сметката, въпреки че ако нямаха такива проблеми, щях да имам много повече, но е трудно е да се каже, радвам се, че се получи поне така

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Аз се надявам, но ще видим, че определено ще закрия сметката в това казино, след като парите бъдат получени

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не знам какво не е наред с лентите за изплащане, въпреки че вече не вярвах наистина, но да, парите са в сметката, въпреки че ако нямаха такива проблеми, щях да имам много повече, но е трудно е да се каже, радвам се, че се получи поне така

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбирам, така че вероятно ще трябва да решите. Както и да е, надявам се да си добре и всичко да мине гладко. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аз се надявам, но ще видим, че определено ще закрия сметката в това казино, след като парите бъдат получени

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не ви обвинявам за това, защото знам, че някои играчи просто не искат да получават парите си. И аз не бих искал да чакам толкова дълго. В напрежение съм и те чакам да дойдеш с добри новини.

Надявам се да е скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Беше отменен отново, това е 5-то, те продължават да казват, че това са моите банкови данни, но аз проверих отново и всичко е правилно, просто имам чувството, че продължават да го връщат обратно в акаунта на играча с надеждата, че ще го играя всичко, толкова ми е писнало от това и нямам търпение моят агент да се свърже с това казино

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, съжалявам, защото очаквах да е добре, очаквах добри новини. Имах обаче и чувството, че нарочно го протаках толкова дълго, че хората да оставят там всичко, което спечелят. Всъщност спечелих около €1500 и изтеглих €500 и благодарение на всичко това реших да напусна това казино. Според мен злоупотребяват с това, което никак не ми харесва.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Беше отменен отново, това е 5-то, те продължават да казват, че това са моите банкови данни, но аз проверих отново и всичко е правилно, просто имам чувството, че продължават да го връщат обратно в акаунта на играча с надеждата, че ще го играя всичко, толкова ми е писнало от това и нямам търпение моят агент да се свърже с това казино

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хм, а ти пробва ли да попиташ кои банкови данни са грешни и какво трябва да въведеш по различен начин?

Ще се радвам да нямате такива проблеми, но виждам, че е доста трудно. Ник ще се опита да помогне. Надявам се да успеете и определено препоръчвам да не залагате с пари.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, имам екранни снимки и също така проверих дали всичко е правилно от моя страна

Автоматичен превод:
Mich85
преди 4 месеца

Разбирам, но може би казиното трябва да има някои подробности по различен начин. Не знам какво може да е, но не плащате нищо за искане и би било по-добре, отколкото да виждате отказите през цялото време. Вероятно бих искал да знам какво точно се случва и кои неща не са наред. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Попитах ги какво точно е неправилно, за да мога да го поправя, но всички чат агенти казват едно и също нещо, че нямат правомощия да проверяват тази информация и се извиняват. Проверих отново всичко от моя страна и всичко е правилно, просто постоянни извинения , това казино също има толкова много лоши отзиви с абсолютно същите проблеми като моите, за които ми се иска предварително да се информирам, хубавото е, че ме отблъсна от хазарта.

Автоматичен превод:
Mich85
преди 4 месеца

Тогава е лош късмет, когато никой не знае какво може да не е наред. Не бих се чувствал комфортно.

Видях обаче, че жалбата ви е преместена в Бранислав, който ще се свърже с казиното, така че се надявам това да бъде разрешено по някакъв начин в близко бъдеще.

Уведомете ме, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Благодаря ви 👍

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини