ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с изтеглянето на 22bet

Проблеми с изтеглянето на 22bet (страница 9)

преди 4 години от giseryd
|
66132 преглеждания 170 отговора |
|
1...8 9
Добавете пост
преди 10 месеца

Депозирах с картата VISA, направих спортен залог с коефициент 1,27 или нещо подобно и изпращам security@22bet.com имейлът с моя ID, банково извлечение и екранна снимка от приложението на банката, точно както казаха тук в поддръжката на чат на живо: „За да изберете алтернативен, моля, попълнете игралната си сметка, като използвате друг метод на плащане (достъпен за депозиране и теглене) с минималната сума, след това залагайте на спортни събития със сумата на вашия депозит с коефициент не по-малък от 1.1.

След това трябва да потвърдите този метод на плащане, като се свържете security@22bet.com (прикачете снимка на вашия документ за самоличност и екранна снимка на транзакцията).

След това можете да направите теглене, като използвате този метод."

Стискаме палци 😀

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Поискаха снимки на моя документ за самоличност и двете карти (MasterCard и VISA). След като им изпратих исканите снимки, получих това съобщение:

Уважаеми клиенти,

Вашата заявка е изпратена до специалистите, изчакайте отговора.


До сега всичко вървеше гладко. Ще пиша, ако срещна проблеми или ако мога да изтегля успешно. Благодаря за подкрепата!

Автоматичен превод:
Flow01
преди 10 месеца

Ако са ти дали само такъв отговор, жалко. По-конкретен вероятно би бил по-добър и мисля, че вашият въпрос не е твърде труден за отговор на поддръжката.

Въпреки това, ако се покаже методът, който искате да използвате, предполагам, че няма да има проблем.

Ако се опитате да изтеглите парите по този начин, можете ли да ми кажете как е минало?

Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Този отговор

Уважаеми клиенти,

Вашата заявка е изпратена до специалистите, изчакайте отговора.


Свързано е с нова валидация за карта VISA, след като изпратих всички документи, които поискаха. Сега ще трябва да чакам да одобрят и след това ще опитам да се оттегля. Ще се върна с актуализации.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Поискаха снимки на моя документ за самоличност и двете карти (MasterCard и VISA). След като им изпратих исканите снимки, получих това съобщение:

Уважаеми клиенти,

Вашата заявка е изпратена до специалистите, изчакайте отговора.


До сега всичко вървеше гладко. Ще пиша, ако срещна проблеми или ако мога да изтегля успешно. Благодаря за подкрепата!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ох, тези други твои постове не ги забелязах, та сега ги чета. Така че се надявам да можете да проверите метода без проблеми и вашите карти и тогава ще можете да направите теглене.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добри новини, оттеглянето ми е одобрено. Сега ще чакам парите да ми влязат в сметката. Благодаря за подкрепата и пожелавам страхотна нова година!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Flow01
преди 10 месеца

Наистина ли??

Това е най-доброто съобщение, което можете да поставите в петък следобед! Не забравяйте обаче да ни държите в течение. Това е само частична победа. 🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Парите са получени, всичко е наред. Благодаря за помощта!

Автоматичен превод:
Flow01
преди 10 месеца

Какво облекчение! 🙂

Насладете се и елате тук, за да споделите най-новите си приключения, когато сте готови. Винаги можем да използваме свежи отзиви за казината.

Честита Нова Година!


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Депозирах сумата два пъти в 22bet и тя все още не е кредитирана в акаунта на играта, но беше удържана от сметката


Автоматичен превод:
hajdukovamarketa01
преди 8 месеца

Здравей. Опитахте ли да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти относно този проблем? Моля, уведомете ни, ако имате някаква актуализация.

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини