НачалоФорумОбсъждане на жалбиПроблем с казино Crownplay

Проблем с казино Crownplay (страница 2)

 от marc8inho
|
2 889 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
n41920180

Радвам се, че накрая получихте парите си и със сигурност разбирам мисълта ви тук.

Така че наистина помогна да подадете жалба до нашия екип. какво мислиш 🙂

Автоматичен превод:

Пазете се от това казино!

Чакам тегленето си от няколко дни, но нищо не се случва. Поддръжката не е полезна и целият процес се проточва без видима причина. Имате чувството, че сте в застой. Абсолютно не мога да препоръчам този уебсайт - вместо това намерете по-уважавано казино!


Автоматичен превод:
mrfridon

Здравейте,

Иска ми се да можех да ви помогна, така че нека се опитам да ви попитам няколко неща:

Когато казвате, че поддръжката не е полезна, какво ви каза поддръжката? Тъй като е понеделник, може би изплащанията не се извършват през почивните дни; може ли да е така? Предполагам, че чакането те убива, така че се чувстваш сякаш това е краят на света, но по принцип понякога е просто по-бавно. Този форум е пълен с такива ситуации.

Освен това, моля, потвърдени ли са напълно вашият акаунт и опция за плащане?

Колкото повече споделяте, толкова по-добра е картината на ситуацията.


Автоматичен превод:
Radka

Поддръжката винаги ми казва едно и също нещо: тегленето отнема 3-5 дни. Но честно казано, не разбирам защо го казват - просто трябва да кажат, че отнема няколко месеца и това е. Тогава поне щях да знам къде се намирам и изобщо нямаше да играя там. Играх там, защото мислех, че ще си получа парите след време. Но сега тегленето все още се обработва и просто не мога да разбера защо трябва да отнеме толкова време. Всяко нормално казино отнема максимум три дни, но тук се проточва вечно.


Автоматичен превод:
Radka

Поисках теглене на 02.03, но до момента няма

Автоматичен превод:
mrfridon

Започнаха ли вече с процеса на проверка?

Работата е там, че чатът на живо през повечето време дори не знае какво точно се случва с тегленията, защото всъщност зависи от други отдели.

Автоматичен превод:
Romi

Не, в никакъв случай. Верификацията като опция не е налична

Автоматичен превод:
Romi

Това е много време, това изобщо не е възможно, никога не играя в това казино

Автоматичен превод:

Хора това наистина ли е измама??????

Първо, не можах да изтегля повече от 500 € и загубих останалите пари (1200 €), но това няма значение. Чакам теглене от 8 дни и поддръжката на клиенти ми пише, че финансовият отдел проверява, но моля ви, къде сте и кой работи за вас, това е схема. Никога повече няма да играя в това катастрофално казино

Автоматичен превод:

Моя е грешката, че не разгледах навреме ревютата за това казино.

Автоматичен превод:

Не съм сам, много хора имат оплаквания

Автоматичен превод:
mrfridon

Със сигурност е разбираемо да се чувствате разочаровани от цялата тази ситуация. Мислили ли сте обаче да подадете жалба тук?

Дано нашият екип успее да се намеси.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини