НачалоФорумОбсъждане на жалбиПроблем с казино Crownplay

Проблем с казино Crownplay

преди 1 месец от marc8inho
|
1 506 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 1 месец

здравейте всички


какво бихте направили на мое място?


Спечелих €3000 в Crownplay Casino.


(Дотогава често депозирах и често теглех пари, но никога сума над 500 €.)


Когато спечелих €3000, ми бяха платени €500. Тогава се започна. Изведнъж трябваше да се верифицирам, след което направих всичко необходимо за верификация. Създаваха проблеми дълго време и не го приемаха дълго време, докато един ден не получих съобщението "акаунтът ви е блокиран, защото не можахте да бъдете верифицирани".


Това означава, че вече нямам достъп до акаунта си.


Разговарях с услугата за чат и попитах какво ще се случи с парите ми и те казаха, че ще ми бъдат изплатени, но нищо не се е случило от 5 дни.


какво трябва да направя Отчаян съм, защото спешно ми трябват парите.



Би било чудесно, ако можете да ми помогнете.

благодаря

Автоматичен превод:
marc8inho
преди 1 месец

Направих и екранни снимки на чата на живо, където ме увериха, че пак ще получа парите си изплатени.

Автоматичен превод:
marc8inho
преди 1 месец

здравейте!

Знаете ли, докато проверката е необходима, винаги е най-добре да си сътрудничите, за да получите парите. Както казах, ще имате цялото време да се оплаквате, след като процесът приключи. И така, позволете ми един въпрос, за да разбера по-добре какво се е случило:

Когато кажете: "Те създаваха проблеми дълго време и не го приемаха дълго време..."

Означава ли това, да речем, че сте отказали да продължите с проверката? Ако да, каква е причината за това?

Ще изчакам повече информация, вместо да разчитам на моите очаквания, защото това е важна подробност.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

здравей


с приятелката ми играехме заедно.

Сметката беше на нейно име, изплащанията бяха различни, понякога към моята банкова сметка, понякога към нейната банкова сметка и винаги работеше.


Сега ми изпратиха имейл, че съм нарушил правилата, защото съм играл под имената на други хора, което не е вярно, защото с приятелката ми играехме заедно.


Те също казаха, че няма да изплатят парите, които спечелих, защото съм нарушил правилата, но според мен това не е вярно, нали?



Може ли някой да ми помогне в този случай?

Не може да съм бил в състояние да депозирам огромни суми пари и всичко винаги да е работело, а сега, когато спечеля нещо, те не искат да ми изплатят и просто създават проблеми.


моля помогнете ми

Автоматичен превод:
marc8inho
преди 1 месец

Е, в този случай казиното е правилно, за ваше съжаление.

Не е позволено в повечето казина и винаги трябва да бъде записано в условията. Затова препоръчваме да ги прочетете дори преди да депозирате в което и да е онлайн казино, за да предотвратите бъдещи проблеми.

Все пак ще ви предложа да подадете жалба тук до нашия екип, за да могат те да проучат напълно цялата ситуация и да се опитат да се свържат с казиното вместо вас. Само така можем да разберем какво може да се направи във вашия случай.

Жалбата е безплатна, така че не се притеснявайте за допълнителни разходи.

Ето връзката , която трябва да следвате. Моля, обяснете цялата ситуация на нашия екип за оплаквания и се надяваме, че ще има добри новини по отношение на това.

И така, ще опитате ли това? кажи ни

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър вечер, най-лошото от казиното, направих две тегления от миналия уикенд и парите все още не са дошли, добре, че имат много работа

Автоматичен превод:
n41920180
преди 2 седмици

Вашият акаунт потвърден ли е вече в това казино? И имали ли сте успешни тегления там преди?

Всъщност не е нищо необичайно, че тегленията могат да се забавят, когато има претоварване.

Хубавото е, че казиното ви даде обяснение за това, вярвам.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добър вечер, няма нужда от проверка, казва ми и почти повечето казина вече са направили най-простото нещо - теглене за почти 1 ден, те са били платени

Автоматичен превод:
n41920180
преди 2 седмици

За съжаление, понякога наистина може да се случи на всеки и може дори да не са виновни казината. 🤷‍♀️

Кажете ни, когато получите парите, за да сме сигурни, че всичко е наред.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

За съжаление не виждам да харча парите си

Автоматичен превод:
n41920180
преди 2 седмици

Кой метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

И през картата, и чрез електронното банкиране разбирам, че има натоварване, но не след 10 дни

Автоматичен превод:
n41920180
преди 2 седмици

Какво ще кажете за това, че се опитвате да подадете жалба и нашият екип ще разгледа нещата?

Ако продължи толкова дълго и не е имало движение, можем да проучим въпроса.

Моля , използвайте тази връзка , за да подадете жалба и да опишете добре проблема, за да може екипът ни да разбере всичко.

Кажете ни как върви, моля. Ще изчакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

За съжаление, не ги виждам да депозират парите ми, нищо не се променя, отиваме на 9-ия ден и те просто казват, че имат много тегления и за да проявят разбиране, виждам, че това казино също е измама. Второ казино, което изяжда парите ми

Автоматичен превод:
n41920180
преди 2 седмици

Нашият екип за жалби ще проучи цялата ситуация, ако подадете жалба. В противен случай няма да можем да помогнем.

Така че, уведомете ни, моля, как сте решили.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Къде мога да подам жалба?

Автоматичен превод:
n41920180
преди 2 седмици

Просто използвайте тази връзка, която публикувах в предишната си публикация, за да го направите.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Жалбата е таксувана

Автоматичен превод:
n41920180
преди 2 седмици

Изобщо не е нужно да се притеснявате; всички оплаквания са напълно безплатни за нашите потребители.

Ако имате нужда от помощ при подаването, ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Въпросът е приключен. Платиха ми след безброй съобщения. Няма да играя отново там

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини