ФорумОбсъждане на жалбиПроблем с казино Crownplay

Проблем с казино Crownplay

преди 2 седмици от marc8inho
|
514 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 седмици

здравейте всички


какво бихте направили на мое място?


Спечелих €3000 в Crownplay Casino.


(Дотогава често депозирах и често теглех пари, но никога сума над 500 €.)


Когато спечелих €3000, ми бяха платени €500. Тогава се започна. Изведнъж трябваше да се верифицирам, след което направих всичко необходимо за верификация. Създаваха проблеми дълго време и не го приемаха дълго време, докато един ден не получих съобщението "акаунтът ви е блокиран, защото не можахте да бъдете верифицирани".


Това означава, че вече нямам достъп до акаунта си.


Разговарях с услугата за чат и попитах какво ще се случи с парите ми и те казаха, че ще ми бъдат изплатени, но нищо не се е случило от 5 дни.


какво трябва да направя Отчаян съм, защото спешно ми трябват парите.



Би било чудесно, ако можете да ми помогнете.

благодаря

Автоматичен превод:
marc8inho
преди 2 седмици

Направих и екранни снимки на чата на живо, където ме увериха, че пак ще получа парите си изплатени.

Автоматичен превод:
marc8inho
преди 2 седмици

здравейте!

Знаете ли, докато проверката е необходима, винаги е най-добре да си сътрудничите, за да получите парите. Както казах, ще имате цялото време да се оплаквате, след като процесът приключи. И така, позволете ми един въпрос, за да разбера по-добре какво се е случило:

Когато кажете: "Те създаваха проблеми дълго време и не го приемаха дълго време..."

Означава ли това, да речем, че сте отказали да продължите с проверката? Ако да, каква е причината за това?

Ще изчакам повече информация, вместо да разчитам на моите очаквания, защото това е важна подробност.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

здравей


с приятелката ми играехме заедно.

Сметката беше на нейно име, изплащанията бяха различни, понякога към моята банкова сметка, понякога към нейната банкова сметка и винаги работеше.


Сега ми изпратиха имейл, че съм нарушил правилата, защото съм играл под имената на други хора, което не е вярно, защото с приятелката ми играехме заедно.


Те също казаха, че няма да изплатят парите, които спечелих, защото съм нарушил правилата, но според мен това не е вярно, нали?



Може ли някой да ми помогне в този случай?

Не може да съм бил в състояние да депозирам огромни суми пари и всичко винаги да е работело, а сега, когато спечеля нещо, те не искат да ми изплатят и просто създават проблеми.


моля помогнете ми

Автоматичен превод:
marc8inho
преди 2 седмици

Е, в този случай казиното е правилно, за ваше съжаление.

Не е позволено в повечето казина и винаги трябва да бъде записано в условията. Затова препоръчваме да ги прочетете дори преди да депозирате в което и да е онлайн казино, за да предотвратите бъдещи проблеми.

Все пак ще ви предложа да подадете жалба тук до нашия екип, за да могат те да проучат напълно цялата ситуация и да се опитат да се свържат с казиното вместо вас. Само така можем да разберем какво може да се направи във вашия случай.

Жалбата е безплатна, така че не се притеснявайте за допълнителни разходи.

Ето връзката , която трябва да следвате. Моля, обяснете цялата ситуация на нашия екип за оплаквания и се надяваме, че ще има добри новини по отношение на това.

И така, ще опитате ли това? кажи ни

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини