ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с изтеглянето на 22bet

Проблеми с изтеглянето на 22bet (страница 7)

преди 4 години от giseryd
|
67196 преглеждания 170 отговора |
|
1...6 7 89
Anonymized417
преди 2 години

Това е за проверка! Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 2 години

Изпратете вашата собствена карта с останалите документи за потвърждение, забравете за предишните депозити, които сте направили на другата карта. Ако изпратите карта, която не е регистрирана на ваше име, тя ще бъде отхвърлена.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Но ако изпратя картата си, ще видят, че не съвпада с депозитната карта

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 2 години

Изчакайте и вижте какво има да каже Радка. Просто се опитвам да ви помогна да разберете, че ако изпратите карта, която не съвпада с тази във вашите документи за проверка, тя ще бъде отхвърлена. Както виждам, единственият шанс, който имате, е да изпратите карта, регистрирана на ваше име, и да се надявате да не проверят картата, използвана за предишни депозити. Казината, които използвах, в техните правила и условия посочват, че само притежателят на посочената карта може да депозира. Винаги се уверявам, че съм потвърден, преди да направя депозит, който е най-безопасният начин. Използването на чужда карта в онлайн казино е не-не!!

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Имате ли предстоящо теглене, ако да, за колко струва?

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

1400 и аз съм въвел 1500

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 2 години

😯 о, това е много за губене, ако няма да ви платят, докато не бъдете потвърдени. Имам идея, но изчакай да видиш какво ще каже Радка първо, тя може да не е по-различна от моите познания за тази ситуация

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Ако можете, кажете ми какво мога да направя, трябва да действам възможно най-скоро

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 2 години

Не трябва да се паникьосвате и да чакате второ мнение от Радка, тя е експертът. Това щях да направя, ако бях във вашето положение.

отменете тегленето

направете възможно най-малкия депозит с вашата собствена карта

направете нова заявка за теглене минус новия депозит

изпратете вашите документи за потвърждение, включително вашата карта, с която сте направили последния депозит.

надявам се, че когато проверят дали картата, с която сте направили последния си депозит, съвпада с картата за потвърждение и ако е така, тегленето ще премине гладко.

Все пак бих получил второ мнение тук от Радка.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Добре! Благодаря ти! Ще я изчакам, ако трябва да вкарам 10 евро с моята карта и веднага да изпратя снимка на картата за проверка, след като приемат верификацията мога ли да тегля парите отново с другата карта?

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 2 години

Не, целта е, че депозитът и тегленето се правят с регистрираната карта и че съвпадат. Тъй като вероятно няма да санкционират оттеглянето.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Можете ли да ме попитате освен тази още документация?

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 2 години

Съжалявам, че не разбрах въпроса. Всяко казино иска различни KYC документи, сега обикновено е селфи с вашата лична карта, показваща например паспорта ви. Доказателство за адрес Обикновено в този случай изпращам банково извлечение, а след това начина, по който сте направили депозит с банковата си карта. Може да варира от казино до казино, така че бих се консултирал с казиното какво е приемливо

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Можете ли да отговорите, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Регистрирах се в 22bet и използвах карта виза, която не е на мое име, направих депозити и тегления без проблем, но сега ме молят да потвърдя сметката, изпратих документ за самоличност и сега имам да изпратя картата visa, но картата visa не е на името на потребителската регистрация на страницата на 22bet, има ли проблем?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Боя се, че това би трябвало да е голям проблем във всяко прилично казино 😕 Забранено е използването на методи за плащане, регистрирани на друго име освен вашето, в повечето казина, дори ако човекът ви е заел картата доброволно.

Стандартният процес е, че казиното затваря акаунта ви и връща депозита, но е трудно да се каже какво ще направи 22bet.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не трябва да се паникьосвате и да чакате второ мнение от Радка, тя е експертът. Това щях да направя, ако бях във вашето положение.

отменете тегленето

направете възможно най-малкия депозит с вашата собствена карта

направете нова заявка за теглене минус новия депозит

изпратете вашите документи за потвърждение, включително вашата карта, с която сте направили последния депозит.

надявам се, че когато проверят дали картата, с която сте направили последния си депозит, съвпада с картата за потвърждение и ако е така, тегленето ще премине гладко.

Все пак бих получил второ мнение тук от Радка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, Найджелич,


Честно казано, виждам този опит като много рискован. Те ще разберат, предполагам.

Другият проблемен момент е, че това казино прилага нелоялни условия и активно ги използва срещу играчите. Така че бих казал, че да им дадем друга „справедлива" причина няма да помогне на каузата. 😔

Знам, че е трудно, но обикновено всички трябва да се съгласим с правилата и условията, за да преминем към първия депозит. В този случай не би било честно да насърчавам играча да действа по този начин, дори ако наистина разбирам, че мотивацията е само да помогна.

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 2 години

Здравейте, miralles8666,

Съжалявам, че трябва да научите урока си по този начин. Приемете това като добра причина да се запознаете по-добре с всички Общи условия, защото ако нарушите (волно или неволно) някое от тях, печалбите ви се губят и акаунтът ви вероятно ще бъде затворен. 🙁.

Чувствайте се свободни да го направите тук:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players

Честно казано, вие избрахте лошо казино, в което да играете, и ако се опитате да обясните какво се е случило, честно казано мисля, че те няма да бъдат много кооперативни. Ако се опитате да използвате собствената си карта сега, сигурен съм, че ще разберат.

Спечелихте големи и казиното се уверява, че не сте нарушили никакви правила - които имате 😔

Наистина съжалявам, че не мога да ви помогна с това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам проблеми с теглене в 22bet, искаха ми различни данни и снимки, накрая извлечението от сметката на картата, с която депозирах.

След като го изпратите, те продължават да отговарят, че уважават исканията на отдела за сигурност, на практика за тях банковото извлечение, което аз продължавам да препращам, не е добро.

Как мога да го поправя?

От една седмица се мъча с тях, не издържам вече !!

Автоматичен превод:
richy98
преди 2 години

Здравейте,

важно е да разберете от какво е изявлението - защо се отхвърля. След това трябва да го предоставите по „правилния начин".

Казаха ли ви какво не е наред, моля? Формат, може би липсват някои банкови данни?

Моля, уведомете ме.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Забелязах, че много хора търсят повече информация за 22bet казино и тегления от казиното. Бих искал да подчертая факта, че казиното в момента е в 2 различни черни списъка и те нямат политика за реагиране на оплаквания на играчи, така че наистина не ви препоръчвам да играете там. Изберете друго казино, ако искате да сте в безопасност.

Автоматичен превод:
1...6 7 89
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини