НачалоФорумОбсъждане на жалбиПроцес на теглене от Jokersace3.com

Процес на теглене от Jokersace3.com (страница 4)

10 909 преглеждания 119 отговора |
преди 5 месеца
|
1...3 4 56
Добавете пост
Koppari
преди 4 месеца

Имам това преживяване в казино kingschip. Но същото е, постоянно ми казват, че забавянията са „рядки" и те ще ви напомнят. Те са ботове с изкуствен интелект и няма начин да говоря с реален човек. Всеки ден съм в чат на живо, дори когато знам, че си губя времето, но това е всичко, което мога да направя. Отвратително е.

Автоматичен превод:
Adamormond1995
преди 4 месеца

Човек не може да не се зачуди... как, по дяволите, могат да действат тези измамници... глобалните компании за парични преводи Visa, MasterCard и др...... си сътрудничат, за да осигурят функционирането на измамни казина. Същото може и трябва да се каже и за доставчиците на игри... само ако човек можеше да „се докопа до" тези измамници... но когато човек не може да получи или намери никаква информация... да, човек се емоционализира, особено когато е станал жертва на измамници... въпреки че сме се изложили, като сме влезли в системата.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам това в казино kingschip. Но същото е, постоянно ми казват, че забавянията са „редки" и ще ви напомнят. Те са ботове с изкуствен интелект и няма начин да се говори с реален човек.

Автоматичен превод:
Elfesya.63
преди 4 месеца

Има ли някаква конкретна причина, поради която копирахте и поставихте коментара ми?

Автоматичен превод:
Adamormond1995
преди 4 месеца

Все още нямах късмет, както и вие, които им пишете всеки ден.


Странно е, че коментарът ти просто бива копиран.

Автоматичен превод:
Spadewedge
преди 4 месеца

Чудя се дали просто да не прекратя тегленето и да го проваля. Да си спестя ежедневната рутина да атакувам ботове с изкуствен интелект. Просто да го отпиша като регистрация в съмнителен af сайт и да се опитам да не правя същата грешка отново.

Автоматичен превод:
gleno105952
преди 4 месеца

Здравейте, получили ли сте парите си или сте се свързали с казиното? Изпращам имейл с искане за теглене от месец и нямам отговор. Но изненада... днес изпратиха първия имейл относно тегленето. Тегленето ми се „обработва" от 7 седмици.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 4 месеца

Изпратили ли са ти имейл за това??

нещо положително?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, получили ли сте парите си или сте се свързали с казиното? Изпращам имейл с искане за теглене от месец и нямам отговор. Но изненада... днес изпратиха първия имейл относно тегленето. Тегленето ми се „обработва" от 7 седмици.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изглежда, че нещата може да започнат да се развиват. Надявам се да успеем да съберем парите.

Не забравяйте да ни актуализирате, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Ярослав. Мога ли да Ви изпратя имейл и да Ви помоля за консултация по въпроса?

Автоматичен превод:
Koppari
преди 4 месеца

Здравейте, тъй като Яна обработва оплакването ви, бих ѝ изпратил всичко необходимо. Аз съм администратор във форума, което означава, че не обработвам оплакването ви, така че мога само да ви дам мнението си, но всъщност не мога да направя нищо.😕

Автоматичен превод:
Koppari
преди 4 месеца

Съжалявам, Копари, получил си имейл от Jokersace относно тегленето си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Въпросът ми не е свързан с оплакването.

Автоматичен превод:
Spadewedge
преди 4 месеца

В известен смисъл, основното беше „извинявам се за забавянето на тегленето", но откакто си получих парите, няма и помен за това. AI ботът не ги е изпратил.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Въпросът ми не е свързан с оплакването.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ами, разбирам, но оплакването е форма на консултация. Ако искате да обсъдите нещо конкретно, предпочитаме форума, ако нямате нищо против. Много играчи вече смятат, че не сме прозрачни, ако разбирате какво имам предвид. 🙂

Какъв е проблемът?

Джаро и аз ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 4 месеца

Здравей, има ли някакъв напредък във вдигането на тежести?

Автоматичен превод:
Spadewedge
преди 4 месеца

Има ли някакъв напредък с тегленето ви? Времето за отговор на жалбата на гуруто изтича. Казиното е напълно неактивно и не реагира на нищо. Тези престъпници от Jokersace не могат да бъдат хванати. Нека заведем колективен иск срещу доставчика на игри и компаниите за парични преводи, които позволяват на казино Jokersace да работи.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 4 месеца

Здравейте, напълно съм съгласен с всичко, което може или да ни помогне да решим това, или да предотврати повторното му случване.

Не съм съвсем сигурен как се процедира с колективен иск, но определено съм съгласен.

Минаха 26 работни дни за мен, няма отговор от казиното и оплакването на гуруто не е било отговорено от тях.

Автоматичен превод:
Spadewedge
преди 4 месеца

Силно вярвам, че работата на гуруто на казиното трябва да бъде да започне дискусия с издателите на игри, така че измамните казина да не получават достъп до техните игри... да, издателите на игри трябва да бъдат подведени под отговорност за съучастие и улесняване на престъпна дейност.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 4 месеца

Не знам дали това е тяхна отговорност, можем ли да направим нещо?

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини