НачалоФорумОбсъждане на жалбиПреживявания в казино Gambiva

Преживявания в казино Gambiva (страница 3)

1 160 преглеждания 48 отговора |
преди 5 дни
|
12 3
Добавете пост
Radka
вчера

Здравейте, все още не съм чул нищо за одобрението на моя KYC и тегленето ми все още е в процес на разглеждане. Минаха 6 дни. Не знам какво друго мога да направя.


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Felopo80
преди 20 часове

Е, това не е лесно и аз го разбирам. В момента обаче няма много какво да се направи. Ако сте опитали всички официални контакти и казиното все още не отговаря, предполагам, че оплакването ще бъде добър повод; все пак е твърде рано колегата ми да се намеси. 🙁

Да се ​​надяваме, че това не е краят на всички надежди.


Автоматичен превод:
Koppari
преди 18 часове

Felopo80, ти също трябва да подадеш оплакване до гуруто относно гамбива. Аз самият го направих днес.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 18 часове

Можете ли да ми кажете какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 14 часове

Последни новини от моя проблем: акаунтът беше напълно потвърден вчера. Така че да видим какво ще се случи с тегленето.

Автоматичен превод:
преди 14 часове

Отговориха ли на имейла ви за KYC или потвърденият ви акаунт се показва на уебсайта на казиното?


Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 7 часове

Актуализиране на отговора Gambiva Casino

Скъпи Даниеле,


Благодарим ви, че се свързахте с нас.


Искрено съжалявам за забавянето на текущото Ви плащане.


Моля, обърнете внимание, че поради големия брой печеливши играчи, финансовият екип е получил голям брой заявки и ще прегледа всички заявки по реда на подаването им.


Опитваме се да проверим всичко възможно най-бързо.


Междувременно, благодарим ви за търпението.


С най-добри пожелания,


Екип за поддръжка на Гамбива

Автоматичен превод:
преди 18 часове

Можете ли да ми кажете какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 час

Всъщност имате две възможности за това, което можете да направите:

Или чакате още малко, за да видите какво ще се случи, без да подавате жалба.

Или можете да подадете жалба сега, но ще трябва да изчакате, докато изтече 14-дневният срок от заявката, тъй като нашият екип по жалби не може да се намеси по-рано.

Всъщност зависи от теб.

Автоматичен превод:
преди 14 часове

Последни новини от моя проблем: акаунтът беше напълно потвърден вчера. Така че да видим какво ще се случи с тегленето.

Автоматичен превод:
преди 1 час

Кажете ни как върви, моля.

Надявам се скоро всичко да се реши.

Автоматичен превод:
12 3

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини