Здравей,
В момента чакам тегленето ми да бъде обработено.
Току-що навърших 7 работни дни, така че стискам палци.
Имаш ли късмет с тегленето?
Hi,
currently waiting on my withdrawal to be processed.
I’ve just hit the 7 business day mark so fingers are crossed.
Any luck with your withdrawal?
Може би следващия път опитайте да използвате бутона „отговор", за да адресирате съобщението си до когото искате. 😉
Само едно предложение, знаеш ли.
Perhaps next time try to use the "reply" button to address your message to whom you'd like to. 😉
Just a suggestion, you know.
Не, все още няма радост, вече 27 работни дни не отговарят и на имейли.
Чатът все още работи, но през цялото време получавам един и същ отговор, обвинявам финансовия екип и казвам, че ще ескалират жалбата ми, всичко са само приказки.
No, still no joy, 27 business days now they are not replying to emails neither.
chat still works but same reply all the time blaming the financial team and saying they will escalate my complaint it’s just all talk.
Предполагам, че това просто никога не се случва?
Не сте сигурни какво можем да направим по въпроса?
Мините са за £4330, така че нямам нищо против да ги взема 😂
Guess it’s just never happening?
Not sure what we can do about it?
Mines for £4330 so wouldn’t mind getting it 😂
😳 това е доста голяма сума, мисля, че ме дразни повече, че непрекъснато ни подвеждат, вместо да измислят някакво скапано извинение да не платят.
Някъде прочетох, че на Barge Straat 1 има множество сайтове, които работят незаконно. Нещо като следене на истински сайтове, не съм сигурен какво означава това.
😳 that’s quite an amount, I think I’m more annoyed that they keep leading us on instead of coming up with some shitty excuse not to pay out.
i did read somewhere that barge straat 1 has numerous sites operating Illegally something about shadowing genuine sites not sure what that means though
Прав си, не бях чувал за Barge Straat 1 преди, но току-що проверих и очевидно има куп уебсайтове, използващи този адрес и фалшив номер на лиценз.
Намерих го в сайта на jokersace, не изглежда обнадеждаващо.
You’re right, hadn’t heard of barge straat 1 before but just looked it up and there’s apparently a bunch of websites using that address and a fake license number.
Found it on jokersace’ site, doesn’t look hopfully
Здравей. Получихте ли парите си от казино Jokersace? Мина месец, откакто поисках теглене. Винаги един и същ отговор в чата... „проверката отнема време, защото сигурността е приоритет"......😂
Казиното не отговаря на имейли с въпроси относно графика за теглене... но ако депозитът не е успешен, казиното незабавно предлага помощ за извършването му.
Hi. Have you received your money from jokersace casino? It's been a month since I requested a withdrawal. Always the same answer in chat...."the verification takes time because security is a priority"......😂
The casino does not respond to emails asking about the withdrawal payment schedule...but if the deposit fails, the casino immediately offers help making the deposit.
Hei. Oletko saanut rahasi jokersace kasinolta. Minulla tulee kuukausi nostopyynnöstä. Chatissa aina sama vastaus...." tarkastus kestää koska turvallisuus on etusijalla"......😂
Sähköposteihin kasino ei vastaa joissa kysymys noston maksun aikataulusta.....mutta jos talletus epäonnistuu niin välittömästi kasino tarjoaa apua talletuksen tekemiseen.
Здравей
Не, все още съм същият отговор като твоя, заплаших ги, че ще съобщя за кражбата, но не им пука.
Hi
no still the same response as you, I’ve threatened them with reporting the theft but they don’t care
Да, и при мен същото, в чата ми казаха да пиша на Анна, няма отговор до 24 часа, затова се върнах, казаха, че ще го направят приоритет, няма отговор.
Не сте сигурни какво всъщност можем да направим?
Yeah same for me, chat said to email Anna, no reply in 24hrs so went back, they said they’d make it a priority, no reply.
Not sure what we can actually do?
Сега „21-те работни дни", обявени от казиното, са приключили. Приятелският чат само подчертава, че „в ход е проверка за безопасността на играчите, а понякога трябва да се правят допълнителни проверки, за да се гарантира, че парите отиват при правилния човек". Агентите в чата са добре промити мозъци, за да лъжат. Казиното не отговаря на имейли... казиното има и някой на име „vip anna"....който изпраща бонус съобщения от време на време, но не отговаря на имейли....сигурно има някой с „космата ръка" зад името „anna".
Now the "21 business days" announced by the casino have come to an end. The friendly chat only emphasizes "an inspection is underway for the safety of the players, and sometimes additional checks must be made to ensure that the money goes to the right person". The chat agents are well brainwashed to lie. The casino does not respond to emails.... the casino also has someone called "vip anna"....who sends bonus messages from time to time but does not respond to emails....there must be someone "hairy hand" behind the name "anna".
Nyt tuli kasinon ilmoittama "21 bisnesday " aika täyteen. Ystävällinen chat vain painottaa " tarkastus käynnissä pelaajien turvallisuuden vuoksi, ja joskus täytyy tehdä vielä lisätarkastuksia että rahat menevät oikealle henkilölle". Hyvin on chat agentit aivopesty valehtelemaan. Sähköposteihin kasino ei vastaa.... kasinolla on myös joku " vip anna" ....joka laittaa aika ajoin bonus viestiä mutta ei vastaa sähköposteihin....taitaa olla joku "karvakäsi "anna" nimenkin takana.
Да, не стигнах доникъде, писах имейл на Анна и не получих нищо в отговор.
В онзи ден продължих да говоря с поддръжката и ме прехвърлиха на мениджър на име „Дан", но получих почти същия отговор от него.
Yeah I haven’t gotten anywhere, emailed Anna and had nothing back.
Went on and on at support on day and got passed onto a manager called ‘Dan’ but basically got the same response from him.
Сега „21-те работни дни", обявени от казиното, са приключили. Приятелският чат само подчертава, че „в ход е проверка за безопасността на играчите, а понякога трябва да се правят допълнителни проверки, за да се гарантира, че парите отиват при правилния човек". Агентите в чата са добре промити мозъци, за да лъжат. Казиното не отговаря на имейли... казиното има и някой на име „vip anna"....който изпраща бонус съобщения от време на време, но не отговаря на имейли....сигурно има някой с „космата ръка" зад името „anna".
Now the "21 business days" announced by the casino have come to an end. The friendly chat only emphasizes "an inspection is underway for the safety of the players, and sometimes additional checks must be made to ensure that the money goes to the right person". The chat agents are well brainwashed to lie. The casino does not respond to emails.... the casino also has someone called "vip anna"....who sends bonus messages from time to time but does not respond to emails....there must be someone "hairy hand" behind the name "anna".
Nyt tuli kasinon ilmoittama "21 bisnesday " aika täyteen. Ystävällinen chat vain painottaa " tarkastus käynnissä pelaajien turvallisuuden vuoksi, ja joskus täytyy tehdä vielä lisätarkastuksia että rahat menevät oikealle henkilölle". Hyvin on chat agentit aivopesty valehtelemaan. Sähköposteihin kasino ei vastaa.... kasinolla on myös joku " vip anna" ....joka laittaa aika ajoin bonus viestiä mutta ei vastaa sähköposteihin....taitaa olla joku "karvakäsi "anna" nimenkin takana.
Значи не си мислил да подадеш жалба? Искам да кажа, ако е минало доста време от времето, за което са ти казали, че им е необходимо, вероятно бих постъпил по този начин.
Какво мислиш?
So you haven't thought about starting a complaint? I mean, if the time they told you they needed and it's been quite a long time, I would probably go that route.
What do you think?
Да, изглежда, че е трудно да получа парите си. Chat се извинява за забавянето и го оправдава със „сигурност и допълнителни проверки, произтичащи от нея". Постоянната им употреба на думата „сигурност" вече е претърпяла инфлация. Kyc е потвърден, получих едно теглене, не съм нарушил правилата......все още е от месец „проверено".
Yes, it seems that getting my money is difficult. Chat apologizes for the delay and justifies it with "security and additional checks resulting from it". Their constant use of the word "security" has already experienced inflation. Kyc is confirmed, I have received one withdrawal, I have not broken the rules......still a month now "checked".
Kyllä näyttää siltä että rahojani saaminen on vaikeaa. Chat pahoittelee viivästystä ja perustelee sitä "turvallisuudella ja siitä johtuvilla lisätarkastuksilla". HeidänTurvallisuus sanan jatkuva käyttö on kokenut jo inflaation. Kyc on vahvistettu , yhden noston olen saanut kotiutettua , sääntöjä en ole rikkonut......silti kuukausi nyt "tarkistettu ".
Така че, ако преди не е имало проблеми и изведнъж проверката за сигурност трябва да продължи един месец, не мисля, че това е готино. Ако нямат срок и ще го удължат, по-добре е да се свържете с нашия екип и вярвам, че ще можем да го разрешим по някакъв начин.
Поне бих опитал/а. 🙂
So if there were no problems before and suddenly the security check is supposed to last for a month, I don't think that's cool. If they don't have a timeframe and they're going to stretch it out, it's better to contact our team and I believe we'll be able to resolve it somehow.
At least I would give it a shot.🙂
Да, обжалването е в процес на разглеждане. Първото теглене беше изплатено за по-малко от седмица... и сега е наистина трудно да се получи каквато и да е информация. Chatvvain оправдава забавянето с допълнителни проверки и безопасността на играчите... така че наистина ли е „безопасно" да се чака...?
Yes, the appeal is pending. The first withdrawal was paid in less than a week....and now it's really hard to get any information. Chatvvain justifies the delay with additional checks and player safety.....so is it really "safe" to wait.....?
Kyllä, valitus on vireillä. Ensimmäinen nosto maksettiin alle viikossa....ja nyt on tosi vaikeaa saada mitään tietoa. Chatvvain perustelee lisä tarkastuksilla ja pelaajien turvallisuudella viivettä.....no on todella " turvallista " odotella.....?
От интерес, първото ви теглене беше ли за по-малко от това, което бяхте депозирали?
Все още не съм достигнал границата от 21 работни дни, но не успях да разбера истинската причина защо отнема толкова време.
Out of interest was your first withdrawal for less than you’d deposited?
I’ve not hit the 21 working day mark yet but haven’t been able to get real reason for it taking so long
Да, обжалването е в процес на разглеждане. Първото теглене беше изплатено за по-малко от седмица... и сега е наистина трудно да се получи каквато и да е информация. Chatvvain оправдава забавянето с допълнителни проверки и безопасността на играчите... така че наистина ли е „безопасно" да се чака...?
Yes, the appeal is pending. The first withdrawal was paid in less than a week....and now it's really hard to get any information. Chatvvain justifies the delay with additional checks and player safety.....so is it really "safe" to wait.....?
Kyllä, valitus on vireillä. Ensimmäinen nosto maksettiin alle viikossa....ja nyt on tosi vaikeaa saada mitään tietoa. Chatvvain perustelee lisä tarkastuksilla ja pelaajien turvallisuudella viivettä.....no on todella " turvallista " odotella.....?
Честно казано, ако погледна индекса за безопасност на казиното, вероятно бих бил по-скоро негативен. Но не искам да го правя, тъй като вашият опит показва, че вече сте спечелили пари от тук.
Ако проверката за сигурност трябва да продължи толкова дълго, това не ми се струва много оправдано.
Така че мисля, че подаването на жалба е добър ход.
To be honest, if I look at the casino's safety index, I would probably be rather negative. But I don't want to do that since your experience was that you already got money from here.
If the security check is supposed to last that long, it doesn't seem very justified to me.
So I think you opening a complaint is a good move.
От интерес, първото ви теглене беше ли за по-малко от това, което бяхте депозирали?
Все още не съм достигнал границата от 21 работни дни, но не успях да разбера истинската причина защо отнема толкова време.
Out of interest was your first withdrawal for less than you’d deposited?
I’ve not hit the 21 working day mark yet but haven’t been able to get real reason for it taking so long
Здравейте, не съм играл в това казино, така че не мога да ви отговоря.
Чакате 21 дни? Ако е така и не са ви казали нищо съществено, със сигурност няма да чакам повече и също бих подал жалба.
Какво ще кажеш?
Hello, I haven't played in this casino so I can't answer that for you.
You've been waiting 21 days? If so and they didn't tell you anything relevant, I certainly wouldn't wait any longer and I would also lodge a complaint.
What do you say?
Здравей, получи ли парите си? Jokersace чат обслужване на клиенти, Соня, Фиона, Кейти, Джейд.....е чат с изкуствен интелект. Няма хора в обслужването на клиенти и казиното не отговаря на имейли. Хмм, сега наистина комарджиите биват прецакани....Но....чатботът е приятелски настроен....отговорите идват бързо....😅
Hi, have you received your money? Jokersace chat customer service, Sonya, fiona, katie, jade.....is an artificial intelligence chat. There are no humans in customer service and the casino does not respond to emails. Hmmm, now the gamblers are really being screwed....But....the chatbot is friendly....the answers come quickly....😅
Hei, oletko saanut rahasi? Jokersace chat asiakaspalvelu ,Sonya,fiona,katie,jade.....on tekoäly chat. Ihmisiä ei ole asiakaspalvelussa ja sähköposteihin ei kasino vastaa. Hmmm, nyt kyllä pelureita kusetetaan oikein kunnolla....Mutta....chatbotti on kyllä Ystävällinen ....vastaukset tulee nopeasti....😅
Няма и следа от пари, не съм сигурен какво всъщност да правя сега?
аха, да, много разговори с Фиона и Соня, които определено не са истински, плюс един тип на име Дан.
Някаква идея какво да правя? Тегленията ми са за £4300, което е малко глупаво.
No sign of any money, not sure what to actually do now?
ahah yep lots of chats with Fiona and Sonya who are defiantly not real, plus a bloke called Dan.
any idea what to do? My withdrawals for £4300 which is a bit silly
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.