ФорумОбсъждане на жалбиНякой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането?

Някой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането? (страница 7)

преди 7 месеца от MUMMSY
|
19947 преглеждания 142 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
asando34
преди 2 месеца

току-що влязох в акаунта си и профилът ми го няма с пари, които все още стоят там...няма отговори с имейли тази сутрин.

абсолютна измама

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

изглежда, че съм следващата жертва на ninewin

се опита да тегли и получи същото съобщение „потвърдете имейл адреса".

изпрати им имейл и отговорът беше...


здравей

Искахме да се свържем с вас, не трябва ли да знаете защо не мога да се оттегля, ..какво става тук относно вашата заявка. Можете ли да предоставите допълнителни подробности или да изясните заявката си, за да можем да ви помогнем по-ефективно?

И

здравей

Не успяхме да намерим акаунт, създаден с вашия имейл (моя имейл адрес) в нашето казино. Любезно ви молим да потвърдите, че комуникирате с правилното казино и да се свържете с нас, като използвате имейл адреса, който сте използвали при регистрацията.

Моля, свържете се с нас, като използвате правилния имейл адрес.



абсолютно шокиращо

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хм, предполагам, че пишете от добър имейл, да? Колко време чакаш парите? Не получи ли имейл в началото, когато се регистрираш? Питам, защото бихте изпратили на казиното, че това наистина е вашият имейл.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Осигурих им всичко, което поискаха.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

можем ли да бъдем честни тук, всеки един от нас има един и същ проблем с потвърждението на имейла, очевидно казиното е виновно... никога не съм имал тези проблеми от деня на залаганията в интернет... дори чатът за помощ ме озадачи, след като им казах моят профил и опциите за депозит/теглене бяха изтрити и беше така на моя мобилен телефон и лаптоп „сигурно си виждал неща", след което пуф всичко се появява в тази секунда.....наистина се чувствам като котка и мишка, занимаваща се с тази компания те обичат да обвиняват клиента, като се надяват, че ще изхабят всички пари в сметката от разочарование, колкото по-дълго парите стоят там, толкова по-голям е шансът да бъдат похарчени

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Днес ми върнаха парите в казино сметката ми, но те само казаха, че трябва да тегля отново, тъй като преводът заседна по средата.


Този отговор няма абсолютно никакъв смисъл.

Сега ми казаха да тегля в банката, свързана с картата ми. Трябва да потвърдя този акаунт и отново мога да получавам само 1000 WD на ден.


Това е атлет

Автоматичен превод:
asando34
преди 2 месеца

Разбирам разочарованието ви тук. Понякога казиното не е виновно, особено когато става въпрос за доставчик на плащания трета страна, където нещо може да се случи и плащането наистина да блокира, както са ви казали.

Така че, надяваме се, след цялата проверка, която трябва да се направи, наистина ще можете да изтеглите печалбите си без никакви други проблеми.

Освен това, както виждам, €1000 е техният лимит на ден за теглене. Това е 5000 евро на седмица, така че вярвам, че не е толкова лошо. Не мислите ли?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравей Роми,


След като отново поисках WD, тази сутрин получих първите £1000, платени от Garush Ltd.




Предполагам, че продължават да говорят за доставчика на плащания.




Сега чакаме останалите £2000.




Това наистина беше битка.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

можем ли да бъдем честни тук, всеки един от нас има един и същ проблем с потвърждението на имейла, очевидно казиното е виновно... никога не съм имал тези проблеми от деня на залаганията в интернет... дори чатът за помощ ме озадачи, след като им казах моят профил и опциите за депозит/теглене бяха изтрити и беше така на моя мобилен телефон и лаптоп „сигурно си виждал неща", след което пуф всичко се появява в тази секунда.....наистина се чувствам като котка и мишка, занимаваща се с тази компания те обичат да обвиняват клиента, като се надяват, че ще изхабят всички пари в сметката от разочарование, колкото по-дълго парите стоят там, толкова по-голям е шансът да бъдат похарчени

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, колко време продължава цялата ситуация? Мислили ли сте да подадете жалба, ако имате пари в сметката си и не можете да разрешите случая си с казиното?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Роми,


След като отново поисках WD, тази сутрин получих първите £1000, платени от Garush Ltd.




Предполагам, че продължават да говорят за доставчика на плащания.




Сега чакаме останалите £2000.




Това наистина беше битка.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за тези положителни актуализации. Радвам се, че се получава добре.

Ще чакаме още новини от вас относно оставащия баланс.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Роми,


След като отново поисках WD, тази сутрин получих първите £1000, платени от Garush Ltd.




Предполагам, че продължават да говорят за доставчика на плащания.




Сега чакаме останалите £2000.




Това наистина беше битка.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за тези положителни актуализации. Радвам се, че се получава добре.

Ще чакаме още новини от вас относно оставащия баланс.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

абсолютни шегаджии ninewin казино там измамници.

Спечелих 15 373,26 британски лири и те казват, че са конфискували печалбите ми, защото съм депозирал от банковата сметка на сина ми, която, когато открих сметката при тях, винаги съм депозирал виза този метод на плащане, тъй като от време на време съхранявам средствата си в неговата сметка но преди това не съм имал проблеми с това, докато не спечеля значителна сума.

Преследвах ги през изминалата седмица по отношение на моите тегления и сега те затвориха сметката ми и заявиха, че конфискуват печалбите поради нарушаване на техните T&C.

Те не трябва да позволяват депозиране чрез такива методи на плащане, ако няма да изплатят. това е измама и измама. аз и синът ми имаме едно и също фамилно име и адрес, които предоставих банкови извлечения и доказателство за лична карта от двете страни и те все още не го оправят, те наистина трябва да бъдат затворени най-добрата част от това, те дори не си правят труда да отговорят повече към имейли и чатове, защото знаят, че това, което правят, е грешно.

Това е може би най-лошият онлайн ротативка/казино, с което съм се сблъсквал с отношението и явните лъжи, които изпращат и ви казват просто да удължите всяка ситуация, всъщност е смешно. Получих екранни снимки на имейли, които са ми изпратили с искане за банкови данни, включително IBAN и BIC числа за очевидно „изплащане на средствата от баланса на казиното към банковата сметка ръчно", когато това очевидно беше само трик за получаване на банковите данни, защото веднага щом изпратих банковите данни, те закриват сметката и заявяват, че конфискуват печалбите.


На всяка цена просто избягвайте този абсолютен позор за компания, за да си спестите пари, време и усилия, използвайте друга по-надеждна компания и ще се оправите, но повярвайте ми, когато го казвам, може и да хвърлите парите си на вятъра, защото те са кошмар дори да се хване правилно, когато става въпрос за сериозен въпрос като този.

Автоматичен превод:
Sammygilly
преди 1 месец

Здравейте,

Наистина съжалявам, но трябва да добавя нещо, което няма да ви хареса да чуете.

Използването на вашите лични данни/опции за плащане е едно от най-често срещаните правила в казиното. Предполагам, че се чувствате измамени, но за съжаление просто сте направили грешката. Наистина нямам намерение да ви уча, но съм убеден, че ще намерите това правило в Правилата и условията, ако отделите време да ги прочетете.

Играчите винаги се чудят как изобщо е възможно казиното да им е позволило да използват нечий друг метод на плащане. Е, най-вече защото казиното:

  • не знае, че опцията за плащане, която съзнателно сте избрали, не принадлежи на вас
  • очаквайте играчът да спазва правилата, за да предотврати анулирането на средствата

Моля, опитайте се да предотвратите по-нататъшна вреда и винаги четете условията. Спестете си такива проблеми. 🙏

Автоматичен превод:
Sammygilly
преди 1 месец

Съжалявам, но те няма да платят. Това се случи с мен и дори не получих причина да не плащат. Абсолютни мацки

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Със сигурност имам право на депозитите си тогава от откриването на сметката, защото всеки депозит, който някога съм правил, е бил от тази банкова сметка, която винаги съм използвал?

Автоматичен превод:
Sammygilly
преди 1 месец

Вероятно щяха да използват 4.2 в техните правила и условия, в които играчите от Обединеното кралство не могат да играят за истински пари, това е забранена страна. Свържете се с вашата банка. Получих депозитите си обратно, но щях да спечеля печалба от £2000. Вашата беше много по-висока сума, така че съжалявам, ако я загубите. Но те са несправедливи с факта, че проверяват вашия паспорт и банков адрес, позволяват ви да депозирате, но няма да платят

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 1 месец

Бях с тях известно време и депозирах значителна сума, която не мога да посоча точна цифра, тъй като сметката е затворена, но също така съм депозирал чрез тамошните сестрински казина jokabet и kinghills, имам ли право да ги поискам обратно? Свързах се с моята банка и те буквално казаха, че не могат да направят много, тъй като това е нещо, което продължава, трябва да уредя с търговеца? Как да направя това, когато банката няма да се намеси, казаха те?

Автоматичен превод:
Sammygilly
преди 1 месец

Как плати? Ако сте платили с Visa или MasterCard, може да имате възможност да претендирате, че те измамно са ви позволили да депозирате и потвърдите без никакъв шанс да можете да изтеглите поради клауза 4.2 в техните правила и условия, която гласи, че Обединеното кралство е забранена страна за игра истински пари. Това е проблем, ако не можете да получите достъп до акаунта си, за да направите екранни снимки за доказателство за вашите верификации и история на депозитите, както и за показване на голямата сума, която бихте спечелили. Revolut ми върна депозитите, като им показах това доказателство. Вашият проблем с вашата печалба е, че те твърдят, че сте използвали карта, която не е ваша, което анулира печалбите в почти всички казина. Вие обаче твърдите, че това не е било така, но не знам какво можете да направите, за да го докажете, без да кореспондирате с Ninewins, но честно казано фактът, че те проверяват играч от Обединеното кралство, но в правилата и условията посочва това, което казах по-рано, означава, че те са нечестни и не може да им се вярва. Можете да получите техните правила и условия от правилата и условията на Google Ninewin.

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 1 месец

Платих чрез Monzo, където правите незабавния банков превод, където ви отвежда до приложението за онлайн банкиране, ще се върна към Monzo по отношение на това и ще видя какво мога да направя по въпроса, ще поддържам този форум актуализиран, ако всякакви промени в резултата, например ако получа пари обратно.

благодаря за съвета, оценявам го.

Автоматичен превод:
Sammygilly
преди 1 месец

В момента имам работа с Monzo и намирам, че не е най-лесната банка за разговор, казват, че ако е измама, трябва да докладвате. Просто им дайте цялата информация, която имате, чрез помощ за чат на живо и вижте какво предлагат

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Платих чрез Monzo, където правите незабавния банков превод, където ви отвежда до приложението за онлайн банкиране, ще се върна към Monzo по отношение на това и ще видя какво мога да направя по въпроса, ще поддържам този форум актуализиран, ако всякакви промени в резултата, например ако получа пари обратно.

благодаря за съвета, оценявам го.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не забравяйте да ни уведомите за по-нататъшни резултати, мисля, че повече хора ще бъдат любопитни за това.

Разбира се, както вече споменахме, винаги е добра идея да проверите поне ограничените държави, преди да отидете в казиното, за да играете, и разбира се е важно да използвате собственото си име за всичко, защото тогава често се оказва така.

Успех във всичко. ☘️

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини