ФорумОбсъждане на жалбиНякой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането?

Някой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането? (страница 7)

преди 5 месеца от MUMMSY
|
13516 преглеждания 129 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
Romi
преди 3 седмици

Моят акаунт е потвърден с много документи.


Паспорт, снимка, задна и предна част на картата ми, банково извлечение.

Отново ми поискаха извлечение миналия петък, уж за да се уверят, че не съм получил превода.

Това е много необичайно

Автоматичен превод:
asando34
преди 3 седмици

току-що влязох в акаунта си и профилът ми го няма с пари, които все още стоят там...няма отговори с имейли тази сутрин.

абсолютна измама

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

изглежда, че съм следващата жертва на ninewin

се опита да тегли и получи същото съобщение „потвърдете имейл адреса".

изпрати им имейл и отговорът беше...


здравей

Искахме да се свържем с вас, не трябва ли да знаете защо не мога да се оттегля, ..какво става тук относно вашата заявка. Можете ли да предоставите допълнителни подробности или да изясните заявката си, за да можем да ви помогнем по-ефективно?

И

здравей

Не успяхме да намерим акаунт, създаден с вашия имейл (моя имейл адрес) в нашето казино. Любезно ви молим да потвърдите, че комуникирате с правилното казино и да се свържете с нас, като използвате имейл адреса, който сте използвали при регистрацията.

Моля, свържете се с нас, като използвате правилния имейл адрес.



абсолютно шокиращо

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Хм, предполагам, че пишете от добър имейл, да? Колко време чакаш парите? Не получи ли имейл в началото, когато се регистрираш? Питам, защото бихте изпратили на казиното, че това наистина е вашият имейл.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Осигурих им всичко, което поискаха.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

можем ли да бъдем честни тук, всеки един от нас има един и същ проблем с потвърждението на имейла, очевидно казиното е виновно... никога не съм имал тези проблеми от деня на залаганията в интернет... дори чатът за помощ ме озадачи, след като им казах моят профил и опциите за депозит/теглене бяха изтрити и беше така на моя мобилен телефон и лаптоп „сигурно си виждал неща", след което пуф всичко се появява в тази секунда.....наистина се чувствам като котка и мишка, занимаваща се с тази компания те обичат да обвиняват клиента, като се надяват, че ще изхабят всички пари в сметката от разочарование, колкото по-дълго парите стоят там, толкова по-голям е шансът да бъдат похарчени

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Днес ми върнаха парите в казино сметката ми, но те само казаха, че трябва да тегля отново, тъй като преводът заседна по средата.


Този отговор няма абсолютно никакъв смисъл.

Сега ми казаха да тегля в банката, свързана с картата ми. Трябва да потвърдя този акаунт и отново мога да получавам само 1000 WD на ден.


Това е атлет

Автоматичен превод:
asando34
преди 3 седмици

Разбирам разочарованието ви тук. Понякога казиното не е виновно, особено когато става въпрос за доставчик на плащания трета страна, където нещо може да се случи и плащането наистина да блокира, както са ви казали.

Така че, надяваме се, след цялата проверка, която трябва да се направи, наистина ще можете да изтеглите печалбите си без никакви други проблеми.

Освен това, както виждам, €1000 е техният лимит на ден за теглене. Това е 5000 евро на седмица, така че вярвам, че не е толкова лошо. Не мислите ли?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Здравей Роми,


След като отново поисках WD, тази сутрин получих първите £1000, платени от Garush Ltd.




Предполагам, че продължават да говорят за доставчика на плащания.




Сега чакаме останалите £2000.




Това наистина беше битка.



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

можем ли да бъдем честни тук, всеки един от нас има един и същ проблем с потвърждението на имейла, очевидно казиното е виновно... никога не съм имал тези проблеми от деня на залаганията в интернет... дори чатът за помощ ме озадачи, след като им казах моят профил и опциите за депозит/теглене бяха изтрити и беше така на моя мобилен телефон и лаптоп „сигурно си виждал неща", след което пуф всичко се появява в тази секунда.....наистина се чувствам като котка и мишка, занимаваща се с тази компания те обичат да обвиняват клиента, като се надяват, че ще изхабят всички пари в сметката от разочарование, колкото по-дълго парите стоят там, толкова по-голям е шансът да бъдат похарчени

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добре, колко време продължава цялата ситуация? Мислили ли сте да подадете жалба, ако имате пари в сметката си и не можете да разрешите случая си с казиното?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей Роми,


След като отново поисках WD, тази сутрин получих първите £1000, платени от Garush Ltd.




Предполагам, че продължават да говорят за доставчика на плащания.




Сега чакаме останалите £2000.




Това наистина беше битка.



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря ви за тези положителни актуализации. Радвам се, че се получава добре.

Ще чакаме още новини от вас относно оставащия баланс.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей Роми,


След като отново поисках WD, тази сутрин получих първите £1000, платени от Garush Ltd.




Предполагам, че продължават да говорят за доставчика на плащания.




Сега чакаме останалите £2000.




Това наистина беше битка.



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря ви за тези положителни актуализации. Радвам се, че се получава добре.

Ще чакаме още новини от вас относно оставащия баланс.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини