ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с изтеглянето на 22bet

Проблеми с изтеглянето на 22bet (страница 8)

преди 4 години от giseryd
|
66117 преглеждания 170 отговора |
|
1...7 8 9
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте приятели, имах около 1000 € в сметката си и когато исках да изтегля парите за втори път, компанията за залагания, наречена 22bet, отказа тегленето ми и решиха да затворят сметката ми, без да ми върнат парите. Казват, че съм нарушил техните T&C, което не съм направил, и нямат доказателства, че съм го направил. Какво трябва да направя, за да си върна парите.


Направих всички проверки като селфита с лична карта и т.н. и те казаха, че съм нарушил техните T&C, но не ми казаха какво точно съм направил. IMHO Не съм направил нищо, единственото странно беше, когато задаваха въпроси за брат ми дали го познавам.


Мога ли да направя нещо с някой адвокат или какво?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
stdj121
преди 1 година

Здравейте.

Случайно брат ти да е играл в същото казино? Това би обяснило много, въпреки че не казвам, че това всъщност е справедлива причина да анулирате печалбите си.

Добре направеното обяснение е в ред, бих казал. Не се притеснявайте, кавалерията е тук. Ние предлагаме безплатна функция за оплакване, чрез която се стремим да идентифицираме проблема и след това да намерим справедлив подход.

Моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

ще пробваш ли

Няма да навреди да получите допълнителни съвети, така че това ръководство е на ваше разположение .

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

Да, брат ми е играл в това казино преди 2 години. Но не е като хазартът да е семейно нещо и той да се хвали на обяд като Хей, семейство, току-що започнах да залагам в 22bet, така че, разбира се, не знаех, че той има акаунт там.

Ще създам жалба с вашия линк, благодаря много!!!

Автоматичен превод:
stdj121
преди 1 година

Здравей.

Наистина се надявам, че единствената причина за тази ситуация не е свързана с 2-годишния акаунт на брат ви.

Давайте, моля, подайте жалбата и ще видим всички. 🤔

Ще съм ви благодарен, ако можете да ни държите в течение дори тук във форума, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Не съм сигурен какво друго може да е, проверих T&C и единственото нещо, което ми минава през ума е, че трябва да направи нещо с брат ми.

Подадох жалбата и Томас ми помага, ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
stdj121
преди 1 година

Здрасти,

Прегледах жалбата и мисля, че това наистина е така. Тази част звучи убедително:

Всеки регистриран клиент може да има само един акаунт. Клиентите могат да регистрират само един акаунт за семейство, адрес, имейл адрес, IP адрес, кредитна/дебитна карта, електронен портфейл или електронен метод на плащане. Лицата, свързани по друг начин с клиент, няма да имат право да се регистрират на уебсайта.

Купи Бих искал да добавя няколко неща към този акаунт:

Каква е вероятността да разберете дали някой от вашето семейство играе в същото казино? Бих казал, че казиното трябва да обмисли дали някой от вас е спечелил несправедливо предимство, като играе в същото казино. Това е важното; в противен случай подобно правило е просто глупаво извинение.

Когато става дума за споделен IP, той е още по-специфичен в моите книги. Това правило служи като инструмент за премахване на ловците на бонуси, но за съжаление много казина продължават да мислят, че един и същ самостоятелен IP е доказателство за някакъв вид измама.

Ние вярваме, че играчите, които създават няколко акаунта, за да се възползват от бонусите, достъпни само за начинаещи, си струва да бъдат преследвани.

Всеки случай трябва да се разглежда отделно, но чувствам, че просто сте били хванати в условията. Не се притеснявайте, ние ще се опитаме да ви помогнем.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Да в съзнанието си се заклещих в тази част, но честно казано не знаех, че брат ми залага.


Сега, когато спомена IP, имам може би друг потенциален проблем в съзнанието си. Брат ми има по-високи доходи от мен и когато си купи по-нов iPhone в началото на тази година, ми даде по-стария си телефон. Какво ще стане, ако те имат същия IP адрес, свързан сега с акаунта или нещо подобно, ако той е направил залаганията със същия iPhone преди 2 години?

Но не съм търсил никакви бонуси или нещо подобно, само за да спомена предварително. Загубих бонуса си, както вероятно сте го прочели в жалба по забавен начин хаха.

Автоматичен превод:
stdj121
преди 1 година

здрасти

Ако можех да позная, бих казал, че си напълно прав. 🤔 Особено iPhone се откриват чрез техните уникални IP адреси. От друга страна, това не променя факта, че това е доста често срещана ситуация в семействата. Не съм съгласен, че е честно да се блокира сметката и да се анулират печалбите просто поради същия телефон и стар акаунт. Най-малкото трябваше да ти бъде казано, че има някакво подозрение и да ти бъде даден шанс да обясниш.

Затова наистина се радвам, че открихте тази страница. Сигурен съм, че чрез жалбата ще бъде представен справедлив подход!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей

първо бих искал да ви благодаря за всичките ви отговори, наистина сте полезни 🙂!

Това ми липсваше най-много при комуникацията ми с 22bet. Задават някакви въпроси, без да ми дадат възможност да изясня каквото и да било, и след това стигат до решение, което дори не им се иска да обяснят.

Надявам се с помощта на Томас да разреша този проблем, разбирам, че те не искат да си сътрудничат с мен, защото това по някакъв начин нарушава правилата, които са измислили. Но ако ми позволят да се регистрирам, да приема моята проверка и дори да ми позволят да изтегля веднъж, тогава не намирам за честно внезапно да анулирам печалбите си.

Автоматичен превод:
stdj121
преди 1 година

Да, съгласен съм с теб. Така че ще изчакаме да видим дали казиното ще отговори и даде изявление и как ще се разреши всичко. Пожелавам ви късмет и се надявам всичко да се нареди честно. Стискаме палци.🤞😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря ви, момчета, наистина го оценявам!!

сега очакваме отговор от 22bet в жалбата. Ще ви уведомя дали ще отговорят 😊

Автоматичен превод:
stdj121
преди 1 година

Моля. Да, видях, че чакате отговора на казиното, така че съм любопитен и се надявам, че ще отговорят с рационална причина. Ще чакаме вашата актуализация. Пази се. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте! Нов съм тук и съжалявам, че не прочетох ревютата, преди да създам акаунт в bet22-top.com. Депозирах пари с MasterCard и когато се опитах да изтегля, забелязах, че MasterCard не е опция. Разговарях с поддръжката, която изглежда много автоматизирана, и ми казаха следното: „Ако същият метод не е наличен, можем да препоръчаме използването на алтернативен метод на плащане за теглене.

За да направите това, направете минимален депозит чрез различен метод на плащане. Правете залози за общата сума на вашия депозит. Коефициентите на събитията трябва да са 1,1 или по-високи.

Потвърждаване на депозити при security@22bet.com . Направете екранна снимка на депозита и я изпратете на security@22bet.com .

Веднага след като получите отговор от нашите специалисти по сигурността, можете да направите теглене чрез този метод.

Моля, имайте предвид, че не препоръчваме използването на PayPal и Bitcoin като алтернативни методи поради тяхната политика. Можете да видите всички налични платежни системи в раздела Плащания на сайта или раздела Теглене на средства на вашия личен акаунт."

Имам карта Revolut Visa и планирам да направя депозит с нея, след което следвайте инструкциите в съобщението. Страхувам се, че може да получа съобщението: „Трябва да теглите пари пропорционално на сумата, която сте депозирали чрез всеки метод на плащане." Не ми се струва законно да бъда принуден да добавя пари, за да мога да изтегля спечеленото. Във всеки случай не искам да поемам риска да загубя залог, дори ако е с коефициент 1,1 и да загубя парите си. Можете ли да ми помогнете? След като направя депозита с Visa, ще се върна с техния отговор. Благодаря предварително!

ps: И двете карти са на мое име. Също така няма да мога да предоставя сметки, тъй като живея под наем.

по-късна актуализация: Говорих с тях и те казаха, че не искат теглене на пари пропорционално на сумата, която депозирах. Така че това е страхотна новина. Ще видя как ще протече цялото "Направи депозит с Visa и говори с охраната".

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изпратих имейл до сигурността и ги попитах за Revolut Bank и дали това е жизнеспособна опция. След 5 минути ме попитаха за потребителския идентификационен номер на уебсайта и след като отговорих, не получих съобщение.

Моят имейл: Здравейте,


Нов съм в 22bet и имам въпрос. Направих депозит с MasterCard и доколкото разбирам, за да потвърдя тегленето си, ще ми трябва карта VISA. Въпросът е: Приемате ли карта Revolut VISA? Жизнеспособен ли е? Приемате ли и банковите извлечения от тях? Благодаря и Весела Коледа!


Техният отговор: Здравейте. Посочете вашето потребителско име, моля. Можете да намерите вашето потребителско име в личния си профил във вашия акаунт.


След като отговорих, не получих отговор на въпроса си за Revolut.. Не виждам защо им трябваше моята лична карта, просто бях любопитен за Revolut дали е добре. (Някои уебсайтове не приемат банковото извлечение на Revolut като жизнеспособна опция, затова попитах)

Автоматичен превод:
Flow01
преди 10 месеца

Здравейте, със сигурност би било полезно да знаете отговора на въпроса си, тъй като бихте искали да изберете този метод. Кога писахте на казиното? Опитайте се да им дадете още малко време, за да се свържат с вас и да потвърдят, че е възможно теглене чрез този метод. Ако не, със сигурност бих попитал каква друга алтернатива мога да използвам и какво препоръчват.

Ще чакам актуализация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, точно моите мисли. Исках първо да се уверя, че Revolut Bank е наред и след това да продължа с нея. Изпращам имейл днес и ще чакам отговор. Надяваме се, че всичко ще бъде наред 😀 Ще се върна с актуализации. Благодаря!

Автоматичен превод:
Flow01
преди 10 месеца

Страхотно, виждам, че мислим в една и съща посока. Така че ще видим дали казиното ще се свърже с вас и дали всичко ще бъде наред. Надявам се да е така и ще бъдем по-мъдри. 😀

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте! Няма отговор и минаха 3 дни. Ще изчакам още една седмица, за да получа отговор, ако не, ще опитам да направя депозита с карта Revolut Visa и да опитам да изтегля. Някой знае ли дали мога да премина през валидиране, въпреки че нямам сметка за валидиране на адреса си? Освен това някой се е опитвал да тегли с Revolut? Благодаря много и се извинявам за спама, но съм малко разочарован 🙁.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Flow01
преди 10 месеца

Редно е да задавате такива въпроси. Всички очевидно биха искали да знаят дали всичко е наред.

Опитвали ли сте обаче да се свържете с чат на живо за вашия проблем? Мисля, че можете да получите отговор там по-рано. Предполагам, че вече го направихте, но това е само допълнителен въпрос от моя страна.

Както и да е, надявам се да получите отговор и да видите дали е в реда и ако не, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте! Вчера получих отговор на имейл, но не ми обяснява дали Revolut е добре или не.

"Уважаеми клиенти,

Всички налични методи за плащане можете да намерите в раздел Плащания.

Най-добри пожелания, екип за поддръжка на 22Bet."

Получих това от поддръжката, въпреки че писах на сигурността. Мисля да отида и да депозирам с картата Visa, да направя залога 1.1 и да опитам да изтегля.

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини