Няма и следа от пари, не съм сигурен какво всъщност да правя сега?
аха, да, много разговори с Фиона и Соня, които определено не са истински, плюс един тип на име Дан.
Някаква идея какво да правя? Тегленията ми са за £4300, което е малко глупаво.
No sign of any money, not sure what to actually do now?
ahah yep lots of chats with Fiona and Sonya who are defiantly not real, plus a bloke called Dan.
any idea what to do? My withdrawals for £4300 which is a bit silly
Вчера ви писах отговор на публикацията ви, където споделих линк към жалбата, за да може екипът ни да се опита да ви помогне.
Не знам дали си го пропуснал, но опитай да го разгледаш, ако не знаеш какво да правиш по-нататък.
Yesterday I wrote you back to your post where I shared a link to the complaint so that our team could try to help.
I don't know if you missed it, but try to take a look if you don't know what to do next.
Здравей, получи ли парите си от казино Joketsace?
Hi, have you received your money from joketsace casino?
Moi, oletko saanut rahasi joketsace kasinolta?
Получихте ли парите си от казиното? Минаха 6 седмици, откакто направих теглене... Не мога да се свържа с казиното... дигиботите в чата... те отговарят много добре... и бързо.
Have you received your money from the casino? It's been 6 weeks since I made a withdrawal... I can't contact the casino....the digibots in the chat....they are very good at answering....and quickly.
Oletko saanut rahasi kasinolta? Minulla 6 viikkoa kulunut nostosta......kasinoon ei saa yhteyttä....digibotit chatissa....osaavat kyllä hyvin vastailla.....ja nopeasti
Все още нищо и през целия им чат за поддръжка се казва, че знаем, че може да е стресиращо да чакаме теглене, но проверката за сигурност може да отнеме повече време.
Вече съм на около 25 работни дни.
Имаше ли някакъв късмет?
Still nothing and all their support chat says we know it can be stressful waiting for a withdrawal but it can take longer to do security check.
I’m at about 25 business days now.
you had any luck?
Просто реших да се включа. И аз съм в абсолютно същото положение като вас на kingship.com. Като става дума за Фиона, Джейд и т.н. 😂 същите отговори „за да защитим играчите с проверки за сигурност" и „финансовият ни отдел е зает". Имам и VIP Анна, която очевидно игнорира имейлите ми. Така че в заключение мисля, че всички сме прецакани. Между другото, аз съм в 20-ти бизнес ден за £1400.
Just thought I would chime in. I’m in exactly the same boat as you lot on kingship.com. Speaking too Fiona, jade etc 😂 same answers "to protect players with security checks" and "our financial department are busy" I also have a vip Anna who blatantly ignores my emails. So in conclusion I think we are all screwed. Btw I’m on buisness day 20 for £1400
Въпреки това, преди това получих 3 бързи тегления от £100, £800 и £1850. Което е странно, като си помисля, че сега чакам цял календарен месец.
I have however received 3 quick withdrawals of £100 £800 and £1850 prior to this. Which is odd to think I’ve now been waiting a whole calendar month
Минаха 42 дни. Чат ботовете гарантират надеждността на казиното и безопасността на играчите.....като защитават средствата на играчите и извършват щателни проверки за сигурност. Казиното не отговаря на имейли. Аз също подадох жалба...Не мисля, че казиното се интересува и реагира. Трябва да кажа, че добре програмираните дигитални чат агенти...могат да „лъжат надеждно"....Клоуи,Джейд,Соня,Кейти....
42 days have passed. Chat bots assure the casino's reliability and player safety.....by protecting player funds and thorough security checks. The casino does not respond to emails. I also filed a complaint...I don't think the casino cares and reacts. I have to say that well-programmed digital chat agents...can "reliably lie"....chloe,jade,Sonya,katie....
42 vuorokautta kulunut. Chat botit vakuuttelee kasinon luotettavuutta ja pelaajien turvallisuutta.....suojelemalla pelaajien varoja ja tarkoilla turvatarkastuksilta. Sähköposteihin ei kasino vastaa. Minullakin valitus tehty...ei taida kasino välittää ja reagoida. Pakko on todeta että hyvin ohjelmoituja digitaali chat agentit...osaavat kyllä " luotettavasti valehdella"....chloe,jade,Sonya,katie....
Да, не изглежда добре за никой от нас.
И аз съм подал жалба.
Yeah it’s not looking good for any of us.
I’ve filed a complaint too.
Има ли вероятност успешните тегления да са били за обща сума, по-малка от депозираната от вас?
Any chance the successful withdrawals were for a total amount less than you deposited?
Ако следите дискусията за Jokersace, няколко комарджии ще получат по 10 000... това сигурно е върхът на айсберга. Странно е, ако няма дисциплинарни мерки и присъди затвор за този тип актьори!
If you follow the Jokersace discussion, a few gamblers will get 10,000....it must be the tip of the iceberg. It's strange if there is no discipline and prison sentences for these types of actors!
Jokersace keskustelua kun seuraa niin muutaman pelurin saatavat 10.000.....lienee jäävuorenhuippu. On erikoista jos tälläisille toimijoille ei löydy kuria ja linnatuomioita!
Не мога да съм сигурен и за трите, но този за 1850 паунда беше по-сигурен.
Can’t be sure on all three but the one for £1850 was more for sure
Дали kingschip е същият казино чип като jokersace? Дигиталните чат агенти ще променят света на казината.....те са лесни за програмиране за емпатия и за убедителна лъжа. Отне ми известно време да осъзная, че говоря с бот.
Is kingschip the same casino chip as jokersace? Digital chat agents are going to change the casino world.....they are easy to program for empathy and to lie convincingly. It took me a while to realize that I was talking to a bot.
Oiskohan kingschip samaa kasino rypästä jokersacen kanssa. Digitaaliset chat agentit tulevat muuttamaan kasino maailmaa.....ne on helppo ohjelmoida empatiaan ja valehtelemaan uskottavasti. Mulla meni hetken aikaa tajuta että botin kanssa keskustelen.
Искам да кажа, от това, което си описал, това е абсолютно същият сайт, само че под различно име. Същите ботове, същият диалог, същата „VIP" система за управление. Което е тревожно. Защото съм сигурен, че има още...
I mean from what you have described it is the same exact site just under a different name. Same bots, same dialogue, same "vip" manager system. Which is alarming. Because I’m sure there are more
Не знам какъв вариант имаме?
но между нас това са загубени 6000 паунда, което е доста голяма сума.
I don’t know option we have?
but between us that’s £6000 lost which is pretty huge
Наистина не знам какво мисля, приятелю. Подадох оплакване до този сайт, така че се надявам да го разрешат от мое име. Ако не го направя, ще ги тормозя цяла вечност с надеждата да получа средствата или да забравя за тях, предполагам. Отвратително поведение, не съм сигурен как е позволено в нашите банкови системи и т.н., може би ще им подавам жалба за измама, но дори и тогава всичко, което ще направят, е да ти върнат депозитите в най-добрия случай.
I really don’t know myself mate. I have raised a complaint with this site so hopefully they can sort it out on my behalf. Failing that it’s pester them for eternity with hopes of getting the funds or forget about it I suppose. Disgusting behaviour tbf not sure how it’s allowed with our banking systems etc, maybe raise fraud with them but even then all they would do is get you your deposits back at best
Как е възможно дори различни банки, компании за парични преводи, Visa, Mastercard и т.н. да позволяват функционирането на тези казина... и не бих подценявал отговорността на доставчиците на игри... те очевидно са замесени в това, позволявайки глобални измами... според мен трябва да бъде така, че дори едно неплатено теглене... игрите да бъдат извън експлоатация, а измамниците да бъдат осъдени
How is it even possible that different banks, money transfer companies, visa, mastercard, etc. enable the operation of these casinos....and I would not underestimate the responsibility of the game suppliers....they are obviously involved in this, enabling global fraud....in my opinion, it should be so that even one unpaid withdrawal....the games are out of service and the scammers are sentenced
Miten tämä ylipäätään on mahdollista että eri pankit,rahansiirtäjät ,visa,mastercard jne.....mahdollistavat tälläisten kasinoiden toiminnan....enkä vähättelisi pelin toimittajien vastuuta.....ilmeisesti ovat mukana tässä mahdollistaen globaalin huijauksen....mielestäni pitäisi olla niin että yksikin maksamaton nosto.....pelit pois käytöstä ja huijarit tuomiolle
.....дори в тази тема, няколко комарджии получават над 10 хиляди...вероятно върхът на айсберга
.....even in this thread, a few gamblers get over 10 thousand...probably the tip of the iceberg
.....tässäkin ketjussa muutaman pelurin saatavat yli 10 tuhatta...lienee jäävuoren huippu
Здравей, опита ли се да се свържеш с казино Jokersace? Всеки ден ходя в чата, за да ти напомням, че няма никаква радост в това... те повтарят едни и същи неща седмица след седмица... уверяват тегленето ти, че се обработва и ще бъде платено скоро, забавянето се дължи на претоварване......7 седмици минаха.
Hi, have you tried contacting jokersace casino. I go to the chat every day to remind you, well, there's no joy in that....they grind the same shit week after week....assurance your withdrawal is being processed and will be paid soon, the delay is due to congestion......7 weeks have passed
Hei, oletko yrittänyt olla yhteydessä jokersace kasinoon.käyn joka päivä chatissa muistuttamassa, no ei siitä mitään iloa ole....sama paskaa jauhaavat viikosta toiseen....vakuuttaen nostosi on käsittelyssä ja maksetaan pian , viive johtuu ruuhkasta......7 viikkoa kulunut
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.