ФорумОбсъждане на жалбиТегленето на Quickwin не бе успешно

Тегленето на Quickwin не бе успешно

преди 1 година от venuasiana
|
7171 преглеждания 53 отговора |
|
1 23
преди 1 година

Добро утро, опитвам се да направя теглене от месец и парите ми винаги се връщат към реални пари, използвах теглене и прехвърляне на карта и няма решение, какво да правя.

Автоматичен превод:
venuasiana
преди 1 година

Здравейте. Проверих накратко жалбата ви и намерих това за доста интересно:

„Знам, че акаунтът ми не се нуждае от проверка." Мога ли да знам как така?

Честно казано, бих очаквал, че липсата на проверка вероятно може да блокира тегленето. Печатният екран, който предоставихте, може изобщо да не е правилен, защото също пишеше "статусът не е потвърден".

Това е само предложение за мен, изглежда странно, следователно бих предпочел да съм сигурен относно проверката.


Питали ли сте поддръжката или чат, може би?


Искам да ви помогна, защото се интересувам от това.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,

В моя случай не е необходимо file

Автоматичен превод:
venuasiana
преди 1 година

Както казах, това не е 100% гаранция за мен. Една от причините е, че информацията му съдържа въпросителен знак вместо да кажем зелен дебел или думата „одобрено".

Но не е мое място да предполагам сега. Надявам се да си прав. Аз лично бих помолил съпорта. 🙂

Силно се надявам, че целият проблем ще бъде решен скоро!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре направих и те гарантират, че не е това проблема, вече не знам как да го направя

Автоматичен превод:
venuasiana
преди 1 година

Разбирам - благодаря ви, че ме актуализирахте. И така, какъв е истинският проблем зад тази ситуация, чудя се?

Опитайте се да бъдете търпеливи, моля, започвам да мисля, че ще имаме нужда от обратната връзка на казиното по този въпрос. Подобна ситуация обикновено отнема известно време, за да ескалира допълнително.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ти

Автоматичен превод:
venuasiana
преди 1 година

Доколкото виждам, трябва да стигнем до следващия етап от жалбата след по-малко от два дни. Ако мога да позная, оплакването ви ще бъде прехвърлено към специалиста - това е добре, не се притеснявайте.

Нужно е само малко търпение.

Ако се затруднявате или имате нужда от нещо, не се колебайте да попитате тук - става ли?🙏

Автоматичен превод:
venuasiana
преди 1 година

Аз съм в същата ситуация, както вие направихте моята среща на 10 октомври, тя беше анулирана на 16 октомври, трябваше да потвърдя акаунта си, което е готово и прието. Направих втория си на 17 октомври, който беше отменен на 22 октомври след и час или до опит да получа отговор чат на живо ми беше казано да направя банков превод, все още няма дума

Автоматичен превод:
NERO43
преди 1 година

О, това не е добре.

Ако мога да ви напомня за жалбата на venuasiana , тя беше затворена като неразрешена, но само защото играчът внезапно спря да отговаря. От моя опит това обикновено се случва, когато проблемът е решен без нашата намеса.

Начинът, по който го виждам, за вас са минали 14 пълни дни; следователно подаването на безплатна жалба може да помогне.

Това ръководство трябва да ви помогне с основите .

Интересувате ли се от такава стъпка?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър вечер... значи направих депозит от 10 евро и спечелих 30 евро в бонуса за рак... след нормалния оборот на сумата на бонуса, изисквана от компанията, успях да спечеля 4 хиляди... Направих теглене заявка от 500 евро и на следващия ден днес и т.н. блокираха тегленето ми и занулиха акаунта ми...също така не отговарят на имейл или чат на живо...стойте далеч от измамници

Автоматичен превод:
sokraglx
преди 7 месеца

Приятен ден и на теб!

Искате да кажете, че акаунтът е бил затворен без предизвестие и че активният ви баланс е анулиран?

Без никакво обяснение?

Изглежда, че казиното е направило всичко възможно да се справи с вас незабавно. И все пак липсата на обяснение ме притеснява.

Както и да е, за какво беше последният ви разговор с казиното, моля? Някакви проблеми?

Бих искал да знам защо това се случи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Добър вечер...сметката ми не е затворена...Направих депозит от 10 евро и спечелих 30 евро в бонуса за раци...след много сесии и докато необходимият оборот на бонуса, който бях получил, приключи, аз имах действителен баланс в сметката си от 4000 евро... Направих заявка за теглене от 500 евро, както казиното препоръчва като максимална дневна сума за теглене и моето теглене беше незабавно отменено, като в същото време балансът ми беше намален до нула под претекст, че парите, които ни се полагат според правилата и условията на казиното, са 5 пъти над това, което е бонусът, т.е. 150 евро.. в разговор с казиното казаха, че каквито и пари да спечеля, не са важни и мога да получа само 150 евро...докато депозирах парите си и изпълних всичките си изисквания, те нулираха акаунта ми, така искам... никога не отговориха на имейл, който изпратих... изводите са ваши

Автоматичен превод:
sokraglx
преди 7 месеца

Geia sou. Всъщност разбирам смисъла на казината тук. Максималното теглене от бонуса винаги трябва да бъде посочено в неговите условия. Прочетохте ли ги, преди да играете с този бонус? Това, което не разбирам тук, е защо балансът ви е намален до нула?🤔 Балансът ви трябва да е 150, тъй като това е максималното теглене. Можете ли да проверите в акаунта си дали са сложили 150-те там, моля? Уведомете ни за всички новини по този въпрос.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте...първо не играх само с бонус парите, играх и със собствените си пари, които депозирах...т.е. направих депозит от 10 евро и получих бонус от 30...така че четвърт от парите, които заложих, са мои...така че трябва да са и парите, които спечелих.. тоест от 4 хиляди, 1 хиляда трябва да е моя... никъде няма такива условия.. да ти дам пример, ако направих депозит от 200 евро и спечелих 30 евро бонус, мога ли да изтегля до 150 евро???.. мамка му

Автоматичен превод:
sokraglx
преди 7 месеца

Съжалявам, но всъщност не мисля, че работи по този начин.🤷‍♀️ Всяко казино има свои собствени условия за бонус, където трябва да посочи какво е максималното теглене от този бонус. След това зависи само от вас дали сте съгласни да вземете този бонус и да следвате тези условия, или ако решите, че не е достатъчно добър, да речем. Винаги препоръчваме да прочетете условията предварително, за да предотвратите бъдещи проблеми.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Съжалявам за тези от вас, които си мислят, че работи по този начин...каквото и да спечелите, получавате 150...наистина сте смешни...

Автоматичен превод:
sokraglx
преди 7 месеца

Ако играете с бонус, към който се прилага максималното изплащане, тогава е точно както Роми описа. Ако за първи път играете в казино, тогава разбирам, че не го разбирате наистина, но това е точно как работи. Винаги трябва да проверявате правилата и условията, за да не останете изненадани в тези ситуации.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Играл съм във всички казина, които рекламирате, за да съм сигурен... Никога не съм имал такъв проблем... ако е така, нека парите да са в останалите бонуси, а не в тегленията

Автоматичен превод:
sokraglx
преди 7 месеца

Е, всяко казино има свои собствени бонус условия, така че винаги е разумно да ги четете всеки път, когато решите да играете с бонус. За съжаление не можем да решим за което и да е казино по какъв начин трябва да показва баланса и, разбира се, вярваме, че най-добрият начин е той да бъде ясен и винаги разбираем за играчите. Ако не сте сигурни в нещо, винаги се опитвайте да попитате поддръжката.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини