ФорумОбсъждане на жалбиТегленето на Quickwin не бе успешно

Тегленето на Quickwin не бе успешно (страница 2)

преди 1 година от venuasiana
|
6759 преглеждания 53 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Romi
преди 6 месеца

Не грешите...при тези условия не трябваше да има казино, то дори не трябваше да има лиценз...в крайна сметка не очаквам да се разделя с теб

Автоматичен превод:
sokraglx
преди 6 месеца

Всъщност е наистина обичайно да поставите максимално теглене в условията на бонус. След това всеки играч може да реши да го вземе или да го остави. С пожелание за най-добър късмет. Geia sou.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Съжалявам за забавянето, получих тегленето си след 3 седмици ..трябваше да направя банков превод..Оттогава затворих акаунта си с quickwin

Автоматичен превод:
NERO43
преди 6 месеца

Благодаря ви за актуализацията и поздравления, въпреки че отне доста време, за да я получите. Вероятно сте постъпили правилно, като затворихте акаунта и продължихте напред, мога да кажа.😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

добър ден, имам проблем с тегленето в казиното quickwin, поисках теглене и ми казаха, че плащането ще бъде извършено до три дни, днес парите трябваше да бъдат кредитирани, но вместо това ми казаха, че моите тегленето беше отменено, по неизвестна причина, техническа грешка, поисках нов изберете и пак ще чакам три дни? Могат ли да правят това толкова дълго, колкото искат? Продължават да пишат едно и също нещо в чата, извинения и че съм търпелив, но нищо конкретно? Какво мога да направя? Или просто трябва да бъда търпелив и да се надявам, че парите ще дойдат някой ден?

Автоматичен превод:
david75
преди 4 месеца

Здравейте. Съжаляваме, че трябва да изчакате повече за вашето теглене. Понякога може да се случи и всяко казино да има технически проблеми. Само се надявам, че този път ще стигне до теб и няма да има проблем.

Моля, дръжте ни в течение и ако смятате, че можете да използвате помощта на нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни. Ние ще бъдем тук и чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Е, ще изчакам още три дни и ако нищо не се промени, ще се радвам да ми помогнете, вярвам, че ще се получи, благодаря

Автоматичен превод:
david75
преди 4 месеца

Харесва ми вашето отношение.👌 Винаги мислете позитивно.😉 Разбира се, уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Определено ще ви уведомя. Любопитно ми е как ще стане, затова ще им отделя нужното време😀😀👍

Автоматичен превод:
david75
преди 4 месеца

Голямо благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравейте, вече не знам какво да правя, пак ми прекратиха абонамента, поддръжката ми казва едно и също, едно и също, но нищо не се случва, има ли друг начин да получа пари? Благодаря ти


Автоматичен превод:
david75
преди 4 месеца

Съжалявам да го чуя. Каква причина ви посочиха, моля?

Нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси, но може да го направи едва след изтичане на 14-дневния период. Колко време мина сега, ако можете да ми припомните, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Без да посочвам причина, започнах да тегля на 26.06. Оттогава просто не е възможно!! верифицирайте акаунта, верификация не е необходима!!! като питам къде е проблема пишат използвай същата разплащателна карта и т.н...не ми казват нищо ново май meto не е съпорт на живо а по-скоро някаква автоматична машина😀😀😀аз го направих не научавам нищо ново😀

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам, първото плащане за теглене беше на 24.6

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Надявам се и вярвам, че шоуто ще се получи добре, но при всички случаи ще изтрия акаунта с quickwin и това е.!!!!

Автоматичен превод:
david75
преди 4 месеца

Разбирам, че сте на същото мнение, но нека първо се опитаме да разрешим ситуацията, преди да изтриете акаунта си в казиното.

Тъй като не стигнахте до никъде, бих препоръчал да подадете жалба, но нашият екип ще се намеси едва след 14 дни. Дотогава ще се опитам да разбера по-задълбочено всичко необходимо и ще видим как ще се развие всичко.

Жалко е, ако не ви дадат нова информация, но знам, че това казино в крайна сметка плаща на играчите, дори ако може да отнеме много време.

Те също се опитват да решават жалби, така че това ще бъде добра стъпка.

Предполагам, че може да се поправи и ще си вземеш парите. 🙂

Ако има някакъв проблем, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
david75
преди 4 месеца

Също така имам проблеми с това казино, изминаха почти 3 седмици, докато се опитвах да тегля и за него постоянно се анулират и печалбите се изпращат обратно в акаунта ми на играчи и когато се свържа с чат на живо, всички казват едно и също нещо, първо беше плащане грешка на доставчика, второто извинение бяха технически проблеми, а другото извинение беше, че са сменили доставчиците на плащания, поради което не работи и последното извинение, което използват, е банков превод и че може би използвам грешен метод на плащане, който не съм, използвам банка трансфери в други онлайн казина няма никакви проблеми само с това казино, което просто се върти в кръг

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, имах абсолютно същите проблеми и ми се стори, че не е чат на живо, а някакъв робот, вярвам, че ако имаше възможност да се сравни какво на кого са написали, щеше да е идентично. Използвах обаче банков превод за прехвърляне към сметката и дори не издържа три дни и след два дни получих имейл, че тегленето ми е обработено. Но тъй като беше уикенд, все още нямам пари в сметката си. Така че се надявам, че утре ще бъде там, където трябва. Така че мога да препоръчам превод към банковата сметка. Във всеки случай утре ще ви кажа как е станало 😀😀

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, мога да потвърдя, че банковият превод наистина работи, тъй като парите ми бяха кредитирани в сметката ми😀😀🤣

Автоматичен превод:
david75
преди 4 месеца

О, уау, страхотно, това е добре, сигурен съм, че ще получа моите, просто отнема цяла вечност от този сайт на казиното. Щастлив съм, че получихте парите си

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини