Здравейте, мога да потвърдя, че банковият превод наистина работи, тъй като парите ми бяха кредитирани в сметката ми😀😀🤣
Hello, I can confirm that the bank transfer really works as my money was credited to my account😀😀🤣
Ahoj tak mohu potvrdit ze bankovní převod opravdu funguje tak jak má peníze byly připsány na můj účet😀😀🤣
Страхотни новини, просто чаках да видя дали ще получите парите или не. В крайна сметка се получи добре, но вероятно не бих искал да се занимавам с толкова много неща наоколо. Както и да е, ще продължиш ли да играеш тук или не? 😀
Great news I was just waiting to see if you get the money or not. In the end it turned out well, but I probably wouldn't want to deal with so many things around. Anyway, will you continue to play here or not? 😀
Skvelé správy už som len čakal, či peniaze dostaneš alebo nie. Nakoniec to dobre dopadlo ale toľko vecí okolo by som asi nechcel rieši´ť. Každopádne, ostaneš tu hrať aj naďalej alebo už nie ? 😀
Също така имам проблеми с това казино, изминаха почти 3 седмици, докато се опитвах да тегля и за него постоянно се анулират и печалбите се изпращат обратно в акаунта ми на играчи и когато се свържа с чат на живо, всички казват едно и също нещо, първо беше плащане грешка на доставчика, второто извинение бяха технически проблеми, а другото извинение беше, че са сменили доставчиците на плащания, поради което не работи и последното извинение, което използват, е банков превод и че може би използвам грешен метод на плащане, който не съм, използвам банка трансфери в други онлайн казина няма никакви проблеми само с това казино, което просто се върти в кръг
I’m also having issues with this casino it has been almost 3 weeks for me trying to withdraw and for it constantly getting cancelled and winnings sent back to my players account and when I contact live chat they all say the same thing first it was payment provider error second excuse was technical issues and other excuse was they changed payment providers which is why it didn’t work and the last excuses they are using is bank transfer and that I maybe using the wrong payment method which I’m not I use bank transfers in other online casinos no issues at all only with this casino just going around in circles
Здравейте, виждам, че имате абсолютно същия проблем като играча преди вас. Добрата новина е, че той вече получи парите днес, така че много ми се иска да вярвам, че това ще бъде и вашият случай и че всичко ще се нареди добре.
Вие също подадохте жалба , така че ако нищо не се разреши, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.
Надявам се, че няма да се наложи.
Hi, I see you have exactly the same problem as the player before you. The good news is that he already got the money today, so I really want to believe that this will be your case too and that everything will turn out well.
You also filed a complaint, so if nothing gets resolved we will be here to try and help.
I hope that won't be necessary.
Не знам какво не е наред с лентите за изплащане, въпреки че вече не вярвах наистина, но да, парите са в сметката, въпреки че ако нямаха такива проблеми, щях да имам много повече, но е трудно е да се каже, радвам се, че се получи поне така
I don't know what's wrong with the payout bars, although I didn't really believe it anymore, but yes, the money is in the account, although if they didn't have such problems, I would have much more, but it's hard to say, I'm glad it turned out at least this way
Nevím co se tyče výplat výher jeto špatně,sice už jsem moc tomu nevěřil,ale ano peníze jsou na účtu,sice kdyby neměly takové problémy měl bych mnohem víc,ale těžko říct,jsem rad ze to dopadlo alespoň takhle
Аз се надявам, но ще видим, че определено ще закрия сметката в това казино, след като парите бъдат получени
Me to I’m hopeful but we will see definitely will be closing account with that casino once money is recieved
Не знам какво не е наред с лентите за изплащане, въпреки че вече не вярвах наистина, но да, парите са в сметката, въпреки че ако нямаха такива проблеми, щях да имам много повече, но е трудно е да се каже, радвам се, че се получи поне така
I don't know what's wrong with the payout bars, although I didn't really believe it anymore, but yes, the money is in the account, although if they didn't have such problems, I would have much more, but it's hard to say, I'm glad it turned out at least this way
Nevím co se tyče výplat výher jeto špatně,sice už jsem moc tomu nevěřil,ale ano peníze jsou na účtu,sice kdyby neměly takové problémy měl bych mnohem víc,ale těžko říct,jsem rad ze to dopadlo alespoň takhle
Разбирам, така че вероятно ще трябва да решите. Както и да е, надявам се да си добре и всичко да мине гладко. 🙂
I see, so you'll probably have to decide. Anyway, whatever it is, I hope you're well and everything goes smoothly. 🙂
Chápem, takže sa asi budeš musieť rozhodnúť. Každopádne, nech je to akokoľvek, dúfam, že sa budeš mať dobre a všetko pôjde hladko. 🙂
Не ви обвинявам за това, защото знам, че някои играчи просто не искат да получават парите си. И аз не бих искал да чакам толкова дълго. В напрежение съм и те чакам да дойдеш с добри новини.
Надявам се да е скоро.
I do not blame you for that because I know that some players just don't want to receive their money. I wouldn't want to wait that long either. I'm in suspense and I'm waiting for you to come with good news.
I hope it will be soon.
Беше отменен отново, това е 5-то, те продължават да казват, че това са моите банкови данни, но аз проверих отново и всичко е правилно, просто имам чувството, че продължават да го връщат обратно в акаунта на играча с надеждата, че ще го играя всичко, толкова ми е писнало от това и нямам търпение моят агент да се свърже с това казино
Has been cancelled again this is the 5th they keep saying it’s my bank details but I have double checked and everything is correct just feel like they keep putting it back in players account in the hopes I play it all I’m so sick of it and can’t wait till my agent contacts this casino
Здравейте, съжалявам, защото очаквах да е добре, очаквах добри новини. Имах обаче и чувството, че нарочно го протаках толкова дълго, че хората да оставят там всичко, което спечелят. Всъщност спечелих около €1500 и изтеглих €500 и благодарение на всичко това реших да напусна това казино. Според мен злоупотребяват с това, което никак не ми харесва.
Hello, I'm sorry, because I expected it to be fine, I was expecting good news. However, I also had the feeling that I was deliberately dragging it out so long that people would leave everything they won there. I actually won around €1500 and withdrew €500 , and thanks to all that, I decided to leave this casino. In my opinion, they are abusing it, which I don't like at all.
Ahoj to mne mrzi,protoze jsem očekával zeto bude v pořádku,očekával jsem dobrou zprávu.nicméně jsem měl taky takový pocit,ze to natahuji úmyslně tak dlouho aby tam člověk nechal vše co vyhrál.já vlastně vyhrál okolo 1500€ a vybral jsem 500€,a diky tomu všemu jsem se rozhodl ze stimto casinem koncim.podle mne toho zneužívají,což se mě vůbec nelíbí podle mne moc dobre vi co delaji
Беше отменен отново, това е 5-то, те продължават да казват, че това са моите банкови данни, но аз проверих отново и всичко е правилно, просто имам чувството, че продължават да го връщат обратно в акаунта на играча с надеждата, че ще го играя всичко, толкова ми е писнало от това и нямам търпение моят агент да се свърже с това казино
Has been cancelled again this is the 5th they keep saying it’s my bank details but I have double checked and everything is correct just feel like they keep putting it back in players account in the hopes I play it all I’m so sick of it and can’t wait till my agent contacts this casino
Хм, а ти пробва ли да попиташ кои банкови данни са грешни и какво трябва да въведеш по различен начин?
Ще се радвам да нямате такива проблеми, но виждам, че е доста трудно. Ник ще се опита да помогне. Надявам се да успеете и определено препоръчвам да не залагате с пари.
Hm and did you try to ask what bank details are wrong and what should you enter differently ?
I would be glad if you don't have such problems but I can see that it is quite difficult. Nick will try to help. I hope you succeed and I definitely recommend not to gamble with money.
Разбирам, но може би казиното трябва да има някои подробности по различен начин. Не знам какво може да е, но не плащате нищо за искане и би било по-добре, отколкото да виждате отказите през цялото време. Вероятно бих искал да знам какво точно се случва и кои неща не са наред. 🤷♂️
I understand but maybe the casino needs to have some details differently. I don't know what it could be, but you don't pay anything for asking and it would be better than seeing the rejects all the time. I would probably want to know exactly what is going on and what things are wrong. 🤷♂️
Попитах ги какво точно е неправилно, за да мога да го поправя, но всички чат агенти казват едно и също нещо, че нямат правомощия да проверяват тази информация и се извиняват. Проверих отново всичко от моя страна и всичко е правилно, просто постоянни извинения , това казино също има толкова много лоши отзиви с абсолютно същите проблеми като моите, за които ми се иска предварително да се информирам, хубавото е, че ме отблъсна от хазарта.
I did ask them what exactly is incorrect so I can fix it but the chat agents all say the same thing that they don’t have authority to check that information and they apologize I have rechecked everything on my end and everything is correct just constant excuses, this casino also has so many bad reviews with the exact same issues as me which I wish I red beforehand good thing about it it has put me off gambling.
Тогава е лош късмет, когато никой не знае какво може да не е наред. Не бих се чувствал комфортно.
Видях обаче, че жалбата ви е преместена в Бранислав, който ще се свърже с казиното, така че се надявам това да бъде разрешено по някакъв начин в близко бъдеще.
Уведомете ме, ако имате нещо ново.
Then it's bad luck when nobody basically knows what could be wrong. I wouldn't feel comfortable.
However, I saw that your complaint has moved to Branislav who will contact the casino, so I hope this will be resolved somehow in the near future.
Let me know if you have anything new.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.