ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с изтеглянето на 22bet

Проблеми с изтеглянето на 22bet (страница 6)

преди 3 години от giseryd
|
49617 преглеждания 170 отговора |
|
1...5 6 7...9
Добавете пост
преди 2 години

Играх в 22bet от близо една година. Преди това тегленето за мен беше отлично: винаги завършваше за 10 минути. Но този път две тегления са блокирани. Както в миналото, те бяха одобрени много бързо. Но тогава, сега една поръчка е 4 дни и друга 2 дни, парите все още не са в сметката ми.

Някой може ли да ми даде някакви предложения или да ми каже някакъв опит? Може ли все още да има проблеми, когато тегленията са одобрени?

Автоматичен превод:
wszgreat
преди 2 години

Здравейте, преместих публикацията ви в тази тема, защото става дума за проблеми с теглене от казино 22bet. Можете да започнете да четете от тук: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/22bet-withdrawal-issues

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря. Всъщност в началото видях разговорите тук и след това се регистрирах. Добра новина е, че сега получих пари от едно теглене (това с по-малко пари). Но другата заявка с повече пари все още не е получена.

Автоматичен превод:
wszgreat
преди 2 години

Здравейте, това е добър знак. Например, ако спечелената сума е по-висока, казиното може да прехвърли парите в няколко плащания. щях да изчакам малко.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Изминаха още два дни, а парите все още не са получени.

Автоматичен превод:
wszgreat
преди 2 години

Е, явно е твърде дълго. Имат ли връзка с вас? Второто оттегляне е одобрено?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Първо се одобрява и след около 7 дни се отхвърля. Вчера бях в много лошо настроение и използвах парите за залагане и нямах късмет. Парите бяха загубени в игри. Накрая проблемът е "решен" по такъв разочароващ начин. Съжалявам за Казиното, което използва този начин да задържи по-малките печалби в тяхната компания.

Автоматичен превод:
wszgreat
преди 2 години

О, не... съжалявам, че загубихте парите. По-добре е да забравим сега, предполагам 🙁.

Автоматичен превод:
wszgreat
преди 2 години

не съм много сигурен. Много играчи казват, че това е стратегията на казиното, но аз вярвам, че това не винаги е стратегията на казиното. Казиното може да е просто лошо, твърде бавно, с бъгове, може да има проблеми с доставчиците на плащания...има много опции.

Автоматичен превод:
vaneza
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, но мисля, че от казиното зависи дали ще приемат грешката ви и ще ви изплатят печалби 🙁 в някакъв акт на добра воля. Намирам за странно, че сте преминали KYC с различно име на притежателя на кредитната карта, както и на банковата сметка - но може би съм се объркал. Трябва да се свържете с поддръжката, да им обясните ситуацията и ако всичко върви добре, те могат дори да върнат депозити. Просто не регистрирайте чужди имена към други методи на плащане, можете само да създадете по-голям проблем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

По някаква причина не ми е позволено да тегля по никакъв метод. Всеки път, когато отида до прозореца за изтегляне, той просто се показва като "недостъпни услуги" и не ми дава опции.


Говорих с един от помощниците в чата и ми казаха да изпратя личната си карта и номера на акаунта си на имейла "security@22bet.com", но това беше преди почти 2 седмици и все още нямам отговор от тях. На всичкото отгоре нямам достъп до чата, когато стигнах до уебсайта


Може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
lucassousa001
преди 2 години

Здравейте,

опасявам се, че това не е първият подобен случай.

Предлагам ви да подадете жалба тук и ние ще се опитаме да се свържем с казиното и да разберем какъв е проблемът там.

Чувствайте се свободни да използвате тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Ще се опитам да се свържа и с техния отдел за сигурност. редовно.

Автоматичен превод:
lucassousa001
преди 2 години

Най-общо казано, ние дадохме на казиното много лоша оценка и точно това можете да очаквате от лошо казино. Все още е възможно да ви бъде платено, но това ще отнеме известно време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро! В 22bet нещо се случва, ако използвам виза, на която името на сметката не е? Така че мога ли да го проверя?

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 1 година

Здравей.

Съжалявам, че не разбирам въпроса Ви.

Какъв изглежда проблемът или какво бихте искали да проверите, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Регистрирах се в 22bet и използвах карта виза, която не е на мое име, направих депозити и тегления без проблем, но сега ме молят да потвърдя сметката, изпратих документ за самоличност и сега имам да изпратя картата visa, но картата visa не е на името на потребителската регистрация на страницата на 22bet, има ли проблем?

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 1 година

В някои казина е против техните правила да се правят депозити и тегления на карта, която е различна от регистрираното име. Възможно е те да закрият акаунта ви и да конфискуват всички печалби, свързани с тази карта. Има ли причина да не сте депозирали със собствената си карта? Ще трябва да изчакате и да видите какъв курс на действие предприемат,

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

Причината е, че нямам карта, мога ли да изтегля същата?

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

но въведените пари се връщат? Не е полза

Автоматичен превод:
miralles8666
преди 1 година

Правили ли сте теглене с карта, която не е на ваше име? Ако не е за проверка, изпратете вашата собствена дебитна карта с останалите си документи за проверка

Автоматичен превод:
1...5 6 7...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини