НачалоФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с изтеглянето на 22bet

Проблеми с изтеглянето на 22bet (страница 9)

 от giseryd
|
85 077 преглеждания 194 отговора |
|
1...8 9 10

Депозирах с картата VISA, направих спортен залог с коефициент 1,27 или нещо подобно и изпращам security@22bet.com имейлът с моя ID, банково извлечение и екранна снимка от приложението на банката, точно както казаха тук в поддръжката на чат на живо: „За да изберете алтернативен, моля, попълнете игралната си сметка, като използвате друг метод на плащане (достъпен за депозиране и теглене) с минималната сума, след това залагайте на спортни събития със сумата на вашия депозит с коефициент не по-малък от 1.1.

След това трябва да потвърдите този метод на плащане, като се свържете security@22bet.com (прикачете снимка на вашия документ за самоличност и екранна снимка на транзакцията).

След това можете да направите теглене, като използвате този метод."

Стискаме палци 😀

Автоматичен превод:

Поискаха снимки на моя документ за самоличност и двете карти (MasterCard и VISA). След като им изпратих исканите снимки, получих това съобщение:

Уважаеми клиенти,

Вашата заявка е изпратена до специалистите, изчакайте отговора.


До сега всичко вървеше гладко. Ще пиша, ако срещна проблеми или ако мога да изтегля успешно. Благодаря за подкрепата!

Автоматичен превод:
Flow01

Ако са ти дали само такъв отговор, жалко. По-конкретен вероятно би бил по-добър и мисля, че вашият въпрос не е твърде труден за отговор на поддръжката.

Въпреки това, ако се покаже методът, който искате да използвате, предполагам, че няма да има проблем.

Ако се опитате да изтеглите парите по този начин, можете ли да ми кажете как е минало?

Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro

Този отговор

Уважаеми клиенти,

Вашата заявка е изпратена до специалистите, изчакайте отговора.


Свързано е с нова валидация за карта VISA, след като изпратих всички документи, които поискаха. Сега ще трябва да чакам да одобрят и след това ще опитам да се оттегля. Ще се върна с актуализации.

Автоматичен превод:

Поискаха снимки на моя документ за самоличност и двете карти (MasterCard и VISA). След като им изпратих исканите снимки, получих това съобщение:

Уважаеми клиенти,

Вашата заявка е изпратена до специалистите, изчакайте отговора.


До сега всичко вървеше гладко. Ще пиша, ако срещна проблеми или ако мога да изтегля успешно. Благодаря за подкрепата!

Автоматичен превод:

Ох, тези други твои постове не ги забелязах, та сега ги чета. Така че се надявам да можете да проверите метода без проблеми и вашите карти и тогава ще можете да направите теглене.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Добри новини, оттеглянето ми е одобрено. Сега ще чакам парите да ми влязат в сметката. Благодаря за подкрепата и пожелавам страхотна нова година!

Edited
Автоматичен превод:
Flow01

Наистина ли??

Това е най-доброто съобщение, което можете да поставите в петък следобед! Не забравяйте обаче да ни държите в течение. Това е само частична победа. 🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka

Парите са получени, всичко е наред. Благодаря за помощта!

Автоматичен превод:
Flow01

Какво облекчение! 🙂

Насладете се и елате тук, за да споделите най-новите си приключения, когато сте готови. Винаги можем да използваме свежи отзиви за казината.

Честита Нова Година!


Автоматичен превод:

Депозирах сумата два пъти в 22bet и тя все още не е кредитирана в акаунта на играта, но беше удържана от сметката


Автоматичен превод:
hajdukovamarketa01

Здравей. Опитахте ли да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти относно този проблем? Моля, уведомете ни, ако имате някаква актуализация.

Автоматичен превод:
Flow01

Получавате един и същ отговор за всеки въпрос. Играта Sweet Alchemy изчезна от услугата и когато им казах, че има баланс в сандъка, те ми отговориха.


„Всички наши игри могат да бъдат намерени в раздела за казино". 22bet никога не е разрешил нито един проблем. По-лошото е, че Casino Guru не ви позволява да говорите за това тук.

Автоматичен превод:
timpezon

Наистина не съм сигурен за какво е публикацията ти, честно казано.

Случайно не сме ви позволили да пишете нищо в нашия форум? Смятам, че това няма как да се случи.

Бихте ли обяснили, моля?

Автоматичен превод:
Romi

filefilefile


Casino Guru не ви позволява да пишете за което и да е казино, ако е рунд на игра. 22bet например предлага играчът сам да се свърже с доставчика на играта.


file


Play'n GO не се е съгласил с това през цялото време, това е работа на казиното.


22bet решава всеки един проблем, като изпраща на играча готов текст "copy-paste", написан преди години. Трите снимки показват, че часът на съобщението е различен, но нито една буква не е различна. Имат всички готови отговори на машината.


В момента 22bet има проблем с тегленето, защото SMS не минава. 2FA удостоверяването също не работи, защото потвърждението изисква SMS.


Съобщението, изпратено миналата година, все още не е на телефона ми, но тъй като 22bet казва, че всичко работи, тогава съобщението трябва да е на телефона ми.


Нямат конкретни доказателства за нищо, а клиента е напълно без значение, когато се играе там.


Отговорът на липсата на Sweet Alchemy 1 беше "вижте какви игри имаме. Ако не можете да намерите вашата игра, ние я нямаме"...


След няколко месеца на играча не е казано къде е посочената преди това игра. Защото играта има сандък с пари в него – парите на играча.


Така че не мисля, че нещо ще се промени по този въпрос, защото Гуру е честен срещу проверим текст и изображения.

Автоматичен превод:

Днес отново цял ден се опитвах да разбера защо не съм получавал SMS от месеци. Отговорите включват „рестартирайте устройството, свържете се с вашия оператор, свържете се с вашата банка"...


Бях баннат 2 пъти, защото цялата информация за рунда на играта (!!) вече е дадена.


Безполезен ден. Никой не работи в 22bet. Йохан щеше да бъде уволнен за това. Но когато на уебсайта им няма адрес за оплакване, къде да се оплачете.


OTP под въпрос.

Edited
Автоматичен превод:
timpezon

Но все още не мога да разбера какво общо има с нашия сайт.

Ако не можете да комуникирате директно с казиното, то наистина е на тяхна страна. не е ли така

Моля, уведомете ни, ако можем да ви помогнем с нещо. Всичко, с което можем да ви помогнем, на първо място.


Автоматичен превод:
Romi

Видео....


https://youtu.be/5Q33cL9gD_w <-тук можете да видите как се "разследва" рунд на игра. Снимка на екрана на телефона с чат. Във видеото говоря фински, но чатът е на английски.


filefile

В снимките попитах къде е кешбекът, когато са направени депозити.. Отговорът НЕ ТРЯБВА да бъде "ако(!!!!) е рунд на играта" - копирайте и поставете.


2025 г. и дори първото съобщение не е разбрано, но са успели да го копи-пейстнат.



И така... Казино Гуру каза, че "ние не публикуваме едни и същи няколко пъти".


Едно ЛЕЧЕНИЕ е достатъчно и все още го чакам.

Edited
Автоматичен превод:
timpezon

Мога ли да попитам дали сте опитвали да се свържете с доставчика на играта, случайно, както ви е препоръчано?

За съжаление, ние тук не можем да направим нищо повече, нали знаете.

Автоматичен превод:

Здравейте и аз имам проблеми с 22 бет отворих нова тема но пиша и тук проверяват самоличността ми като ми искат всеки път нови документи вчера ми искаха абсурдния акт за раждане го направих и онлайн и от общината с печат и ми казват че не е оригинала и ако не им дам този документ ще ми блокират акаунта незнам какво да правя моля ви помогнете ми мисля да стана легален, но е трудно срещу тези хора

Автоматичен превод:

Здравейте, 22bet проверява акаунта и самоличността ми след 2 години регистрация, изпратих всички класически документи, но сега ми поискаха абсурдни документи като акт за раждане, изпратих им го и те казаха, че не е оригиналният, направих го онлайн и директно от общината с печат, не знам какво да правя, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини