ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с изтеглянето на 22bet

Проблеми с изтеглянето на 22bet (страница 5)

преди 4 години от giseryd
|
67080 преглеждания 170 отговора |
|
1...4 5 6...9
преди 3 години

Не мога да намеря matercard опция за теглене на средства. Но аз го използвах преди. Моля, съвет. Благодаря

Автоматичен превод:
Delacrun7269
преди 3 години

Доста често се случва, че Mastercards не поддържат тегления, а само депозити. Може би казиното имаше твърде много проблеми с него, така че те просто премахнаха напълно опцията. Трябва да ги попитате за алтернативи или дори можете да попитате защо не е възможно да се оттеглите в Mastercard.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте всички имам нужда от помощ, отворих игрална сметка на 22 залога след няколко депозита успях да спечеля различни залози и имам много пари в сметката, които искам да изтегля само чрез изпращане на документите или личната карта и кредитните карти, които Използвах за депозита, не получих отговор от охраната, т.е. първоначално изпратих личната карта и те отговориха, че не е добре, след като няколко пъти я изпратиха, първо ми поискаха извлечение по кредитна карта и след това на другото чрез приложение за чат, след като няколко пъти изпрати всичко, защитата не отговаря на имейла, извиквам съдействие и те ми казват, че трябва да изчакам максимум 72 часа, за да може защитата да провери всичко. Четейки различните публикации, надявам се, че не губят време, за да блокират акаунта ми и да не ме карат да изтегля всички пари, които имам в акаунта

Автоматичен превод:
Davi.97
преди 3 години

Здравейте, проверката понякога може да отнеме една седмица, така че наистина трябва да им отделите малко време. Разбира се, ако те не потвърдят акаунта след 72 часа, както са ви обещали, трябва да ги помолите отново за актуализацията.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Факт е, че им се обаждам, за да поискам информация, а понякога ми казват да изчакам, а понякога ми казват да отложа извлечението на една от двете кредитни карти, защото не са го получили.

Изпратих последното изявление 4 пъти, защото ми казаха да отложа.

Надявам се, че това не е измама, защото трябва да изтегля парите от сметката.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте на всички, след като направих искане за теглене и бях одобрен, трябваше да изпратя документа си, за да активирам прехвърлянето на SEPA към проверката на пощата, след това ме помолиха да потвърдя адреса си и изпратих извлечение за акаунт, където има и моят адрес, и моят име и накрая ми отговориха с този имейл:

Уважаеми потребител,

Благодаря за предоставената информация.

Вашите документи са в процес на проверка.

Тегленето по банков път след изпращане на документите може да отнеме от 2 до 5 банкови дни.

Моля, изчакайте окончателния статус на оттегляне.

какво означава ?




Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, това е някак странно - повечето онлайн казина, които познавам и лично съм опитвал, обикновено приемат кредитни карти Mastercard. След това можете да направите депозит, както и теглене с този начин на плащане. Може би опитайте да разгледате друго казино - например такова, където освен предпочитаните начини на плащане, получавате и нещо допълнително - например безплатни завъртания без депозит, бонус без депозит и други бонуси за нови и съществуващи и лоялни играчи. И винаги, преди да започнете да играете, просто проверете условията на подбора, уведомете ви какво правите и не се изненадвайте.

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
lauarual
преди 3 години

Знам, че това е стара тема, но знаете ли различен метод за заобикаляне на Visa. Тъй като поставянето на $ 3 на skrill и залагането на $ 3 доведе до съобщение, че тегленията трябва да бъдат пропорционални на депозита. Безопасно е да се каже, че съжалявам, че не потърсих отзиви

Автоматичен превод:
kaptenlok
преди 3 години

в крайна сметка получихте ли парите в същото положение (по -малко пари) и се чудехте дали не съм намалил загубите ми

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

ЗАЯВКА ЗА ПОМОЩ НА КАЗИНО 22bet

Здравейте, вчера поисках теглене на 400 евро, което ми одобриха (това бяха парите, които бях инвестирал и с които спечелих някои купони), но все още не са пристигнали, оттеглих се със SEPA. продължавай да играеш. снощи отивам да отворя казиното, за да играя блекджек, но съм заседнал за проверка на документи. Изпращам лична карта и те ме молят да изпратя банковата карта с номерата, покрити с лист хартия, изпратих личната карта, която използвам чрез приложението за разбиране, защото депозирах с виртуална карта. С приложението създавам виртуални карти, които след това използвам за плащане онлайн.

Сега ме помолиха за снимки на виртуалната кредитна карта (първата карта и последната карта, с която попълних сметката си). Поканих цялата документация и все още чакам отговор .. Моля, помогнете ми, не знам как да го направя. Страхувам се, че 22bet иска да блокира сметката ми и парите ми

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
stedemo
преди 3 години

Здравейте, ако сте създали виртуални карти в приложение, тогава можете да направите екранна снимка на приложението, показваща виртуалните карти. След това можете да го изпратите в казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер, някой играл ли е на 20bet, ако да, нека ви кажа нещо за тегленията, защото тегля от 7 работни дни и парите не са пристигнали (sos)

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
petrakis1
преди 2 години

Здравейте, тук можете да проверите потребителски отзиви, публикувани от други играчи: https://casino.guru/20bet-casino-review#tab=js-tab-reviews

И тук можете да проверите всички оплаквания, направени някога относно това казино:

https://casino.guru/complaints

Потвърдено ли е тегленето ви от казиното, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

някой направил ли е теглене от 20bet (sos) не влага парите докато е определено

Автоматичен превод:
преди 2 години

някой правил ли е пари или е 20bet измама?

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefilefile

здравей,

Нещо се обърка, след като въведох данните за моя акаунт, за да изтегля печалбите. Това никога не се е случвало досега и съм малко напрегнат. Моля, уведомете ме как да разреша този проблем.


Поддръжката на клиенти просто се придържа към вашето теглене е одобрено и ще отнеме 7 дни, но тегленето беше отхвърлено, така че как парите ще получат превод по сметката. Също така след отхвърляне получавам сумата обратно в моя акаунт за игра.

Моля, помогнете, ако някой е имал този проблем по-рано.

Автоматичен превод:
sahil22bet
преди 2 години

Здравейте, както можете да прочетете тук - това казино има много лоша репутация, така че предполагам, че разговорът с тяхната поддръжка няма да ви отведе по-нататък, все пак това е най-прекият начин как да съберете печалбите си. Бъдете настойчиви, попитайте ги как знаят, че ще отнеме 7 дни, когато оттеглянето бъде отхвърлено и т.н.

Тук можете да проверите целия списък с всички оплаквания, подадени срещу 22Bet: https://casino.guru/complaints, както и можете да подадете своя собствена жалба тук. Споделете напредъка си, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Една от основните причини букмейкърите да отказват да изплащат печалби е отказът на клиента да потвърди повторно сметката си и да потвърди самоличността си.


Понякога играчите не разбират защо букмейкърите отново ги молят да подадат своите данни и искат нови документи. Освен че защитава собствените си интереси, букмейкърът защитава по този начин акаунтите на своите играчи и иска да се увери, че акаунтът ви не се използва от трети страни.

Автоматичен превод:
EmmaPoole
преди 2 години

Вярно е. Казиното или букмейкърът често изискват още документи, в случай че използвате друг начин на плащане в акаунта си или вашите документи (лична карта, карта, шофьорска книжка) изтекат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден, аз съм Ема и пиша от провинция Сондрио. Нормално е операторите да извършват проверки, за да избегнат измами и други неудобства, това се случва на всички букмейкъри, като Betfair и тогава зависи и от метода на депозит, който използвате. Що се отнася до банковия превод, това е един от методите за плащане, който отнема повече време, като се използва кредитна карта, предплатен Paypal или други електронни портфейли, със сигурност кредитът е по-бърз.


Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
1...4 5 6...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини