преди 2 години
Това е за проверка! Какво трябва да направя?
It's for verification! What should I do?
Es para verificacion! Que debo hacer?
0
Това е за проверка! Какво трябва да направя?
It's for verification! What should I do?
Es para verificacion! Que debo hacer?
Изпратете вашата собствена карта с останалите документи за потвърждение, забравете за предишните депозити, които сте направили на другата карта. Ако изпратите карта, която не е регистрирана на ваше име, тя ще бъде отхвърлена.
Send in your own card with the rest of your verification documents forget about the previous deposits you made on the other card. If you send in a card not registered in your name it will be rejected.
Но ако изпратя картата си, ще видят, че не съвпада с депозитната карта
But if I send my card they will see that it does not match the deposit card
Pero si envio mi tarjeta van a ver que no coincide con la tarjeta de los depositos
Изчакайте и вижте какво има да каже Радка. Просто се опитвам да ви помогна да разберете, че ако изпратите карта, която не съвпада с тази във вашите документи за проверка, тя ще бъде отхвърлена. Както виждам, единственият шанс, който имате, е да изпратите карта, регистрирана на ваше име, и да се надявате да не проверят картата, използвана за предишни депозити. Казината, които използвах, в техните правила и условия посочват, че само притежателят на посочената карта може да депозира. Винаги се уверявам, че съм потвърден, преди да направя депозит, който е най-безопасният начин. Използването на чужда карта в онлайн казино е не-не!!
Wait and see what Radka has to say I’m just trying to help you understand that if you send in a card that doesn’t match that of your verification documents it will be rejected. As I see it the only chance you have is to send in a card registered in your name and hope they don’t check the card used for previous deposits. The casinos I have used in their terms and conditions state that only the named card holder can deposit. I always make sure I’m verified before I make any deposit that’s the safest way. Using someone else’s card at an online casino is a no no!!
Имате ли предстоящо теглене, ако да, за колко струва?
Have you a withdrawal pending if so for how much is it for?
😯 о, това е много за губене, ако няма да ви платят, докато не бъдете потвърдени. Имам идея, но изчакай да видиш какво ще каже Радка първо, тя може да не е по-различна от моите познания за тази ситуация
😯 ooh that’s a lot to lose if they are not going to pay you until you are verified. I have an idea but wait and see what Radka has to say first she might no different to my knowledge on this situation
Ако можете, кажете ми какво мога да направя, трябва да действам възможно най-скоро
If you can, tell me what I can do, I need to act as soon as possible
Si puede, dime que puedo hacer, necesito actuar lo antes posible
Не трябва да се паникьосвате и да чакате второ мнение от Радка, тя е експертът. Това щях да направя, ако бях във вашето положение.
отменете тегленето
направете възможно най-малкия депозит с вашата собствена карта
направете нова заявка за теглене минус новия депозит
изпратете вашите документи за потвърждение, включително вашата карта, с която сте направили последния депозит.
надявам се, че когато проверят дали картата, с която сте направили последния си депозит, съвпада с картата за потвърждение и ако е така, тегленето ще премине гладко.
Все пак бих получил второ мнение тук от Радка.
You should not panic and wait for a second opinion from Radka she’s the expert. This is what I would do if I was in your situation.
cancel the withdrawal
make the smallest deposit possible using your own card
make a new withdrawal request minus the new deposit
send in your verification documents including your card the one you made the last deposit with.
hope that when they check that the card you made your last deposit with matches the verification card and if so the withdrawal should go through smoothly.
I would still get a second opinion on here from Radka.
Добре! Благодаря ти! Ще я изчакам, ако трябва да вкарам 10 евро с моята карта и веднага да изпратя снимка на картата за проверка, след като приемат верификацията мога ли да тегля парите отново с другата карта?
Okay! Thank you! I will wait for her, if I have to enter 10 euros with my card and immediately send a photo of the card for verification, once they accept the verification can I withdraw the money again with the other card?
Ok! Gracias! Me esperare a ella, si tengo que ingresar 10 euros con mi tarjeta y acto seguido envio foto de la tarjeta para la verificacion, una vez acepten la verificion puede retirar otra vez el dinero con la otra tarjeta ?
Не, целта е, че депозитът и тегленето се правят с регистрираната карта и че съвпадат. Тъй като вероятно няма да санкционират оттеглянето.
No the whole point is that the deposit and withdrawal is made with the registered card and that they match. As they probably won’t sanction the withdrawal.
Можете ли да ме попитате освен тази още документация?
Can you ask me apart from this more documentation?
Me pueden pedir a parte de esto mas documentacion?
Съжалявам, че не разбрах въпроса. Всяко казино иска различни KYC документи, сега обикновено е селфи с вашата лична карта, показваща например паспорта ви. Доказателство за адрес Обикновено в този случай изпращам банково извлечение, а след това начина, по който сте направили депозит с банковата си карта. Може да варира от казино до казино, така че бих се консултирал с казиното какво е приемливо
Sorry I didn’t understand the question. Every casino asks for different KYC documents it now normally a selfie with your ID showing eg your passport. Proof of address I normally send a bank statement first page and then the method you made a deposit with your bank card in this case. It can varie casino to casino so I would check with the casino as to what is acceptable
Регистрирах се в 22bet и използвах карта виза, която не е на мое име, направих депозити и тегления без проблем, но сега ме молят да потвърдя сметката, изпратих документ за самоличност и сега имам да изпратя картата visa, но картата visa не е на името на потребителската регистрация на страницата на 22bet, има ли проблем?
I have registered in 22bet, and I have used a visa card which is not in my name, I have made deposits and withdrawals without any problem, but now they ask me to verify the account, I have sent an identity document and now I have to send the visa card , but the visa card is not in the name of the user registration of the 22bet page, is there any problem?
Me he registrado en 22bet, y he utilizado una tarjeta visa al cual no esta a mi nombre, he realizado ingresos y retiros sin ningun problema, pero ahora me piden verificar la cuenta, he enviado documento de identidad y ahora tengo que enviar la tarjeta visa, pero la tarjeta visa no esta a nombre del registro de usuario de la pagina 22bet, hay algun inconveniente?
Боя се, че това би трябвало да е голям проблем във всяко прилично казино 😕 Забранено е използването на методи за плащане, регистрирани на друго име освен вашето, в повечето казина, дори ако човекът ви е заел картата доброволно.
Стандартният процес е, че казиното затваря акаунта ви и връща депозита, но е трудно да се каже какво ще направи 22bet.
That should be a big problem in any decent casino I'm afraid 😕 It's forbidden to use payment methods registered to any other name than yours in most of casinos even if the person borrowed you the card willingly.
The standard process is that the casino closes your account a returns the deposit but it's hard to say what 22bet will do.
Не трябва да се паникьосвате и да чакате второ мнение от Радка, тя е експертът. Това щях да направя, ако бях във вашето положение.
отменете тегленето
направете възможно най-малкия депозит с вашата собствена карта
направете нова заявка за теглене минус новия депозит
изпратете вашите документи за потвърждение, включително вашата карта, с която сте направили последния депозит.
надявам се, че когато проверят дали картата, с която сте направили последния си депозит, съвпада с картата за потвърждение и ако е така, тегленето ще премине гладко.
Все пак бих получил второ мнение тук от Радка.
You should not panic and wait for a second opinion from Radka she’s the expert. This is what I would do if I was in your situation.
cancel the withdrawal
make the smallest deposit possible using your own card
make a new withdrawal request minus the new deposit
send in your verification documents including your card the one you made the last deposit with.
hope that when they check that the card you made your last deposit with matches the verification card and if so the withdrawal should go through smoothly.
I would still get a second opinion on here from Radka.
Здравейте, Найджелич,
Честно казано, виждам този опит като много рискован. Те ще разберат, предполагам.
Другият проблемен момент е, че това казино прилага нелоялни условия и активно ги използва срещу играчите. Така че бих казал, че да им дадем друга „справедлива" причина няма да помогне на каузата. 😔
Знам, че е трудно, но обикновено всички трябва да се съгласим с правилата и условията, за да преминем към първия депозит. В този случай не би било честно да насърчавам играча да действа по този начин, дори ако наистина разбирам, че мотивацията е само да помогна.
Hello nigeljc,
Frankly, I see this attempt as a very risky one. They will find out I guess.
The other problem point is this casino applies unfair terms and conditions and actively uses those against players. So giving them another "fair" reason wouldn't help the cause, I'd say. 😔
I know it's hard, but, normally, we all have to agree with the terms and conditions to proceed to the first deposit. In this case, it wouldn't be fair to encourage the player to act like this even if I truly understand that the motivation is only to help.
Здравейте, miralles8666,
Съжалявам, че трябва да научите урока си по този начин. Приемете това като добра причина да се запознаете по-добре с всички Общи условия, защото ако нарушите (волно или неволно) някое от тях, печалбите ви се губят и акаунтът ви вероятно ще бъде затворен. 🙁.
Чувствайте се свободни да го направите тук:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players
Честно казано, вие избрахте лошо казино, в което да играете, и ако се опитате да обясните какво се е случило, честно казано мисля, че те няма да бъдат много кооперативни. Ако се опитате да използвате собствената си карта сега, сигурен съм, че ще разберат.
Спечелихте големи и казиното се уверява, че не сте нарушили никакви правила - които имате 😔
Наистина съжалявам, че не мога да ви помогна с това.
Hello miralles8666,
I'm sorry you have to learn your lesson this way. Take it as a good reason to get yourself more familiar with all Terms and Conditions because if you breach (willingly and unwillingly) one of those, your winnings are lost and your account probably closed. 🙁.
Feel free to do so here:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players
Frankly, you chose a poor casino to play in, and if you try to explain what happened, I honestly think they will not be much cooperative. If you try to use your own card now, I'm sure they will find out.
You won big, and the casino makes very sure that you have not violated any rules - which you have 😔
I'm truly sorry I can't help you with this.
Здравейте, имам проблеми с теглене в 22bet, искаха ми различни данни и снимки, накрая извлечението от сметката на картата, с която депозирах.
След като го изпратите, те продължават да отговарят, че уважават исканията на отдела за сигурност, на практика за тях банковото извлечение, което аз продължавам да препращам, не е добро.
Как мога да го поправя?
От една седмица се мъча с тях, не издържам вече !!
hi, I have problems with a withdrawal on 22bet, they asked me for different data and photos, lastly the account statement of the card with which I deposited.
After sending it, they keep replying to respect the requests of the security department, practically for them the bank statement that I keep forwarding is not good.
How can I fix it?
I've been struggling with them for a week, I can't take it anymore !!
salve,ho problemi con un prelievo su 22bet,mi hanno chiesto diversi dati e foto,per ultimo l'estratto conto della carta con la quale ho depositato.
Dopo averlo inviato continuano a rispondermi di rispettare le richieste del dipartimento di sicurezza,praticamente per loro non va bene l'estratto conto che continuo ad inoltrare.
Come posso rimediare?
lotto da una settimana con loro,non ce la faccio più!!
Здравейте,
важно е да разберете от какво е изявлението - защо се отхвърля. След това трябва да го предоставите по „правилния начин".
Казаха ли ви какво не е наред, моля? Формат, може би липсват някои банкови данни?
Моля, уведомете ме.
Hello,
it's crucial to understand what is from with the statement - why it gets rejected. Then you must provide it the "right way".
Have you been told what is wrong, please? Format, some banking detail is missing, perhaps?
Kindly let me know.
Забелязах, че много хора търсят повече информация за 22bet казино и тегления от казиното. Бих искал да подчертая факта, че казиното в момента е в 2 различни черни списъка и те нямат политика за реагиране на оплаквания на играчи, така че наистина не ви препоръчвам да играете там. Изберете друго казино, ако искате да сте в безопасност.
I noticed that a lot of people search for more information about 22bet casino and withdrawals from the casino. I'd like to highlight the fact that the casino is currently on 2 different blacklists and they have no reaction policy to player complaints so I really don't recommend you to play there. Choose another casino if you want to stay safe.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.