ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с изтеглянето на 22bet

Проблеми с изтеглянето на 22bet (страница 4)

преди 3 години от giseryd
|
48963 преглеждания 170 отговора |
|
1...3 4 5...9
Добавете пост
lauarual
преди 3 години

Познайте неговия Jeton, тъй като това пише на уебсайта им. "За да обработите всяко изплащане от вашия портфейл Jeton, ще трябва да преминете през процеса на проверка. Процесът на проверка за Jeton Wallet е стандартизирана мярка за съответствие за изпиране на пари (AML), познавате своите клиенти (KYC) и законите и разпоредбите за финансиране на борбата с тероризма (CTF). Процесът се състои от подаване на подкрепяща документация. Времето за обработка за проверка може да отнеме до 12 часа, в зависимост от нивото на обществения интерес. "


просто се казва отхвърлено при залог 22 (по-рано се казва „отказано от оператор")

Автоматичен превод:
lauarual
преди 3 години

Звучи добре, чакам да ми изпратите имейл 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Добре.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Успешно завърших идентификацията на сметка в банкова карта и този документ, който те поискаха

беше поискал теглене и в рамките на около 5 дни той беше завършен и парите отидоха на картата ми, след което отново поисках теглене и по-конкретно 5 тегления от общо 1,290 евро и те бяха одобрени почти веднага, проблемът е, че 12 изминаха дни и те не завършиха плащането моята банка. Аз съм в постоянна връзка с компетентния отдел на банката и досега не са изпратили никакво искане за сумата (искам да кажа, че първото теглене, където поисках, се състоя нормално имам проблема сега с останалите 5 нови тегления)

също така са блокирали онлайн чата ми е трагично

Автоматичен превод:
Useruser
преди 3 години

Хм, това винаги се казва, когато казиното спре да общува с играч. Опитвали ли сте да им изпращате имейли?

Автоматичен превод:
преди 3 години

да, изпращал съм имейл няколко пъти и получавам абсолютно същите отговори, че им давам данните за акаунта си и изпращам екранна снимка на тегленията, които съм поискал, всички тези, които съм направил и съм ги изпращал много пъти, без никакъв резултат също в отговор от предишните дни ми беше казано, че няма заявка за теглене и сумите са платени и те се позовават на първото теглене, което ви казах преди в съобщението, след нов опит автоматично получих съобщение отново след много часове за изпращане тях оттеглянето в снимка, където го направих и сега не ми отговарят два дни

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Useruser
преди 3 години

В този случай ви предлагам да подадете жалба на нашия уебсайт. Сигурно е много досадно, когато не можете да се свържете с никого, който би ви дал някаква подходяща информация за оттеглянето ви. Просто не разбирам това поведение.

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 3 години

прехвърлянето е завършено благодаря много

Автоматичен превод:
Useruser
преди 3 години

Приятно, поздравления!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте всички,

Днес се регистрирах в този сайт, изиграх общо € 170 в спортни залози и спечелих € 770 ... Опитах се да тегля чрез Mastercard и той ми даде „Процесът е отказан от оператора" няколко пъти, след като се свързах с имейл екипа за поддръжка отговори че бих могъл да тегля по банков път, защото те са го активирали, направих теглене на 770 евро по банков път и сега е в СТАТУС "ОДОБРЕНО ... ... Въпросът е: мога ли да бъда тих, тоест състоянието ОТВОРЕНО означава "СЪСТАВЕНО" или пак мога да имам проблеми?


Ако някой е имал същия опит, благодаря предварително за отговора.

Благодаря и поздрави

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, имам нужда от помощ. Платих от главната карта по сметката, тя спря да работи и след това платих от визовата карта на сестра ми (играх с тези пари), сега когато искам да изтегля пари, тя трябва да бъде написана по същия метод като депозита, но не приема нова виза, защото сумата за плащане е по-висока от депозита, сега те искат милион снимки да ги изпратят, въртят ме в кръг, искат данните на нова банка карта и не е на мое име, а на името на сестра ми

Автоматичен превод:
Stfn
преди 3 години

Да, това е стандартна процедура и вероятно сте се сблъскали с истински проблеми, тъй като депозирането с методи на плащане, които не ви принадлежат, е забранено в повечето казина. Опасявам се, че когато им изпратите снимка на картата, те ще анулират печалбата.

Автоматичен превод:
преди 3 години

В повечето условия е забранено използването на чужда карта за депозиране и обикновено всички печалби се анулират и се конфискуват. Тази компания може да направи изключение, ако имате късмет

Автоматичен превод:
Stfn
преди 3 години

Разбира се, те ще анулират печалбите ви, когато разберат, че картата не е ваша.

Не сте ли опитвали да депозирате и теглите с начин на плащане на ваше име?

Автоматичен превод:
kaptenlok
преди 3 години

Уважаеми, аз съм точно като вас с проблема с изтеглянето, кажете ми какъв алтернативен метод сте използвали и дали е работил за вас?

Автоматичен превод:
преди 3 години

В крайна сметка не успях в нищо, казвам сбогом. Другари, имам проблем, ако има решение, как е най-добре да имате акаунт на 22bet? Плащанията с карти към чуждестранни букмейкъри вече са забранени. Трябва ли да открия сметка при приятел от чужбина и кой метод на плащане / теглене да използвам?

Автоматичен превод:
Stfn
преди 3 години

Не можахте ли да изтеглите парите си?

Какъв е конкретният проблем?

Автоматичен превод:
Thomas75
преди 3 години

Всъщност, ако ви кажат да създадете електронен портфейл, това бих направил. В случай че получите съобщението от тях, в което се казва "Невъзможно е да изтеглите средства. Трябва да теглите със същия метод, отколкото депозит. Теглете пропорционално на депозитите си", тогава щях да се свържа с тях и да попитам: "Добре, направих това, което ме помолихте какво да направя след това? " Тъй като те винаги могат да отменят правилото и така или иначе да изпратят всички пари в електронния ви портфейл.

Въпреки че отнема време и няма никакъв смисъл, бих следвал инструкциите им, тъй като получаването на парите е най-важната част от тях.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Лора от центъра за тестове ми даде много добри съвети, за да направя процеса по правилния начин, но все пак получих съобщението за грешка, което споменах в предишния си пост. Създадох skrill акаунт, добавих 10 € с метода paysafecard, тъй като уж mastercard ще убие процеса. След това заложих 11 € на коефициент 2,3, за да бъда „в безопасност" и се опитах да тегля с Skrill (ново изтегляне, създадено за тази измамна компания), но не се получи. Потвърждавам, че съм направил всичко правилно и в правилния ред.

Свързах се с тях и те ми изпратиха същото съобщение за копиране, което ми изпращаха за последните 30 имейла от 52, които съм им изпратил. Подадох жалба и получих имейл от Кристина, в който се казва, че по жалбата ми ще се работи, но все още нищо. Предполагам, че вие имате много работа и вие сте единствените ми надежди, тъй като 22bet ме постави в задънена улица. Явно се подиграват на ситуацията и започвам да я губя. Иска ми се да имах пред себе си основателя на лайна ...


С уважение,



Автоматичен превод:
преди 3 години

За да бъда честен, 22Bet няма най-добрата репутация. Един съвет за следващия път, преди да започнете да играете в казино, погледнете мнения 😉 Разбирам, че не ви помага с текущата си проблем, но повече, за да се предотврати в бъдеще.


Възможно ли е да им се обадя, понякога помага да продължа да ги дебне, хаха.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини